Vipera Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hadde ikke Lantians den "reaktoren" som tok med seg ett solsystem? Vil nå tro at den var litt sterkere enn ZPM. De fikk den jo aldri til å virke, den var like ustabil for dem som for Mckay Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 De fant en som var stabil, men den ødela et helt annet univers. Hvis de ikke hadde brydd seg om dette hadde de kunne hatt uendelig med power nå. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 De fant kun en, og denne var ustabil. "Reaktoren" som de brukte for å lage energi internt i Atlantis ødela ikke det andre universet, men stod i fare for å gjøre det. Den reaktoren de fant, "Project Acturus", som ødela 3/4 av et solsystem, var umulig å kontrollere. Denne hentet energi fra vårt eget univers. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Og den som var stabil(i vårt univers i alle fall) fant de ikke. De lagde den selv. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er klar over detaljene. Jeg tenkte kun på rommet de brukte til å lage energikilden. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er klar over detaljene. Jeg tenkte kun på rommet de brukte til å lage energikilden. Min kommentar var til _Zeke Skulle kanskje sitert Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Må eg sjå episode 9 før episode 10? SGA S4 Dont ask why:P Endret 17. januar 2008 av Solefald Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) EDIT: JEG VET IKKE! Jeg trodde du mente SG-1 jeg men vet ikke om det er cliffhanger eller noe viktig i epsiode 9. Men er nokså sikker på at det er det. Problemer med å "skaffe"? Uten å gå mer inn på det. Endret 17. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eg hadde sett fram til episode 4 før nyttår. og så fikk eg ei bølge av at no må eg sjå meir.. og mangler episode 9 :/ Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Over til ZPM diskusjonen lenger oppe. Mangel på ZPM har jo vert en av tinga som har økt spenninga i SGA helt sia sesong 1. Må velge mellom cloak og shield etc. har vert eit gjennomgåande problem. og eg har på følelsen av at visst dei plutselig kunne lage ZPM så hadde jo ei kunne gjort kva dei ville. Serieparalell kopla ZPM's all over the place.. Men hadde vert stilig med å kunne laga meir skyts. Droner som dei hette. er like tøft når det svever mange drones ut av båtane\romskip (norsk definisjon på sånne "fly" er heller laber) og moser Hive ships Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Eg hadde sett fram til episode 4 før nyttår. og så fikk eg ei bølge av at no må eg sjå meir.. og mangler episode 9 :/ Vil ikke si at det er essiensielt å se ep 9 før 10, er ikke noen cliffhanger eller sånt så. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Plans for producing two sequels of the original film were announced by the original film's creator Dean Devlin at the 2006 San Diego Comic-Con. He has said he is currently in talks with MGM to produce four films and he would like two of them to be the final two films in his envisioned Stargate trilogy.[36] In an interview with Sci Fi Wire,[37] Devlin says that should the sequels be made, he hopes to enlist Kurt Russell and James Spader in the two sequels. These sequels would ignore the 11 years of mythology created by SG-1 and Atlantis if they are produced. Noen som har hørt om dette før, det vil jo si at de to som ikke skal være med i "triologien" er de som kommer ut i år. Er jo ganske rart å lage to Stargate filmer som ikke har noe som helst med de siste 11 årene med Stargateseriene. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Det blir vel neppe noe av, men det kunne vært spennende. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som har hørt om dette før, det vil jo si at de to som ikke skal være med i "triologien" er de som kommer ut i år.Er jo ganske rart å lage to Stargate filmer som ikke har noe som helst med de siste 11 årene med Stargateseriene. Leste det der en gang i høst ja. De to filmene som vi vet kommer er ikke med i triologion nei, de er forsettelsen på SG-1(de håper å gi ut flere etter dette også). Men historien sg-1 gikk i en helt annen retning enn regisjøren av Stargate filmen tenkte seg når han lagde filmen, så han vil fulføre triologion slik det egentlig var meningen at den skulle være Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg synes det er interessant. Jeg liker Stargate-seriene veldig godt, men synes også mye av "mystikken" rundt filmen gikk tapt, så jeg kunne gjerne tenke meg å se en slags "reset" tilbake til slutten av den første filmen og se hva som kunne skjedd videre derfra i en alternativ fortelling. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå skal vel Continuum være en reboot av de siste åra. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes det er interessant. Jeg liker Stargate-seriene veldig godt, men synes også mye av "mystikken" rundt filmen gikk tapt, så jeg kunne gjerne tenke meg å se en slags "reset" tilbake til slutten av den første filmen og se hva som kunne skjedd videre derfra i en alternativ fortelling. Ikke så rart egentlig når Ark Of Truth og Continuum skulle være hovedhandlingen i sesong 11 og 12. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 I also haven't got a clue as to what I'm gonna do with the mold (which I paid 6 clams for, BTW). I'm sure I'll thing of something, even if it's just making big-assed StarGate ice cubes to float in the punchbowl at the next Eccentric Manors soire. Heldiggrisen fant en StarGate-mal http://blog.makezine.com/archive/2008/01/a...crapfu_zen.html Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er en liten ting som er fått meg til å tenke ettersom jeg har fått sett noen par episoder nå, og det er at i introen til alle episodene så skriver stargate slik: STARGÅTE eller det er en Å uten den streken som binder sammen de to sidene, noen som forstår hva jeg prøver å si? har dette en mening eller? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dette hadde jo vært stilig hvis det hadde en mening, at en annen betydning var f.eks. Starmystery, men det er vel bare de som har laget Stargate som ikke har hørt om boksaven Å før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå