Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke spoiler, det er noe alle vet :p En film sxkal handle om avslutningen på ori, OM det faktisk er en avslutning, men uansett, handlingen er uansett rundt Ori, mer vet ikke jeg, og har ikke sagt noe om det.

 

Den andre handler om noe med Ba'al og tidsreise etc. uten å måtte gå mer inn på det.

 

Forklarte bare grovt hviklen av disse to filmene som nå har lekket ut på nettet :)

Lenke til kommentar

Aldri likt sånne episoder med alternative verdner og tidsreiser osv. Nesten så jeg skippet den sesong avsluttningen med tidsreise eller hva det var. Har fortrengt det så husker ingen ting nesten ;P Men skal uansett støtte stargate og kjøpe continuum filmen, selv om jeg ikke har tro på akuratt den filmen.

Lenke til kommentar

Enig :p

 

Bare ELSKER måten RDA spiller sånn "dum og uvitende" på :p Er liksom naturlig selv om han er smart i MacGyver :)

 

Forresten når dere hører RDA, tenker dere på MacGyver eller SG-1 da? Jeg tenker desidert mest på SG-1, men tenker også på MacGyver. MacGyver var tross alt min favorittserie da jeg var liten.

Lenke til kommentar

Har også tenkt å se igjennom serien en gang til. Men kanskje vente litt, ettersom jeg så gjennom alle episodene på to og en halv måned og ble ferdig for en måned siden. :p

Må ikke bli lei av det heller.

 

 

Da har jeg sett filmen. Synes den var god, selv om all CGI ikke var ferdig enda (er litt irriterende å se spacebattles når det bare er små grå klatter).

Men er det noen som vet hvorfor Sam er med SG-1? Hva har liksom hendt med Atlantis?

 

Endret av Groening
Lenke til kommentar

Trur kanskje filmene er før hun får leder stillingen i Atlantis.

 

Er en ting som irriterer meg, hvorfor er ikke Daniel med på Atlantis oftere? Han er jo liksom the den allvitende ancient fyren. Skulle likt og sett han deltatt litt i Atlantis, om han bare var der en liten tur liksom for og hjelpe til eller noe sånt. Husker i starten av atlantis så var han helt gærn, ville være med til Atlantis men fikk ikke lov General Oneill ,P

Endret av GullApE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...