Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Word :D

Nar nå vært ute og drukkett, skutt opp raketter (joda, ikke noen god kombinasjon, men det gikk fint i år :)) iog nå har jeg kommet hjem og skal slappe av før jeg skal sove etterhvert ;)

 

Får får fortsette med SG-1 i sesong 5, som jeg har kommet til, nå som jeg går gjennom serien for tredje gang :)

Lenke til kommentar

Hvis noen her har lyst på et Stargate RTS spill har jeg det perfekte valget: Stargate Mod: War Begins som er en mod til Nexus: The Jupiter Incident.

 

Her kan du kontrollere skipene i slag i rommet, og betaen som er sluppet har med jord-skip, Goa'uld-skip og Wraith-skip. (Såvidt jeg skjønner fra det jeg har lest, hodler på å laste ned nå)

 

Har prøvd Nexus før og jeg vet allerede at det vil passe perfekt med en stargate mod til dette spillet. :D

Lenke til kommentar

så menneskene har greid og clone teknologien til Asgards og intrigere den på våre egene Daedalus class battleships ;) Så dere hvordan vi pløyde ned replicator skipene. hehe morsomt og se humans evolve til et punkt hvor vi faktisk har litt og rutte med i spacebattles. Beste episoden i atlantis sin historie spør du meg, ekkel slutt. We can finnaly begin ;P

Lenke til kommentar
så menneskene har greid og clone teknologien til Asgards og intrigere den på våre egene Daedalus class battleships ;) Så dere hvordan vi pløyde ned replicator skipene. hehe morsomt og se humans evolve til et punkt hvor vi faktisk har litt og rutte med i spacebattles. Beste episoden i atlantis sin historie spør du meg, ekkel slutt. We can finnaly begin ;P

 

+1 :ph34r:

Lenke til kommentar

Gjør det, og til og med topic har en warning.

Så, hva syntes dere? Må si at slaget var helt vilt. Så mange skip vs hverandre har vi aldri før sett i stargate historien. Og greia med weir? hvem kan kilden hennes være? mhm det lurer jeg veldig på. Neste episode skal visstnok gi oss stor innsikt i wraith teknologi og formering. Håper egentlig at atlantis fokuserer på wraith som hovedenemey en liten stund nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...