Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Det er vel greit å diskutere med spoilere. Men det betyr ikke at man ikke kan være grei mot andre og legge enspoilertag rundt det som omhandler nye episoder.

 

Hvis det blir alment å drite i spoilertags så kommer i hvertfall jeg til å skygge denne tråden.

 

Det tar ikke lang tid å legge tags rundt en kommentar man vet er om noe som mange ikke har sett enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var fryktelig lang tid Akidon. Jeg får den på 30min. (har 2.5mbit). Ikke public tracker tho.

 

Til episoden(ikke les dere som enda ikke har fått sett episoden):

 

Veldig, veldig, veldig bra episode. Vi får vite at det har kommet noe bra ut av Asgard-kjernen, og at disse teknologiene blir brukt på de andre skipene som jorden har, må si jeg virkelig likte det. Og slaget var bare rått og vrien på slutten var nesten litt skremmende.

 

*glede seg til neste episode*

Lenke til kommentar

Hmm synes egentlig ikke hun lignet noe serlig jeg da.

Det som trigget det for meg var at jeg av en eller annen merkelig grunn forventet å se han kameraten til Sheppard(wraithen). Og han er jo litt sånn grønn som Kerrigan er på slutten. Og så var det litt sånn dunkelt lys som gjorde ad hun ikke virket så "frisk".

 

Hun kan jo bli "Queen of Drones" eller noe sånt nå ^^

Lenke til kommentar

Herlig episode. :D

 

Endelig en skikkelig romkamp.

Var herlig å se strålevåpnene fra jordskipene. :)

 

 

 

Men det står nå i emnenavnet at det er spoliere i tråden. Dere som plager dere over dette kan heller bare unngå tråden til du har sett nyeste episode. Det er nå det jeg gjør.

Endret av Groening
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...