gonzomeister Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvis noen er klare for å ytterligere forvirre en stakkars amerikaner har dere sjansen nå.. neste mål: 99% ! http://armedtechnician.blogspot.com/ "Will someone please tell me why the fuck this site has had 90% of it's traffic over the past 24 hours come from NORWAY? This isn't the fucking eurovision song contest." Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har tittet innom jeg i alle fall.. Hvordan du faktisk har funnet siden vil jeg gjerne vite.. Like mye fritid som Øivind Dahle på babejakt? Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Må nesten gjøre den til hjemesiden min... Men ehh?... han har et poeng, hvorfor er det så mye trafikk fra Norge til den siden? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ser ut som galningen surfer på Diskusjon.no ^^ Crazy Norwegian BastardsSo it seems Norway has declared war on the USA. Check out the following response to my Norway post: "Hvis noen er klare for å ytterligere forvirre en stakkars amerikaner har dere sjansen nå.. neste mål: 99% !" Those crazy fuckers want to hit 99% traffic on this site. Bring it on. In other news, Sweden has announced it is allying with the Armed Technician in the war on Norway. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 *klikker inn på siden* hahaha, eid,pwnd, whatever.... hehe Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ser ut som galningen surfer på Diskusjon.no ^^ 6233032[/snapback] Aldri hørt om refer url? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå