L4r5 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 godt nyttår til alle SG elskere Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Word Nar nå vært ute og drukkett, skutt opp raketter (joda, ikke noen god kombinasjon, men det gikk fint i år ) iog nå har jeg kommet hjem og skal slappe av før jeg skal sove etterhvert Får får fortsette med SG-1 i sesong 5, som jeg har kommet til, nå som jeg går gjennom serien for tredje gang Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vel når du er ferdig så har du vel brukt rundt 3 uker av livet ditt (ekskludert spising, soving og osv) på å se på SG-1 Kommer sikkert til å se den igjen når den kommer ut i HD. Kanskje jeg kjøper hele serien da Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skal serien komme på HD? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 tviler. Siden det bare er sesong 8 og oppover som er filmet med HD. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Trailer til SGA sesong åpning. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kun noen dager til =D Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 tviler. Siden det bare er sesong 8 og oppover som er filmet med HD. Er ikke sesongene før det filmet med 35mm? Tror det skal være mulig å få HD ut av det da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Trailer til SGA sesong åpning.youtube]Ksw9jCW5t1M[/youtube Hvorfor komme med trailer en sesongåpning som var på tv for 4-5 måneder siden? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det er trailer til det som begynner nå, men i traileren kaller de det en "season opening" av en eller annen grunn. Ser Ark of Truth igjen nå, ganske stilig at vi får se hvem som kommer på stargateststemet. Endret 2. januar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis noen her har lyst på et Stargate RTS spill har jeg det perfekte valget: Stargate Mod: War Begins som er en mod til Nexus: The Jupiter Incident. Her kan du kontrollere skipene i slag i rommet, og betaen som er sluppet har med jord-skip, Goa'uld-skip og Wraith-skip. (Såvidt jeg skjønner fra det jeg har lest, hodler på å laste ned nå) Har prøvd Nexus før og jeg vet allerede at det vil passe perfekt med en stargate mod til dette spillet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Vi får snart den første traileren til Stargate Worlds: In addition, make sure to tune in to Atlantis when it returns from the holiday break on January 4. That night will feature the first look at the Stargate Worlds game trailer. Endret 4. januar 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 For de som har sett AoT til oss som ikke har - er Cameron på noen tidsreiser i filmen? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 For de som har sett AoT til oss som ikke har - er Cameron på noen tidsreiser i filmen? Nope, det er den andre filmen de skal leke seg med timetravel. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 SG-1:9x18: Cameron: "Alternate realities, alternate dimensions, all i need is a good timetraveladventure and i've scored the SG-1 trifecta" Fant endelig igjen de siste platene mine, og fikk sett gjennom SG-1 igjen. Noe må man jo bruke vinteren til. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 så menneskene har greid og clone teknologien til Asgards og intrigere den på våre egene Daedalus class battleships Så dere hvordan vi pløyde ned replicator skipene. hehe morsomt og se humans evolve til et punkt hvor vi faktisk har litt og rutte med i spacebattles. Beste episoden i atlantis sin historie spør du meg, ekkel slutt. We can finnaly begin ;P Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 så menneskene har greid og clone teknologien til Asgards og intrigere den på våre egene Daedalus class battleships Så dere hvordan vi pløyde ned replicator skipene. hehe morsomt og se humans evolve til et punkt hvor vi faktisk har litt og rutte med i spacebattles. Beste episoden i atlantis sin historie spør du meg, ekkel slutt. We can finnaly begin ;P +1 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 vennligst bruk spoilertags Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Det står vel i første post at det er bare å diskutere med så mange spoilere man vil? Endret 5. januar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gjør det, og til og med topic har en warning. Så, hva syntes dere? Må si at slaget var helt vilt. Så mange skip vs hverandre har vi aldri før sett i stargate historien. Og greia med weir? hvem kan kilden hennes være? mhm det lurer jeg veldig på. Neste episode skal visstnok gi oss stor innsikt i wraith teknologi og formering. Håper egentlig at atlantis fokuserer på wraith som hovedenemey en liten stund nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå