petrine Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hallois! Hvor mye tror dere man får for et Fed-2 kamera? Alt i orden, funker som faen. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hallois! Hvor mye tror dere man får for et Fed-2 kamera? Alt i orden, funker som faen. 6232537[/snapback] Du blir nok ikke rik av det med mindre du klarer å lure noen til å tro at det er sjeldne saker. http://cgi.ebay.com/RUSSIAN-LEICA-COPY-CAM...1QQcmdZViewItem Det er klart det er et morsomt kamera, men det er få som er villige til å skille seg av med veldig mye penger for dem, siden det finnes tusener av Fed, Kiev og Zorkier på Ebay. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
modin Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja jeg ga vel omtrent den prisen for mitt også. Petrine har du kjøpt ditt på nettet? Hvorfor ikke bare beholde det? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal selge sine gamle fotobaserte kamera? De tjener null og niks på det og mister noe veldig gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå