Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit å lese hele innlegget før man svarer?

Ja, som jeg skrev har det vært mulig å få tak i HDTV rip tidligere, men mange laster bare ned første og beste kopi, og dette har som oftest vært rip direkte fra SciFi Channel (ja, Sky har sendt først i perioder). Denne rip'en fra SciFi har vært fra en vanlig sending i vanlig oppløsning.

Lenke til kommentar
La dere også merke til at effektene i atlantis pluttslig hadde blitt mye bedre nå? Litt rart og tenke på, mulig jeg bare ser ting. Men jeg syntes jorda og romskipet så mye bedre ut nå, skinte og greier ;)

De har lånt et par effekter fra CryEngine™, blandt annet HDR-belysning :cool:

Lenke til kommentar
På torrenttrackeren jeg bruker, lå i allefall SciFi Channel 720p rippen ute ca 4 timer etter den vanlige rippen. Så vil tro at de sender HDTV og vanlig samtidig nå.

Vedder på at hvis du ser litt nermere på den "vanlige" rippen så står det nok HDTV der også. SciFi sender atlantis i HD nå :)

Lenke til kommentar

Det var så vidt jeg kan se en diskusjon omkring tilgjengelighet av forskjellige versjoner av piratkopiert materiale:

7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt.

Altså er informasjon om at diverse (piratkopierte) versjoner er tigjengelig, informasjon om piratkopiering og direkte regelbrudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...