mikk3l Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei. Jeg trenger litt hjelp med musikk (sound) streaming. Har direkte ingen peiling på hvordan script det er, hvis det i det hele tatt er script inne i bildet. Har prøvd div ting på "w3school", men finner ingenting som tilfredstiller det jeg vil ha. Er ikke ute etter at man trykker på en link, så må man laste ned sangen, får så og åpne den i feks winamp. Er ute etter noe som likner på denne varianten : trykke på en knapp, så står det "buffering + prosentene", så starter sangen. Noen tips og gode triks taes imot med takk Og, hvis posten er feil plass, bare flytt den. (Er nybegynner) Bård Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 finn en side der de har satt dette opp slik du vil ha det, høyereklikk og velg View Source .. så ser du hva de har måttet gjøre (jeg har ikke dette klart for meg sånn på sparket) Lenke til kommentar
mikk3l Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Takk takk! Det virket, og det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå