Groening Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Er det filmen som er "amerikansk pilot" på tv.com? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg snakket om A Dog's Breakfast Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Da var jeg igang med Ep.17. Kult å endelig få se Ronan og Teal'c face to face. Endret 14. februar 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Hvordan går det an? Kan du se hele episoden i den preair-tingen? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hvordan går det an? Kan du se hele episoden i den preair-tingen? Det er hele episoden ja. Den ble lagt ut på itunes for tidlig ved ett uhell. Skal ikke røpe for mye om handlingen, men det er litt slossing mellom to av våre kraftigste stargate medlemer. Endret 14. februar 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hvis jeg er heldig får jeg sett den i kveld, eller i morgen på skolen. Kjempekjekt. EDIT: Virker som de har tatt den vekk fra iTunes igjen. Gleder meg til vi i Norge får kjøpt TV (hvis vi noen gang får), og kan kjøpe Stargate med en gang. Endret 14. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Da var jeg igang med Ep.7. Kult å endelig få se Ronan og Teal'c face to face. 417 det der, ikke 407. Gateworld vil komme med info om SGU de kommende dagene, ifølge en av moderatorene på forumet. Endret 14. februar 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Oh, gleder meg til det også. Er så spent på den nye serien. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Skal også se preair av Stargate atlantis ep 17 idag. Endret 14. februar 2008 av Onanias Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hvordan går det an? Kan du se hele episoden i den preair-tingen? Det er hele episoden ja. Den ble lagt ut på itunes for tidlig ved ett uhell. Skal ikke røpe for mye om handlingen, men det er litt slossing mellom to av våre kraftigste stargate medlemer. Tidenes episode! Fikk skikkelig Stargate-følelse av den igjen! Les spoiler for å finne ut hvorfor. Ja Likte den slosskampen For det første så var det jo på mange måter en filler, men allikevel så har den jo konsekvenser for fremtiden, ettersom de nå ikke kan reise fritt fra SG-1 til Atlantis på en stund. Utrolig gøy episode, spesiellt for de som har sett SG-1 Jeg satt og gliste gjennom mesteparten av episoden. Slosskampen var veldig gøy, og jeg må si at Teal'c er faen meg ikke liten! Bare se på fyren bakfra Det var også gøy å se de samarbeide. Jeg syntes at denne episoden hadde et veldig amerikansk preg, i den form av masse skyting og to karer som er omtrent så macho som man kan bli, i tillegg til en god del slossing. Men i motsetning til mange filmer og serier som følger enn eoppskriften, så fungerte det veldig bra. Jeg har sett fram til denne episoden i lang tid nå (helt siden et screenshot av Ronon og Teal'c på settet for et par måneder siden) og den skuffet ikke i det heletatt! Det at jeg har bablet og sikkert skrevet som en 13-åring bare for å få ut mine meninger om den bør vel si nok. 10/10 fra meg, desidert beste episoden i sesong 4 hittil, kanksje beste av alle 4 sesongene av Atlantis! EDIT: Teal'c: Indeed... Ronon: You say that a lot Teal'c: What? Ronon: "Indeed" Teal'c: Do I? Ronon: Yeah. Teal'c: I have not noticed.. Lo godt da Endret 14. februar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Helt genial episode. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg snakket om A Dog's Breakfast Om du så han Zero i filmen? Kan ikke huske å se han, men på IMDb står det at en karakter som heter Zero er med og navnet på skuespilleren er i credtis. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 har er i klippet fra sci-fi serien Ryan spiller i. Samme med Rachel Ruttrell. Zero, Colt og Ratcha er de 3 rollene som kun har med tv serien å gjøre. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Da har jeg fått sett episoden, konge episode. Kjekt å se Teal'c igjen, spesiselt sammen med Ronon. Endret 15. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Har sett mange skriver Ronan her i tråden. Han heter forresten Ronon Dex Endret 15. februar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Og det heter SGC ikke SG-1, _Zeke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 True Vel, du har akkurat bevist at ingen er feilfrie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå