JimRamse Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tidenes dårligste episode. Jepp, denne episoden var faktisk værre enn den forrige uke, å det skal litt til. På tide med en skikkelig bra episode igjen føler jeg Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Maleriet var eneste gang jeg lo. Ikke lenge igjen til sesongfinalen, regner med vi får bra episoder med brask og bram. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Liker ikke episoder med sånn middelalder stil. Alt ser og hører dumt ut. Men bildet var bra ja. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Synes det var noe kjent ved hun som spilte Harmony. Samme skuespiller som spilte Adria som ung i "Flesh and Blood" Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hun har også hatt en gjesterolle i Smallville så jeg på imdb. Jeg og syntes det var noe kjent med henne. Jeg syntes også hun ligner veldig på en ung verisjon av Lana Lang (Kristin Kreuk) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hun spilte klonen til den avdøde barndomsvennen til Lana. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det var det ja Nå som du sier det, husker jeg hvordan hun så ut Hadde jeg sett de to episodene etter hverandre, hadde jeg nok visst det var samme Forresten, litt OT, men hva syntes dere om personer i den alderen som er skuespillere? For meg virker det som det bare er foreldrene som vil tjene penger på barna sine :/ Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det må jo være noen skuespillere i den alderen, og det er jo barn som liker teater og skuespill. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Gud for en kjedelig episode xD hahaha Men hun var en pen jenteunge da, flink skuespiller også Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hadde lett gjort det. Lettere måte å få lommepnger på finnes det ikke. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Flink? Hun kan jo ikke spille! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Faktisk den kjedeligste episoden noensinne i Atlantis. Hadde faktisk vært en bedre episode om de introduserte Lommemannen som en av karakterene. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Enig, ingen happending. Heller ikke så mye moro. Driver Atlantis å taper sammen uten skribenter eller? Skulle jo nesten tro det! P.S: jeg vet det ikke er streik i canada. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Synes det klages ekstremt mye her. Personlig synes jeg ikke episoden var så forferdelig, noe stort kunst stykke var den ikke, men en klassisk stargate episode. En nødvendighet for ikke å sprenge budsjettene Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noken som veit kva ho som samarbeida med Genai heiter? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 http://www.imdb.com/name/nm0522909/ Genii, ikke Genai. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 La dere også merke til at effektene i atlantis pluttslig hadde blitt mye bedre nå? Litt rart og tenke på, mulig jeg bare ser ting. Men jeg syntes jorda og romskipet så mye bedre ut nå, skinte og greier Lenke til kommentar
Groening Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Grei episode dette, men forstår ikke hvorfor mennesker må prøve å bygge alt bedre. Når ikke engang atlantians greier å bygge "replicators" til å gjøre slik de selv vil, så er det en lang vei til vi greier det. GullApE: La merke til det ja, men den soloppgangen ble litt vel voldsom. Så ut som om atmosfæren tok fyr. Endret 2. februar 2008 av Groening Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hørte at de skulle forbedre CGIet for noen måneder siden, stemmer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå