Xell Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå har vi vel nevnt flere ganger at det ikke er parallelle universer serien skal handle om. Hvem er "vi" og hva slags kilder har "dere". Jeg er bare nyskjerrig, da jeg synes dette var lit trart formulert. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi som vi i denne tråden. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ok, så da er det i praksis uansett bare spekulasjoner!? Eller kommer utsagnene fra ofisielle kilder? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I artikkelen som ikke ble lagt ut, så skal SGU være en skip-basert serie. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har jeg ingen tro på før jeg ser kilder. "Det var en kilde, men den ble ikke lagt ut"..øh, ikke troverdig. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I den artikkelen jeg linket til lenger opp (som gateworld har slettet nå?) står det at det kommer til å handle om et univers langt unna der Ancient la ut nye "gates" Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Galakse, ikke univers. Skal (muligens) handle om ett av to skip som Ancients sendte ut. Det første var skipet de sendte for å sette ut stargates, og det andre var skipet de sendte etter det første for å utforske universet. Men siden de ble energivesen, så rakk de ikke å bruke det siste skipet. Så det har flydd rundt på egenhånd, og bare venter på at vi skal finne det. Den niende trekanten skal bli brukt å koble stargaten til disse skipene. Artikkelen (som var ett internt dokument hos Gateworld, og nå slettet) snakket videre om at det ikke skulle være ett fast team. Det var fra før streiken, og konseptet kan ha blitt forandret. Ett interessant punkt i artikkelen var at serien visstnok skulle forklare åssen stargates ble/blir laget. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da håper jeg de skipene befinner seg veldig langt uti uforsket territorium. Og at Wraith og Ori er helt slått til den tid så vi kan finne noen nye badguys. Det som appelerte med wraith på atlantis på starten var at de var så sabla skummle. Men nå er de ikke skummle lenger :< Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Vel, skipene har jo vært der ute i rundt 10-20 millioner år. Og Atlantis skulle visstnok være ett lite skip i forhold. Endret 24. januar 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Stargate fabrikken skal være ombord i dette skipet Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Forresten, alt det dere har postet om Stargate Universe skal plasseres i spoiler-tags? Uansett, syntes dere om dagens episode da? De var ikke helt stygg de to eldste søstrene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Lo godt av det maleriet på slutten. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Maleriet var hysterisk. :!: Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tidenes dårligste episode. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tidenes dårligste episode. Enig. Et lite plaster på såret var at den dukket opp i 720p fra Sci-Fi HD. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tidlig HD release i alle fall. Skal se den i kveld. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det var sesongens kjedeligste episode. Hadde håpet ut i fra det jeg så på traileren at det gjorde mer ut av Geniis tilstedeværelse, men til det positive så er det utgivelser i HDTV fremover så det blir bra. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 På tide å finne fram LEGO-settene igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 På tide å finne fram LEGO-settene igjen. NICE! Kommer det som et offisietl sett? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tidenes dårligste episode. Enig. Et lite plaster på såret var at den dukket opp i 720p fra Sci-Fi HD. Betyr dette at den vil komme i HD på lørdager fremover? Har savnet det en stund nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå