Kebab GUD Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Nå som X-men3 går sin runde på kino og setter nye rekorder.. (hvertfall 1) så tenkte jeg det var på tide å diskutere de 3 (ja 3) kommende X-men filmene tidligere denne uken bekreftet Fox at det blir en X-Men 4. mest sansylig i 2008 og tidligere er det blitt bekreftet en Wolverinefilm og en Magnito film Disse var vi ikke så mye om men i Magnito filmen så handler det om hevn mot Nazister og hvordan Magnito ble reddet fra konsentrasjons leir (vil ikke si mer pga spoiler) det som er litt spesielt er at Ian McKellen og Patrick Stewart (ikke bekreftet) skal spille seg selv! noe som er speielt ettersom det er en prequel, men de skal bruke samme teknikk som i åpningsscenen til X3. kan bli spennende Wolverine handler ikke overaskende om.. Wolverine jakter på sin fortid (her er det mange kjente spoilere .. men alle som har sett X1 husker vel noe om alderen hans ) Alt jeg kan si så langt er .. Magnito: håper de ikke følger Marvel 100% på konsentrasjonsleiren historien :/ Wolverine: håper de fokuserer på han som barn og experimentene X-Men4: håper FFS at Gambit er med denne gang.. ARG! jeg ville se han i X3! håper også å se Jubilee i wolverine filmen eller X4 EDIT: Disse vil jeg ha med i større roller i X4 Jubilee Gambit Archangel (han er med i X3 men ikke som en X-Man) Nightcrawler (ver med i X2 men ikke X3) Quicksilver (Magnito sin sønn, kan ha gjort han om til hu ene dame i X3 da :/) Apocalypse Endret 2. juni 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 He he viste at en eventuell film nr 4 skulle komme ut, som nevnt i denne tråden men bommet dog med 2 år. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 jeg minner bare om at 2008 er hva man tror .. kan komme så sent som 2012 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Dette kan faktisk bli interessant. Karakterene er de mest spennende av gjengen, og de comics jeg husker fra barndommen var utrolig gode. Det er så mye å ta av, jeg håper bare vi ikke får en Uwe Boll inn som regissør. En rekke med filmatiseringer av denne serien passer veldig godt akkurat nå, da de første to (og visstnok nummer 3) var veldig gode. Hvorvidt hardcore-fans av X-men er enig vet jeg ikke, men som en relativt interessert fan må jeg si at X-Men er blant de beste tegneseriefilmatiseringene jeg har sett. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Trådstarter: Det er Magneto, og ikke Magnito. Det uttales som det siste, men det er pga e på engelsk uttales som i. Syntes jeg leste om at ryktene om X4 var Wolverine filmen. Og at en X4 ikke var 100% enda. Personlig savnet jeg mer av Colosus. Han var min favoritt da jeg var liten. Noe jeg hadde glemt inntil jeg begynte å lese X-men på nytt som voksen. Men Colosus spiller ikke noe stor rolle i det nye moderne X-men universet. Litt trist egentlig. Ut fra hva jeg har lest om Wolverines origins har ingen noensinne eksperimentert på han som ung. Men ingen vet heller hvor gammel han er. En Origins historie har han med ben som kommer ut av hendne isteden for adantium klørne. En kul greie i "the ultimates" bladet er når Captain America kommer inn og ser bilde av Wolverine på en skjem og sier "hey, Lucky Eddi!!". Hvor han så forteller om at han var en kammerat fra andre verdens krig som var utrolig heldig for han overlevde alt. Magneto bryr jeg meg ikke så mye om, og jeg synes ikke skuespilleren bærer karakteren så godt. Han er rett og slett litt for pinglete rent fysisk. En hel film bare om han synes jeg han rett og slett ikke er spennende nok for. Men at det vil komme noe mer spennende etterhvert...er det INGEN tvil om. Som tegneserie leser og fan av superhelter lever vi akkurat nå i en UTROLIG spennende periode. Det kommer ut filmer i fleng, og det overraskende er jo at de fleste suger ikke!! Personlig hadde jeg ikke hatt noe imot at en ny regisør tok ett friskt øye på X-men og laget noe helt nytt. Noe som ikke følger det disse 3 har gjort. Litt sånn som ble gjort med Batman begins. Vi er vant til dette fra tegneserie med paralelle universer som går....jeg har lyst på noe nytt og friskt! Kanskje inspirert av New X-men albumene eller Astonishing X-men. Mye spennende materiale der!! AKIRA Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 noe av det beste med x-men filmene for meg er Patrick Stewart og Ian McKellen i samme film i samme sener. to så sterke skuespillere og karakterer er veldig kult å se på. man merker at begge kommer fra Royal Shakespeare Company. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 http://www.themovieblog.com/archives/2006/...rms_xmen_4.html når det gjelder X4 og Magneto og Wolverine ble bekreftet lenge før X4 mest sansynlig vil alle 3 være en del av en trilogi (å si hvorfor ville vert en spoiler for både Wolverine og magneto) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En film om Wolverine og en film om Magneto? I don't like the sound of that. Spin-offs suger ofte. Vi får se. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Gode nyheter dett syns eg Men er også litt enig i det Hr.Jenssen sier. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 En film om Wolverine og en film om Magneto? I don't like the sound of that. Spin-offs suger ofte. Vi får se. 6237010[/snapback] Det store problemet er at de er litt forbindet de 2 historiene .. men det er nok litt for å tjene penger men husk også at wolverine og Magneto historiene er 2 veldig store historier i X-men unvierset .. er en grunn til at Xmen 1 startet med å vise når magneto ble sendt til Konsentrasjons leir og at Xmen2 handler nesten 100% om wolverine sin fortid jeg ser ikke så stort problem med det etter som jeg kjenner til mer av X-men enn det folk flest gjør (de som bare har sett filmene) noe som blir et problem hvis de følger tegneserien/..bladene i filmene :/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En film om Wolverine og en film om Magneto? I don't like the sound of that. Spin-offs suger ofte. Vi får se. 6237010[/snapback] Jeg er prinsipielt enig, men når det ligger så mye historie bak figurene, så slipper vi latterlige historier. Med begge to vet vi hva vi får, så det skal direkte sabotasje til for at historien ikke blir underholdende. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Joda. Er vel forsåvidt sant. Men samtidig... Magneto? Kan ikke se for meg en dugelig film om han. Han er en badguy i en good-guy/bad-guy film (og tegneserie). Wolverine er en ting. Der kan jeg se for meg at den kan bli ganske bra (dog dårlig også), men en Magneto film har jeg ikke mye tro på. Kan ikke se for meg at den har mange nok føtter å stå på. Som du sier har han jo en bakhistorie han også, men likevel. Det er noe som ikke passer for en spillefilm... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Joda. Er vel forsåvidt sant. Men samtidig... Magneto? Kan ikke se for meg en dugelig film om han. Han er en badguy i en good-guy/bad-guy film (og tegneserie). Wolverine er en ting. Der kan jeg se for meg at den kan bli ganske bra (dog dårlig også), men en Magneto film har jeg ikke mye tro på. Kan ikke se for meg at den har mange nok føtter å stå på. Som du sier har han jo en bakhistorie han også, men likevel. Det er noe som ikke passer for en spillefilm... 6238026[/snapback] Jeg vil se en film hvor man sympatiserer med ham. Etter Magneto-filmen tenker man "visst faen burde mennesker utslettes". Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Filmen om magneto blir folkusert rundt hvorfor han ble som han ble .. og blir en klassisk histoie om hevn .. får også vite hvorfor Prof X sitter i rullestol.. mens wolverine er det mange nok historier om til å lage en trilogi Under er spoiler etter hva vi kjenner fra tegneseriene (både wolverine og magneto) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Wolverine er nesten 150år gammel, han kjempet sammen med Captain america under andre verdenskrig (håper de skriver om det litt hvis de kommer innpå det)Sammen befridde de bla Magneto fra konsentrasjons leir (indirekte) også har vi selvsagt hele Xweapon prosjektet Wolverine heter egentlig James Howlett, Logan var hans alias fra sin tid med captain america og la oss ikke glemme Magneto sin sønn (quicksilver) som ikke nevnes en eneste gang .. hvorfor ikke? og hør her "It's going to take place from 1939 Auschwitz up to 1955 or so," says writer Sheldon Turner of his just-announced "period" prequel to Fox's X-Men franchise. An exploration of villain Magneto's "psychological roots," Turner's script will also shed light on the youthful mutant's friend-then-nemesis Charles Xavier. Just don't look for Ian McKellen, 65, to get his helmet on." og om wolverine (hugh jackman): I can tell you that David Benioff had written two drafts. He’s a fantastic writer and a huge, passionate fan. I know that fans of Wolverine or X-men will be excited about the direction it’s going. It’s a prequel, at present, but we’re not finished writing so it’s not finalised – and even if it was, I wouldn’t tell you!” og håper også at X-23 dukker opp .. var kult å se Deathstrike i X2 og la oss ikke glemme .. svaret på om "Dog" Logan er hans halv bror eller ikke .. og om Sabretooth er "Dog" Logan (wolverine tokk navnet Logan etter Dog som var hans nabo.. ) er altså mye å finne ut av Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 *glede seg* så 3'ern på kino her om dagen, og det var verdt 85.- Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Det er snakk om veldig mange x-men navn her jeg ikke helt veit hvem er/husker. Har noen en oversikt til meg? EDIT: snakker ikke om de som er med i filmen, men de som ikke ble med som skulle allikavel eller noe sånt? Endret 10. juni 2006 av mushi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/X-men på siden til høyre er det en liste over de mest kjente x-men Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Tack ------------------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå