Kagee Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 OOoo!!! Spoiler/skjultagger! Please Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er ikke spoiler, det er noe alle vet En film sxkal handle om avslutningen på ori, OM det faktisk er en avslutning, men uansett, handlingen er uansett rundt Ori, mer vet ikke jeg, og har ikke sagt noe om det. Den andre handler om noe med Ba'al og tidsreise etc. uten å måtte gå mer inn på det. Forklarte bare grovt hviklen av disse to filmene som nå har lekket ut på nettet Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Oh yes! Ba'al er tøff. Glede seg! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 joda men tror denne er gøyere, selv om ba'al er den desidert beste bad-guyen i Stargate Selv om jeg liker hun lederen for Ori, men hun er vel blitt ascended nå. Hun var jo god eye-candy Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Baal er vel ikke med før i neste film, den som heter Continuum og kommer først neste høst. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Aldri likt henne. Baal derimot er konge. Ikke bare best i startgate men beste bad guy ever!. Og Baal er ikke med før i neste, men siden jeg har sett "The ark of truth" allerede er det bare en igjen å glede seg til, dessverre. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Baal er vel ikke med før i neste film, den som heter Continuum og kommer først neste høst. Det jeg mente, men jeg trodde det var omvendt Og jeg ble positivt overrasket da jeg fant ut at jeg hadde feil Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Aldri likt sånne episoder med alternative verdner og tidsreiser osv. Nesten så jeg skippet den sesong avsluttningen med tidsreise eller hva det var. Har fortrengt det så husker ingen ting nesten ;P Men skal uansett støtte stargate og kjøpe continuum filmen, selv om jeg ikke har tro på akuratt den filmen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Må si meg så absolutt enig. liker heller ikke episoder med tidsreiser etc. Derfor jeg så mer frem til denne filmen enn den andre. Uansett Lo godt når Cameron satt seg i "førersetet" på Odyssey og sa: "Weapons to maximum!" Endret 25. desember 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja Zeke, den var genial. "It's a joke, make this thing move.." Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Rettelse: It's a joke Marks, make it go... *pirke pirke* Endret 25. desember 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hehe, føler litt at folkene var stargate prøver og få Cameron til og ta over rollen til O'neill altså jokern i gruppa. Gjør en grei jobb også, men kan ikke måle seg med mestern ;P Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Enig Bare ELSKER måten RDA spiller sånn "dum og uvitende" på Er liksom naturlig selv om han er smart i MacGyver Forresten når dere hører RDA, tenker dere på MacGyver eller SG-1 da? Jeg tenker desidert mest på SG-1, men tenker også på MacGyver. MacGyver var tross alt min favorittserie da jeg var liten. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tenker mest på sg1 siden jeg ikke visste hva han het i macgyver. Er først nå jeg er blitt kjent med RDA navnet. Dessuten har jeg vel sett mer sg1 enn macgyver. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja jeg og Har sett gjennom SG-1 to hele ganger, og holder på med min tredje gang nå. Er en del timer. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Har også tenkt å dure gjennom SG1 èn gang til, men det blir ikke før jeg får den på DVD/Blu-ray/HD-DVD whatever... EDIT: nei og nei så snilt forumet er som retter til Blu-ray automagisk Endret 28. desember 2007 av WarpX Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Har også tenkt å se igjennom serien en gang til. Men kanskje vente litt, ettersom jeg så gjennom alle episodene på to og en halv måned og ble ferdig for en måned siden. Må ikke bli lei av det heller. Da har jeg sett filmen. Synes den var god, selv om all CGI ikke var ferdig enda (er litt irriterende å se spacebattles når det bare er små grå klatter). Men er det noen som vet hvorfor Sam er med SG-1? Hva har liksom hendt med Atlantis? Endret 30. desember 2007 av Groening Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Trur kanskje filmene er før hun får leder stillingen i Atlantis. Er en ting som irriterer meg, hvorfor er ikke Daniel med på Atlantis oftere? Han er jo liksom the den allvitende ancient fyren. Skulle likt og sett han deltatt litt i Atlantis, om han bare var der en liten tur liksom for og hjelpe til eller noe sånt. Husker i starten av atlantis så var han helt gærn, ville være med til Atlantis men fikk ikke lov General Oneill ,P Endret 31. desember 2007 av GullApE Lenke til kommentar
genstian Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Filmen er satt før atlantis season 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå