Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan går det an? Kan du se hele episoden i den preair-tingen?

Det er hele episoden ja. Den ble lagt ut på itunes for tidlig ved ett uhell. Skal ikke røpe for mye om handlingen,

men det er litt slossing mellom to av våre kraftigste stargate medlemer.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Hvordan går det an? Kan du se hele episoden i den preair-tingen?

Det er hele episoden ja. Den ble lagt ut på itunes for tidlig ved ett uhell. Skal ikke røpe for mye om handlingen,

men det er litt slossing mellom to av våre kraftigste stargate medlemer.

Tidenes episode! Fikk skikkelig Stargate-følelse av den igjen! Les spoiler for å finne ut hvorfor.

Ja :D Likte den slosskampen :D

For det første så var det jo på mange måter en filler, men allikevel så har den jo konsekvenser for fremtiden, ettersom de nå ikke kan reise fritt fra SG-1 til Atlantis på en stund.

Utrolig gøy episode, spesiellt for de som har sett SG-1 Jeg satt og gliste gjennom mesteparten av episoden. Slosskampen var veldig gøy, og jeg må si at Teal'c er faen meg ikke liten! Bare se på fyren bakfra :) Det var også gøy å se de samarbeide. Jeg syntes at denne episoden hadde et veldig amerikansk preg, i den form av masse skyting og to karer som er omtrent så macho som man kan bli, i tillegg til en god del slossing. Men i motsetning til mange filmer og serier som følger enn eoppskriften, så fungerte det veldig bra.

Jeg har sett fram til denne episoden i lang tid nå (helt siden et screenshot av Ronon og Teal'c på settet for et par måneder siden) og den skuffet ikke i det heletatt! Det at jeg har bablet og sikkert skrevet som en 13-åring bare for å få ut mine meninger om den bør vel si nok.

10/10 fra meg, desidert beste episoden i sesong 4 hittil, kanksje beste av alle 4 sesongene av Atlantis!

EDIT:

Teal'c: Indeed...

Ronon: You say that a lot

Teal'c: What?

Ronon: "Indeed"

Teal'c: Do I?

Ronon: Yeah.

Teal'c: I have not noticed..

Lo godt da :D

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...