Gissan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 God dag forumfolk! Jeg tenker på å kjøpe en Packard Bell 250 GB ekstern harddisk til bruk på bærbar pc. Ser at den koster 1195,- på lefdal. Jeg er selv ansatt der, og vil få ansatt-rabatt. Jeg vet ikke hva jeg må betale for harddisken etter rabatt. Det jeg lurer på er hvordan Packard Bell er på kvalitet og brukervennlig, og alle de tingene der. Noen som har denne harddisken fra før av, som kan fortelle litt om fordeler og ulemper? -tissedam- Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har kun en erfaring med Packard Bell, og vil aldri få flere. Kjøpte en Packard Bell iMedia på elkjøp en gang. Kjøpte for 20 000 på elkjøp.. Var noe av det bedre på markedet. Pc'n var grei som en familiepc. Med en gang du begynte å konfigurere hit og dit, ble den mye tregere. Og formasjon hjalp ikke, tverdt i mot. Den ble bare tregere og tregere.. Men det var erfaringen med min pc.. er ikke sikkert de andre er slik Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Så var det ekstern harddisk jeg var ute etter da, men takk likevel. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Okei.. Leste bare dette jeg ^^ Det jeg lurer på er hvordan Packard Bell er på kvalitet og brukervennlig Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Okei.. Leste bare dette jeg ^^Det jeg lurer på er hvordan Packard Bell er på kvalitet og brukervennlig 6233532[/snapback] Daså. Tar en liten bump jeg da. Ingen som har eller vet noe om Packard Bells harddisker? (eksterne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå