Leonin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Når jeg åpner noen programmer og lukker dem så kommer det e tutelyd! Hva i helvette (unnskyld språkbruket) er det? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 gå inn på kontrollpanelet ditt, sjekk lyder og se hvilke windowslyder som er aktivert for åpning og lukking av programmer, eller bare du kan skru av alle windows lyder! Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Det var ingen som var aktivert! Jeg slo også av alle lyder, men den var der fortsatt. Den er veldig svak, og kommer fra høyre øreklokke virker det som. HJELP! Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) INGEN SOM KAN HJELPE? Det er forresten bare fra headsetet lyden kommer. Ikke fra høytalerne. Endret 5. juni 2006 av Leonin Lenke til kommentar
anders! Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 INGEN SOM KAN HJELPE? Det er forresten bare fra headsetet lyden kommer. Ikke fra høytalerne. 6245975[/snapback] Har du headsett port foran og bak på Pcen? Prøv begge to og se om den samme lyden dukker opp. Hvis ikkekan det være noe teknisk feil med headsettet ditt. Mvh Anders Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Eller lyden kan være utenfor høyttalernes frekvensområde, mens headsetet klarer det fint. Beskriv tutelyden, du. Et "tut" er liksom ikke noe man forbinder med PC. Er det som et cruiseskip som legger til kai, eller er det en svak brummelyd? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hvis du har voluminstiller til headsettet og denne er på höyt kan det forekomme, skjer noen ganger på min maskin når jeg har på full lyd på headsett uten noen annen form for lyd... men denne lyden er såpass svak at jeg aldri har brydd meg större om det Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 hvis du har voluminstiller til headsettet og denne er på höyt kan det forekomme, skjer noen ganger på min maskin når jeg har på full lyd på headsett uten noen annen form for lyd... men denne lyden er såpass svak at jeg aldri har brydd meg större om det 6248387[/snapback] Jau, det kommer når volumknappen på headsettet er på fullt. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå