Xzii Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Åh, kongeepisode!! Håper det blir mer med Teal'c og Ronon, de funka veldig bra sammen. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Bare litt til Red Dwarf fansene her (vet det er noen): Red Dwarf har 20 års jubileum i dag! 20 år siden piloten gikk på britisk TV. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 ja sant det Forresten, dere vet at det bare er 3, tre episoder igjen sant? Så er sesongen ferdig, og laaang ventetid til neste sesong Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Bare litt til Red Dwarf fansene her (vet det er noen): Red Dwarf har 20 års jubileum i dag! 20 år siden piloten gikk på britisk TV. Smegging awesome! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 ja sant det Forresten, dere vet at det bare er 3, tre episoder igjen sant? Så er sesongen ferdig, og laaang ventetid til neste sesong Å nei. Er så lenge til at TV.com ikke har datoer engang jo. Er det noen som vet når sesong 5 begynner?, første gangen jeg må vente så lenge på en Stargate episode. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 den starter 33. august klokka 25. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Very funny, mr. Monkey. Endret 15. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) ja sant det Forresten, dere vet at det bare er 3, tre episoder igjen sant? Så er sesongen ferdig, og laaang ventetid til neste sesong Å nei. Er så lenge til at TV.com ikke har datoer engang jo. Er det noen som vet når sesong 5 begynner?, første gangen jeg må vente så lenge på en Stargate episode. Innspelinga av sesong 5 startar visst no i februar, kjem nok ikkje på skjermane før i september/oktober. Michael Shanks skal visst være med i minst 2 episodar Mens Amanda tapping blir ikkje med i så mange episodar som i sessong 4. Paul McGillion (Dr. Carson Beckett) vil også komme tilbake i nokre episodar. Atlantis får vist også ein ny ekspedisjonsleiar i tillegg til to nye karakterar. Dagens episode var den beste på lang tid. Trur det blir ein veldig bra avslutning på sesongen. Endret 15. februar 2008 av Elensar Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 mhm Woolsey blir ekspidisjonsleder, det kan bli spennende... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Fantastisk episode, med mye pen kampkoreografi. Teal'c var nesten for rå. Men en ting jeg tok meg selv i å lure på... Hva hadde wraithene tenkt de kunne oppnå ved å komme seg til overflaten? Ete jordens befolkning, en person av gangen? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Fantastisk episode, med mye pen kampkoreografi. Teal'c var nesten for rå. Men en ting jeg tok meg selv i å lure på... Hva hadde wraithene tenkt de kunne oppnå ved å komme seg til overflaten? Ete jordens befolkning, en person av gangen? Hva med å bli kvitt den største fienden de har hatt siden The Ancients? (Med unntak av The Asurans) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 HVordan skal 15-20 wraiths på overflaten av jorden, i et meget godt overvåket militært område klare det? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Sinnsykt rå episode. Nesten så jeg må se den på nytt nå som 720p versjonen er ute. Ronan blir jo bare smågutten i muskler sammenlignet Teal'c. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) HVordan skal 15-20 wraiths på overflaten av jorden, i et meget godt overvåket militært område klare det? 1: Fikk vi se hvor mange det var til sammen i første bølge? 2: Dette var kun første bølge. Vi vet jo ikke hvor mange som stod klar til å følge opp. Husk at planene deres ble avbrutt. Det kan ha stått klar et helt hive-ship på andre siden av den første gaten. Ikke vet vi hva de hadde av våpen der heller. Den første bølgen kan egentlig kun ha vært et "rekognoseringsteam" Dette blir kun spekulasjoner uansett. Endret 16. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Det kan ha stått klar et helt hise-ship på andre siden av den første gaten. Du meina vell Hive-Ship? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Beste episoden på lenge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Du meina vell Hive-Ship? Så klart. Jeg vet ikke hvordan jeg klarte å få den skriveleifen der en gang Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Gaa!! Telenor koblet bort internetten i går, og jeg flytter ikke (les: får bredbånd igjen) før om 2 uker Kommer til å krabbe på veggen til slutt Nei, nei, dette er det man har gamle episoder til! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Knall episode, var herlig å få sett tealc igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå