Gå til innhold

X-Men 4(2008), Wolverine(2007) og Magnito(2007)

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

da var da alle filmene bekreftet av Lauren Shuler Donner

som kan fortelle at Wolverine Manuset er ferdig og begyner innspillingen så fort Hugh Jackman er klar

ingne vidrer info på Magneto eller "Young Magneto" som hu sa!

men hun forteller også at de nye (Shadowcat, Colossus, Angel osv) allerede har skrevet under på X-Men 4 men ikke de store (Storm osv osv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da var da alle filmene bekreftet  av Lauren Shuler Donner

som kan fortelle at Wolverine Manuset er ferdig og begyner innspillingen så fort Hugh Jackman er klar

ingne vidrer info på Magneto eller "Young Magneto" som hu sa!

men hun forteller også at de nye (Shadowcat, Colossus, Angel osv) allerede har skrevet under på X-Men 4 men ikke de store (Storm osv osv)

6681963[/snapback]

X-Men 4 er ikke bekreftet. Det er annonsert at de nye skuespillerne som er kommet til har inngått avtale for en ny X-Men film (gjelder vel Kelsey Grammer, Vinnie Jones osv), men det gjenstår fortsatt forhandlinger med stjernene Halle Berry, Hugh Jackman, Ian Mckellan og Rebecca Romijn. Men la oss håpe det går i orden, finansielt sett så er det ikke noe som bør hindre en ny film ettersom X3 ble en stor suksess. Selv om den offisielt ikke er annonsert, så vil jeg tro den kommer. Men det er nok alt for tidlig for at investorene gir grønt lys og offisielt kungjør at filmen kommer.

Lenke til kommentar

etter hva jeg har forstått så vil ikke Halle Berry spille storm lengre om ikke hu får mer å gjøre

(stor har hele tiden vert en bakrunds figur liksom)

men hu liker jo rollen da.. hu sa i et intervju at hu liker å ha på seg kostymen i senga :D

de kunne jo egentlig lage en egen Storm film..

er jo ikke mangel på historie, prinsesse som er mutant :p

Lenke til kommentar
de kunne jo egentlig lage en egen Storm film..

er jo ikke mangel på historie, prinsesse som er mutant :p

6686839[/snapback]

Etter Catwoman tror jeg ikke det er noen som har lyst til å verken lage elelr se en film hvor Halle Berry har den eneste hovedrollen. Det var jo selvsagt filmen som var sugen, ikke skuespillet - men slikt går lett utover skuespillerne og deres rykte.

Lenke til kommentar

Det største problemet med catwoman var selvsagt berry.. men hu passer rollen som Storm perfekt

men jeg mener ikke en Storm film..

mener at X-men4 burde fokusere rundt Storm

alle de andrer handlet om Xavier og Magneto med en stor under plot om Wolverine og Jean Grey/Phoenix

eneste grunnen Storm blir "rektor" i 3ern er fordi berry truet med å slutte hvis hu ikke fikk større rolle

er 3 X-men som er mer spennende enn de som har vert hovedfokuset i de 3 første

Storm, Gambit og Northstar .. alle de 3 kan de lage egene filmer om

(Northstar er forresten den første åpne homofile superhelten :p men nå er jop egentlig hele X-men en "front" for homofil frigjøring :p )

Lenke til kommentar

Storm har aldri vært en hovedperson. Det har alltid vært Magneto, Xavier og Wolverine (+ at neon andre karakterer av og til har blitt dyttet litt lengre frem i noen enkelte blader). Om Storm skulle være hovedpersonen i X-Men 4... Vel, det synes ikke jeg hadde vært noe interessant. Men jeg er enig i at hun kanskje kan få litt mer historie i filmene ja. La oss få se litt om hennes krefter og bakgrunnshistorie, slik vi fikk se Jean Grey i X-Men 3. :)

Lenke til kommentar

Storm er en av de største og mest populære X-men..ene

husker ikke hvordan det var om hu var den første eller en av de første sorte superheltene

men uansett

lager de en nr4 så må! jeg gjentar MÅ! Apocalypse være med..

han er den første mutanten og han er noen tusen år gammel :p

(en som faktisk er eldre enn wolverine :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...