Xell Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er vel greit å diskutere med spoilere. Men det betyr ikke at man ikke kan være grei mot andre og legge enspoilertag rundt det som omhandler nye episoder. Hvis det blir alment å drite i spoilertags så kommer i hvertfall jeg til å skygge denne tråden. Det tar ikke lang tid å legge tags rundt en kommentar man vet er om noe som mange ikke har sett enda. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Høres jævlig bra ut, men har ikke funnet den enda så ikke fått sett den Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Klarte heldigvis å skru av lese funksjonen før det var for seint. glede seg nå, burde vere nede på 1-2 timer. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det var fryktelig lang tid Akidon. Jeg får den på 30min. (har 2.5mbit). Ikke public tracker tho. Til episoden(ikke les dere som enda ikke har fått sett episoden): Veldig, veldig, veldig bra episode. Vi får vite at det har kommet noe bra ut av Asgard-kjernen, og at disse teknologiene blir brukt på de andre skipene som jorden har, må si jeg virkelig likte det. Og slaget var bare rått og vrien på slutten var nesten litt skremmende. *glede seg til neste episode* Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Enig Bare fra dagens episode, gidder ikke gjøre noen irritert Var fett se alle skipene gå inn i hyperspace samtidig Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Omg hun lignet på Kerrigan... Får håpe hun ikke tar etter henne på andre måter. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Snakker du om hun i travlers? Hun har da vært i en episode før =) Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Mulig det bare var jeg som så ting jeg ville se... Tenkte på Weir. Men det er i alle fall en del som kan assosieres med kerrigan i henne. Endret 5. januar 2008 av Akidon Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ah, det var Weir du pratet om ja. Jeg var litt i stuss der fordi hun i travlers ligner mer på Kerrigan enn Weir gjør. Om du derimot gjenspeiler væremåte, vil jeg si Weir er en god kandidat. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hmm synes egentlig ikke hun lignet noe serlig jeg da. Det som trigget det for meg var at jeg av en eller annen merkelig grunn forventet å se han kameraten til Sheppard(wraithen). Og han er jo litt sånn grønn som Kerrigan er på slutten. Og så var det litt sånn dunkelt lys som gjorde ad hun ikke virket så "frisk". Hun kan jo bli "Queen of Drones" eller noe sånt nå ^^ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dette var en velkommen episode ja, mye action med en etterlengtet spacebattle og en liten "twist ending". Får håpe det ikke er lenge til vi får en fortsettelse på hva Repli-Weir mente med det hun sa. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Cournel, Cournel, Cournel, Cournels, Cournel, Cournels. What? Seriously? Jeg stemmer for spoiler-krav på nye Atlantisepisoder fram til førstkommende mandag etter episoden Endret 5. januar 2008 av Kagee Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvem faen er kerrigan? Skjønner ikke helt hva det har vært snakk om i de tre-fire siste postene... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://www.gamespot.com/pc/rpg/stargatewor...p;mode=previews Stargate Worlds intervju og trailer. Cournel, Cournel, Cournel, Cournels, Cournel, Cournels. What? Seriously? Jeg stemmer for spoiler-krav på nye Atlantisepisoder fram til førstkommende mandag etter episoden Colonel... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Aha Fant faktisk hun på Wikipedia før jeg spurte, men tvilte på det var hun, ettersom hun bare var en character i Starrcraft Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Haha, du har spilt starcraft campaign ja Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Herlig episode. Endelig en skikkelig romkamp. Var herlig å se strålevåpnene fra jordskipene. Men det står nå i emnenavnet at det er spoliere i tråden. Dere som plager dere over dette kan heller bare unngå tråden til du har sett nyeste episode. Det er nå det jeg gjør. Endret 7. januar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Virker som om fremtidsversjonen vi så i 1969 blir mer og mer sannsynlig. Men vi så dem jo ta ut 1 Ori-skip med disse våpnene - nå burde det vel være barnemat å få galaksen Ori-fri? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kagee: Galaksen er allerede fri fra Ori-skip De blir ferdig med Ori i The ark of Truth som er satt til å skje mellom sesong 3 og 4 av Atlantis. Det kan være Ori-skipene fortsatt er der, men de er ikke lenger noen trussel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå