covah Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Regner med at flere her har lagt merke til at Ark of Truth er ute? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nei så dæven... Det har den ja! Julaften kom visst tidlig i år... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Regner med at flere her har lagt merke til at Ark of Truth er ute? NEI DET VISSTE JEG IKKE, MEN TAKK FOR INFO!!! Ja, som sagt før, julaften kom tidlig i år! Den skal sees i morgen mens vi venter på pinnekjøtt og gaveåpning EDIT: Men vi må alle kjøpe den da! Egentlig er det dumt at den har lekket ut, spesiellt så tidlig, siden det kan skade salgstallene, og kan påvirke fremtidig produksjon av filmer Endret 23. desember 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er ikke helt sikker på om jeg har lyst til å se den. Selvom det ikke står det på alle varianter som ligger på nettet nå, regner jeg med at de alle er tatt fra en screener. Og jeg vil ikke forringe førstevisningen med dårlig kvalitet. Men si gjerne fra om kvalitetten er bra Den skal selvsagt uansett kjøpes når den kommer på dvd. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Den skal selvsagt uansett kjøpes når den kommer på dvd. Jeg trodde begge filmene var rett-til-dvd? Regner med at alle i denne tråden tar det på æren å poste så snart de finner et sted vi kan kjøpe denne filmen og få den til Norge Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 De er rett til dvd. Men de har ikke kommet ut enda. Det som ligger ute er som sagt kopier av screenere som blir sendt ut til anmeldere og andre priviligerte før selve releasen. Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Selvsagt må så mange som mulig kjøpe den. Men det er ennå en stund til den slippes. 11. mars kommer den ihverfall på DVD i usa, aner ikke når den kommer til europa. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg kommer til å være prinsippfast og vente til den slippes på dvd før jeg kjøper den. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skal kose meg med den imorgen. Fin Julefilm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg kommer til å være prinsippfast og vente til den slippes på dvd før jeg kjøper den. Har det virkelig så mye å si på prinsippene dine når du har tenkt å kjøpe den uansett? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg kommer til å være prinsippfast og vente til den slippes på dvd før jeg kjøper den. Har det virkelig så mye å si på prinsippene dine når du har tenkt å kjøpe den uansett? Vel... Det er en litt annen opplevelse å få den i god kvalitet på DVD. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det skal du ha... Det er bedre sånn sett. Bare missforsto litt. Carry on... nothing to see here Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Den versjonen som ligger på nettet er en workprint, og mangler SFX Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) ok, måtte bare sample kvaliteten og for min del velger jeg å vente til jeg får skikkelig dvdkvalitet. Det var spesielt lyden jeg reagerte på. Ikke veldig dårlig, men litt for hul. Grenser mot "dailies". Hvis dere har sett ikke bearbeidede slettede scener som man får på ekstramatriale på enkelte dvder så vet dere hva jeg mener. Deler av lydbildet er for markert enkelte steder og man får da studiofølelse i stede for kinofølelse. Personlig synes jeg dette forringer oplevelsen for mye til at jeg vil ha det som førstevisning. PS: det er nero-imaget (.nrg) jeg har samplet. edit: så ikke posten til gylne apakat før etter at jeg hadde postet (julestressa .. er forsinket ... hvor sitter jeg her og poster???), Samplet bare 5-6 5sekunders snutter ut gjennom filmen for å sjekke lyd. Uten sfx skal jeg hvertfall ikke se den. Det er jo enda værre enn dårlig lyd. God jul alle sammen. Endret 24. desember 2007 av Xell Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det er både spesial effekter, og lydeffekter, ihvertfall så langt som jeg har sett. =) Kvaliteten er ikke så altfor verst heller. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fant en liten review av en som har sett den. There are a few scenes containing CG elements which are clearly unfinished (objects without textures, missing particle effects and in one instance production notes stating what effect will be used, etc), Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 haha, stod opp kvalm og greier rundt 07.00 i dag. Sjekka torrents sidene mine, og så Ark of Truth men tenkte hvafaen det her sikkert en dårlig spøk. Så tenkte ikke over det mer, men når jeg kom fra dusjen og satt meg med PC-en igjen så 4msn vinduer med serie folk jeg har fått kontakt med på nettet. Alle hadde sett filmen og var henrykt. Nå er tiden kommet for meg, skal se den ;P gleder meg;) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 jeg venter som vanlig på DVD-en jeg skal vente til jeg har begge filmene, så skal jeg se 1-10 og så filmene Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ! Starter med intro'n. falt meg rett i smak, varmet hjertet Ok, har troen på at Stargate kan slå ann på film. Jeg syntes filmen var utrolig bra, selv om effektene ikke var helt fikset så var mange scener jævla ville. Ser fram til dagen jeg får brevet i postkassa som sier filmen har ankommet aknilsen. Ting gikk veldig fort, pluttslig var de der. Så var de i Ori galaksen. Og replicators, huff lei av alt som har med replicators. Hadde trodd vi skulle få se noen skikkelig ville space battles, men ble lite av det. Skulle ønske filmen var forlengt med 20min, hvor vi så litt med samtaler mellom folkene i serien. Feks Vala og daniel, følte at det var noe der når hun på slutten bablet om at hun endelig hadde funnet stedet hvor hun følte seg hjemme og folk hun var glad i. Samantha og Cameron, WOW! mye kjemi mellom de to. Var det sånn i sg1 serien? Eller er det noe nytt? kan ikke si jeg la merke til det før, men nå glødet det av de Og igjen, gikk veldig fort. Pluttslig var det ikke noe mer Ori Men ja, Ark of Truth " Daniel: This might be the most powerfull weapon we have ever seen" Tipper nok ikke det er trygt oppbevart på area51. Ikke lenge for Beal er der og har stjelt den ;=) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ble enda gladere har barte sett de første par minuttene, og det viser seg at dette er filmen hvor de tar knekken på Ori, eller hverttfall fortsettelsen av ori-krigen Trodde den med tidsreiser skulle kommer først jeg, men hadde mest forventninger til denne Gleder meg til å se videre, bare spise pinnekjøtt og åpne gaver, men ingen gaver i dag kommer til å slå denne filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå