covah Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Er ikke bare det at det er HDTV rip? SciFi har jo begynt å sende i HD nå (har vært mulig å finne HDTV rip tidligere også, men da gjerne en stund etter). Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Skyone har sendt i HD i ganske lang tid. Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Greit å lese hele innlegget før man svarer? Ja, som jeg skrev har det vært mulig å få tak i HDTV rip tidligere, men mange laster bare ned første og beste kopi, og dette har som oftest vært rip direkte fra SciFi Channel (ja, Sky har sendt først i perioder). Denne rip'en fra SciFi har vært fra en vanlig sending i vanlig oppløsning. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 La dere også merke til at effektene i atlantis pluttslig hadde blitt mye bedre nå? Litt rart og tenke på, mulig jeg bare ser ting. Men jeg syntes jorda og romskipet så mye bedre ut nå, skinte og greier De har lånt et par effekter fra CryEngine™, blandt annet HDR-belysning Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 På torrenttrackeren jeg bruker, lå i allefall SciFi Channel 720p rippen ute ca 4 timer etter den vanlige rippen. Så vil tro at de sender HDTV og vanlig samtidig nå. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 På torrenttrackeren jeg bruker, lå i allefall SciFi Channel 720p rippen ute ca 4 timer etter den vanlige rippen. Så vil tro at de sender HDTV og vanlig samtidig nå. Vedder på at hvis du ser litt nermere på den "vanlige" rippen så står det nok HDTV der også. SciFi sender atlantis i HD nå Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Jepp, den "vanlige" rippen på 350mb er ikke i hd though, fordi om den er sendt i hd. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Jepp, den "vanlige" rippen på 350mb er ikke i hd though, fordi om den er sendt i hd. Nei det er sant, men den er i bedre kvalitet enn de "vanlige" rippene den siste tiden siden de nå rippes fra HDTV Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 HDTV, 2HD og HR HDTV er vel alle laget fra en 1080i kilde. Har sett på enkelte trackere at 1080i rips har vært tilgjengelig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Nå skal dere vel slutte bryte reglene før tråden blir stengt? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Er vel ikke regelbrudd når vi ikke oppgir hvordan side vi bruker/andre måter å piratkopiere episodene på? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Det var så vidt jeg kan se en diskusjon omkring tilgjengelighet av forskjellige versjoner av piratkopiert materiale: 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Altså er informasjon om at diverse (piratkopierte) versjoner er tigjengelig, informasjon om piratkopiering og direkte regelbrudd. Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) [€dit] Endret 5. februar 2008 av MaxP2P Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Ser Stargate på Viasat4 nå, og vet dere hva? De har begynt på nytt med første episode før de i det hele tatt var komt igjennom en gang. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Hvis det stemmer... Ikke helt bra, men ihvertfall bedre enn TV3 som i sin tid bare sendte første sesong. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Grunnen til at TV3 ikke kjøpte flere sesonger var at ingen så på SG1 når de sendte den. Klokka 3 om natta. Og TV3 og Viasat4 er samme nettverk. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Viasat 4 er jo en gratis kanal, men ble nektet å komme med i den frie RiskTV pakken. Noen som foresten vet om Viasat4 har kjøpt alle sesongene? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Morsom episode dette. En av de bedre i det siste. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Min private tracker er treg i dag, for mange snyltere som ikke seeder. 30min igjen før jeg er i himmelen =( *glede seg som et barn* Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Ok filler, men synes de må begynne å ta historien videre etterhvert. Carter var litt av en festbrems... ropes my ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå