Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Over til ZPM diskusjonen lenger oppe. Mangel på ZPM har jo vert en av tinga som har økt spenninga i SGA helt sia sesong 1. ;) Må velge mellom cloak og shield etc. har vert eit gjennomgåande problem. og eg har på følelsen av at visst dei plutselig kunne lage ZPM så hadde jo ei kunne gjort kva dei ville. Serieparalell kopla ZPM's all over the place.. Men hadde vert stilig med å kunne laga meir skyts. Droner som dei hette. er like tøft når det svever mange drones ut av båtane\romskip (norsk definisjon på sånne "fly" er heller laber) og moser Hive ships

Lenke til kommentar
Plans for producing two sequels of the original film were announced by the original film's creator Dean Devlin at the 2006 San Diego Comic-Con. He has said he is currently in talks with MGM to produce four films and he would like two of them to be the final two films in his envisioned Stargate trilogy.[36] In an interview with Sci Fi Wire,[37] Devlin says that should the sequels be made, he hopes to enlist Kurt Russell and James Spader in the two sequels. These sequels would ignore the 11 years of mythology created by SG-1 and Atlantis if they are produced.

Noen som har hørt om dette før, det vil jo si at de to som ikke skal være med i "triologien" er de som kommer ut i år.

Er jo ganske rart å lage to Stargate filmer som ikke har noe som helst med de siste 11 årene med Stargateseriene.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt om dette før, det vil jo si at de to som ikke skal være med i "triologien" er de som kommer ut i år.

Er jo ganske rart å lage to Stargate filmer som ikke har noe som helst med de siste 11 årene med Stargateseriene.

 

Leste det der en gang i høst ja. De to filmene som vi vet kommer er ikke med i triologion nei, de er forsettelsen på SG-1(de håper å gi ut flere etter dette også). Men historien sg-1 gikk i en helt annen retning enn regisjøren av Stargate filmen tenkte seg når han lagde filmen, så han vil fulføre triologion slik det egentlig var meningen at den skulle være

Lenke til kommentar
Jeg synes det er interessant. Jeg liker Stargate-seriene veldig godt, men synes også mye av "mystikken" rundt filmen gikk tapt, så jeg kunne gjerne tenke meg å se en slags "reset" tilbake til slutten av den første filmen og se hva som kunne skjedd videre derfra i en alternativ fortelling.

 

Ikke så rart egentlig når Ark Of Truth og Continuum skulle være hovedhandlingen i sesong 11 og 12.

Lenke til kommentar

Er en liten ting som er fått meg til å tenke ettersom jeg har fått sett noen par episoder nå, og det er at i introen til alle episodene så skriver stargate slik: STARGÅTE eller det er en Å uten den streken som binder sammen de to sidene, noen som forstår hva jeg prøver å si? har dette en mening eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...