Patrick de Maar Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Produsenten/Regissørene eller hvemnå mener jeg har sagt tidligere at han ikke kommer tilbake i ascended form. Jeg bare håper han ikke er replicator. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Han har aldri vært med til replicatorplaneten, så jeg tviler på at han er en replicator. Jeg holder mitt kort på at han har blitt klonet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Tipper han er en klone Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Bra episode (var og første episode jeg fikk sett på projektor ). Bra Paul er tilbake, elsker han. Men jeg tror han er er en replicator, ettersom vi for en stund siden fikk se repclicator Wier og andre replicators. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har mine penger på en clone ;P av et eller anna slag er han nok en clone. Så er det typisk at de finner ut at han kun lever så og så lenge. Så blir det en dramatisk good bye eller heroisk reddning. Er typisk det, men jeg håper han er ascendet. Det kan åpne for mange muligheter og besøk senere i neste sesong osv. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Det er allerede fastslått at han skal komme i neste sesong. (Tror det var snakk om i hvertfall 3 episoder). Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Konge episode! Endelig er sjefen tilbake:P Når det gjelder "hva" han er setter jeg også en knapp på klone. Michael hater han sikkert passe mye etter eksperimentet og ville han han tilbake i kasjotten sin. Hvordan han har fått tak i dna'et for å klone han må nesten noen andre komme med en teori på.. Må og si at jeg synes Todd er hysterisk morsom.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jippi skotten er tilbake :)Håper han ikke er blitt gjort til en replicator. Tror han faktisk kommer tilbake som en slags ascended being. Har savnet han i denne sesongen, mener han er like viktig som Daniel var i SG-1. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) I følge Mallozzi er det hverken assended, replicator eller alt. univers. But resurrected he will be -- though we don't yet know how. Executive producer Joseph Mallozzi has told fans that it will be Carson Beckett in the flesh who returns, and not an ascended being, a time-traveler, or alternate universe version of the character. "When he returns for the two-parter, it will be Carson Beckett in the flesh," he told SaveCarsonBeckett.com. "... I don't want to give too much away but I can say it won't be an [alternate universe] version of Carson -- or a time-hopping Dr. Beckett either." Han har også sagt at dette var en avgjørelse tatt etter reaksjonen fra fansen og at det er hint i slutten av sesong 3. I etterpåklokskap kan man i alle fall si at Michael hadde hjelp med supersoldat-monsterene sine. Jeg tror at det ikke var en ekte Carsom som ble drept i ekspolsjonen, men jeg klarer ikke helt å se hvor han kan ha blitt byttet ut. Endret 25. februar 2008 av Xell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror også det er en klon som ble drept. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Da er det omtrent bare klone som står igjen da. Jeg er ikke sikker, langtifra, men det er det som gir mening for meg atm Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 litt morsomt med den sluttkommentaren: Beckett; "About blody time, what took you so long?" Mulig svar; "ehh, sorry buddy, we weren't looking for you." Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Enten ble en klone drept eller så er det en klone som er igjen da Litt merkelig hvis de har lagd en klone i ettertid som har Carson sitt minne Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Håper det var en klone som ble drept Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Kanskje stargaten blei aktivert når den eksplosjonen kom, og så blei stargaten tiltroket av eksplosjonen, og gjorde carson om til rein energi, som blei sent til ein av stargate adressane? NOTE: Veit noen hvor eg kan kjøpe Stargate Sg-1 season 1-10 billig??? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 en i tråden her som linka til ei side som solgte alle sesonger for ca 1000 lappen Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Prøvte nesten alle linkene jeg fant jeg.... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Stargate AOF er bare helt rå!!!! Jeg gleder meg så til 11.mars (Dvdstrax.no)!!! Bare dumt at Sg1 må slutte med en så dårlig film som Continuum... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Er Continuum ute? Det har jeg ikke fått med meg. *søke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå