Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja sant det :p

Forresten, dere vet at det bare er 3, tre episoder igjen sant? Så er sesongen ferdig, og laaang ventetid til neste sesong :cry:

Å nei. :cry:

Er så lenge til at TV.com ikke har datoer engang jo. Er det noen som vet når sesong 5 begynner?, første gangen jeg må vente så lenge på en Stargate episode.

Innspelinga av sesong 5 startar visst no i februar, kjem nok ikkje på skjermane før i september/oktober. Michael Shanks skal visst være med i minst 2 episodar :) Mens Amanda tapping blir ikkje med i så mange episodar som i sessong 4.

Paul McGillion (Dr. Carson Beckett) vil også komme tilbake i nokre episodar. Atlantis får vist også ein ny ekspedisjonsleiar i tillegg til to nye karakterar.

Dagens episode var den beste på lang tid. Trur det blir ein veldig bra avslutning på sesongen.

Endret av Elensar
Lenke til kommentar
Fantastisk episode, med mye pen kampkoreografi. Teal'c var nesten for rå.

Men en ting jeg tok meg selv i å lure på... Hva hadde wraithene tenkt de kunne oppnå ved å komme seg til overflaten? Ete jordens befolkning, en person av gangen?

Hva med å bli kvitt den største fienden de har hatt siden The Ancients? (Med unntak av The Asurans)

Lenke til kommentar
HVordan skal 15-20 wraiths på overflaten av jorden, i et meget godt overvåket militært område klare det?

1: Fikk vi se hvor mange det var til sammen i første bølge?

2: Dette var kun første bølge. Vi vet jo ikke hvor mange som stod klar til å følge opp. Husk at planene deres ble avbrutt. Det kan ha stått klar et helt hive-ship på andre siden av den første gaten. Ikke vet vi hva de hadde av våpen der heller. Den første bølgen kan egentlig kun ha vært et "rekognoseringsteam"

Dette blir kun spekulasjoner uansett.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...