Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mine penger på en clone ;P av et eller anna slag er han nok en clone. Så er det typisk at de finner ut at han kun lever så og så lenge. Så blir det en dramatisk good bye eller heroisk reddning. Er typisk det, men jeg håper han er ascendet. Det kan åpne for mange muligheter og besøk senere i neste sesong osv.

Lenke til kommentar

Konge episode! Endelig er sjefen tilbake:P Når det gjelder "hva" han er setter jeg også en knapp på klone. Michael hater han sikkert passe mye etter eksperimentet og ville han han tilbake i kasjotten sin. Hvordan han har fått tak i dna'et for å klone han må nesten noen andre komme med en teori på..

Må og si at jeg synes Todd er hysterisk morsom..

Lenke til kommentar

I følge Mallozzi er det hverken assended, replicator eller alt. univers.

But resurrected he will be -- though we don't yet know how. Executive producer Joseph Mallozzi has told fans that it will be Carson Beckett in the flesh who returns, and not an ascended being, a time-traveler, or alternate universe version of the character.

"When he returns for the two-parter, it will be Carson Beckett in the flesh," he told SaveCarsonBeckett.com. "... I don't want to give too much away but I can say it won't be an [alternate universe] version of Carson -- or a time-hopping Dr. Beckett either."

Han har også sagt at dette var en avgjørelse tatt etter reaksjonen fra fansen og at det er hint i slutten av sesong 3. I etterpåklokskap kan man i alle fall si at Michael hadde hjelp med supersoldat-monsterene sine.

Jeg tror at det ikke var en ekte Carsom som ble drept i ekspolsjonen, men jeg klarer ikke helt å se hvor han kan ha blitt byttet ut.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...