anders! Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Hei! Jeg er en aktiv BF2 spiller. Men det hakker! Irriterende som f***! Specsene mine er: ECS nForce 4 939 Pci-E AMD 3500+ 2,2 Ghz Gainward 7800GT 256 MB 1024MB RAM corsaire value. 500W smart power fra Antec. Jeg skal oppgradere med 1GB til med RAM. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg får lag på medium grafikk 1024x768 60Hz? Kan noen linke meg en side til de nyeste driverne til BIOSen og skjermkortet? Anders Endret 3. juni 2006 av AndersdD Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Litt mer spesifikt? Men, veldig merkelig.. Du har jo mer enn godt nok system for dette spillet, ikke minst medium grafikk i den oppløsningen. Hva er merket på hovedkortet ditt? Du må gå inn på produsentens side og finne en BIOS-oppdatering derifra, og huske på å velge riktig modell. Men egentlig skal ikke dette ha noe å si. Flashe skjermkortet er vel noe man kun gjør om man f.eks skal oppgradere et kort, låse opp pipelines osv.. Garantien går bort ettersom du gjør dette tror jeg. Men det skader aldri å ha siste BIOS på hovedkortet. Har du forresten lagt inn driverene for skjermkortet, chipset osv? Ren Windows installasjon, har det virka bra før, eller har du nettopp bygd PC? Endret 2. juni 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Litt mer spesifikt? Men, veldig merkelig.. Du har jo mer enn godt nok system for dette spillet, ikke minst medium grafikk i den oppløsningen. Hva er merket på hovedkortet ditt? Du må gå inn på produsentens side og finne en BIOS-oppdatering derifra, og huske på å velge riktig modell. Men egentlig skal ikke dette ha noe å si. Flashe skjermkortet er vel noe man kun gjør om man f.eks skal oppgradere et kort, låse opp pipelines osv.. Garantien går bort ettersom du gjør dette tror jeg. Men det skader aldri å ha siste BIOS på hovedkortet. Har du forresten lagt inn driverene for skjermkortet, chipset osv? Ren Windows installasjon, har det virka bra før, eller har du nettopp bygd PC? 6232407[/snapback] Ren Windows innstalasjon har funka fint før. KOmmer tilbake med mer spesific fakta om PCen og komponentene om en times tid. Endret 3. juni 2006 av AndersdD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå