Vipera Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Likte aldri Ford jeg, synes ikke han hadde nok"stargatefeeling" over seg. Er glad han forsvant. Må si meg enig der, han var ikke spesiell nok. Minnet meg mer om et medlem av suport teamene sg-1 sammarbeidet med noen ganger. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Hvorfor vil du lage droner som kan tenke selv, og dermed ha en gigantisk risiko for at de går mot deg? Kanskje ja, ved nærmere ettertanke.. Ikke vet jeg hvordan wraiths tenker. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg likte Ford. Han var ikke supersoldat eller supergeni, men kunne vært "en av oss" - noe som var forfriskende når man ser på gjengen overmennesker i SG-1. Den gryntende huleboeren som skulle være erstatningen irriterte meg litt i starten. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Husker dessverre ikkje Ford. noken som har bilde? mørk huda? Endret 22. februar 2008 av Solefald Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Husker dessverre ikkje Ford. noken som har bilde?mørk huda? Her Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 det var han eg hadde i tankane. Fikk meg aldri helt ei skikkelig formeining om fyren. Men eg syns ikkje han gjorde noke dårlig jobb når han har vert med Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg syntes Ford skuespillern var en god en, og en interessang karakter. Likte han særlig når han klikka og skulle ta og drepe alle wraith med sin superplan som var og dope alle på wraith enzymer;P endte med at han reddet alle og døde som en helt. Mener og huske Sheppard sa noe om at han ikke trudde det var det siste vi kom til og se av Ford ;P Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Vart bare frustrert pga av ford jeg :\ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Kanskje det var derfor han ble faset ut. Mixed feelings. Selv likte jeg han og syntes det var synd at han forsvant. Håper han kommer tilbake og blir med i teamet til Sheppard igjen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Sesongavslutningen begynner i natt. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Sesongavslutningen begynner i natt. Vel not really, the kindred begynner i natt, men det last man er sesongavsluttningen. Men blir spennende å se hvordan de introduserer carson igjen. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Er ikke sesongavsluttning, er to episoder til etter denne. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Sesongavslutningen i år er 2 sammenhengende episoder + last man standing. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Dagens episode var drit kul, slutten " What took you so blody much time ? " hahahaha lo godt når han dukka opp gitt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er det i denne episoden at Carson dukker opp? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 "Finally, it's about bloody time, what took you so long?" Slutten var dritbra *glede seg til neste episode* Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Slutten av episoden var bra, men det så lenge ut til å bli en "filler" når de dreiv å rota rundt på den middelalderplaneten. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, slutten var bra. Men jeg må si meg enig i at det så ut til å bli en dårlig episode. Gleder meg uansett til neste Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 "Finally, it's about bloody time, what took you so long?" Slutten var dritbra *glede seg til neste episode* Enig Paul McGilligon is back :D:D Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg sitter på at spørsmål jeg håper de svarer på i neste episode, hvordan gjenoppstår han? Han dør jo i den der bombe greia og liket blir sendt tilbake til jorden. Hr de en revive maskin eller tok han og ascentet i siste øyeblikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå