Gå til innhold

Hvordan lage nettradio?

Anbefalte innlegg

Hey! Har snuset litt på det me nettradio og tenkte at det kunne være morsomt å lage en radio kanal, sann for venner å slikt. Men har ikke peiling på hvordan man lager nettradio! Altså 0 peiling da...Hva utstyr trenger jeg og ja, hva må jeg gjøre for å få det til??

Mvh

Øystein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Tenkte jeg kunne være så behjelpelig med å poste en link

til en guide som er på Arcticgaming sitt forum.

Alt er godt forklart der, bare sett igang.

Lykke til!

Bård

6232345[/snapback]

Men der du skal skrive inn , På shout cast source, adresse og password..kan jeg skrive det jeg vil der eller? Har lite peiling skjønner du...Og pasword fra sc_server...hva skulle jeg gjøre der egentlig?

Lenke til kommentar

Nå har jeg begynt å sette opp Shouth cast source. Der har jeg skreve inn ADRESSE, som er IP-en jeg fann på http://www.ipadresse.no. Så har vi PASSWORD som jeg er usikker på. Tidligere stod det: "Dette er konfigurasjonsfila for serveren.

Du trenger kun å stille inn passordene.

Password og adminpassword. " på sc_serv . Der stor det jo bare mye tekst. Leste litt over det, og en plass stod det PASSWORD da, og changeme. Skal jeg skrive noe inn der? For det gjorde jeg. Lagret og gikk tilbake til Shout cast. Prøvde så å connecte. Det gikk ikke. Jeg er også usikker på om portene mine er åpne..Der brukte jeg også ipen som jeg fann på ipadresse.no. Har er det mye å svare på ;) Håper jeg får det til ialefall..

Endret av Crazymonkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...