Leonin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Når jeg skal spille Oblivion, må jeg skru ned en GOD del ting for at det ikke skal hakke. Pcen min: AMD Athlon 3500+ Club3D Nvidia 6600 LE 1024 mb RAM ...trenger dere vite mer enn dette si ifra =) Skjønner ikke hvorfor det hakker, har jo faktisk req-krava til spillet. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Når jeg skal spille Oblivion, må jeg skru ned en GOD del ting for at det ikke skal hakke. Pcen min: AMD Athlon 3500+ Club3D Nvidia 6600 LE 1024 mb RAM ...trenger dere vite mer enn dette si ifra =) Skjønner ikke hvorfor det hakker, har jo faktisk req-krava til spillet. 6232504[/snapback] Om jeg ikke er helt på jordet så er nok skjermkortet for dårlig, men bare tror Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Når jeg skal spille Oblivion, må jeg skru ned en GOD del ting for at det ikke skal hakke. Pcen min: AMD Athlon 3500+ Club3D Nvidia 6600 LE 1024 mb RAM ...trenger dere vite mer enn dette si ifra =) Skjønner ikke hvorfor det hakker, har jo faktisk req-krava til spillet. 6232504[/snapback] Om jeg ikke er helt på jordet så er nok skjermkortet for dårlig, men bare tror 6232518[/snapback] Noe sånt tenkte jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå