Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at flere her har lagt merke til at Ark of Truth er ute?

 

NEI DET VISSTE JEG IKKE, MEN TAKK FOR INFO!!!

 

:p Ja, som sagt før, julaften kom tidlig i år! Den skal sees i morgen mens vi venter på pinnekjøtt og gaveåpning ;)

 

EDIT: Men vi må alle kjøpe den da! Egentlig er det dumt at den har lekket ut, spesiellt så tidlig, siden det kan skade salgstallene, og kan påvirke fremtidig produksjon av filmer :thumbdown:

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på om jeg har lyst til å se den. Selvom det ikke står det på alle varianter som ligger på nettet nå, regner jeg med at de alle er tatt fra en screener. Og jeg vil ikke forringe førstevisningen med dårlig kvalitet.

 

Men si gjerne fra om kvalitetten er bra ;)

 

Den skal selvsagt uansett kjøpes når den kommer på dvd.

Lenke til kommentar

ok, måtte bare sample kvaliteten og for min del velger jeg å vente til jeg får skikkelig dvdkvalitet. Det var spesielt lyden jeg reagerte på. Ikke veldig dårlig, men litt for hul. Grenser mot "dailies". Hvis dere har sett ikke bearbeidede slettede scener som man får på ekstramatriale på enkelte dvder så vet dere hva jeg mener. Deler av lydbildet er for markert enkelte steder og man får da studiofølelse i stede for kinofølelse. Personlig synes jeg dette forringer oplevelsen for mye til at jeg vil ha det som førstevisning.

 

 

PS: det er nero-imaget (.nrg) jeg har samplet.

 

edit: så ikke posten til gylne apakat før etter at jeg hadde postet (julestressa ;) .. er forsinket ... hvor sitter jeg her og poster???), Samplet bare 5-6 5sekunders snutter ut gjennom filmen for å sjekke lyd. Uten sfx skal jeg hvertfall ikke se den. Det er jo enda værre enn dårlig lyd.

 

God jul alle sammen.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

haha, stod opp kvalm og greier rundt 07.00 i dag. Sjekka torrents sidene mine, og så Ark of Truth men tenkte hvafaen det her sikkert en dårlig spøk. Så tenkte ikke over det mer, men når jeg kom fra dusjen og satt meg med PC-en igjen så 4msn vinduer med serie folk jeg har fått kontakt med på nettet. Alle hadde sett filmen og var henrykt. Nå er tiden kommet for meg, skal se den ;P gleder meg;)

Lenke til kommentar

 

!

 

Starter med intro'n. falt meg rett i smak, varmet hjertet ;)

 

Ok, har troen på at Stargate kan slå ann på film. Jeg syntes filmen var utrolig bra, selv om effektene ikke var helt fikset så var mange scener jævla ville. Ser fram til dagen jeg får brevet i postkassa som sier filmen har ankommet aknilsen.

 

Ting gikk veldig fort, pluttslig var de der. Så var de i Ori galaksen. Og replicators, huff lei av alt som har med replicators. Hadde trodd vi skulle få se noen skikkelig ville space battles, men ble lite av det. Skulle ønske filmen var forlengt med 20min, hvor vi så litt med samtaler mellom folkene i serien. Feks Vala og daniel, følte at det var noe der når hun på slutten bablet om at hun endelig hadde funnet stedet hvor hun følte seg hjemme og folk hun var glad i.

 

Samantha og Cameron, WOW! mye kjemi mellom de to. Var det sånn i sg1 serien? Eller er det noe nytt? kan ikke si jeg la merke til det før, men nå glødet det av de ;)

 

Og igjen, gikk veldig fort. Pluttslig var det ikke noe mer Ori ;) Men ja, Ark of Truth " Daniel: This might be the most powerfull weapon we have ever seen"

Tipper nok ikke det er trygt oppbevart på area51. Ikke lenge for Beal er der og har stjelt den ;=)

 

 

 

Lenke til kommentar

Ble enda gladere :p har barte sett de første par minuttene, og det viser seg at dette er filmen hvor de tar knekken på Ori, eller hverttfall fortsettelsen av ori-krigen :p

 

Trodde den med tidsreiser skulle kommer først jeg, men hadde mest forventninger til denne :D Gleder meg til å se videre, bare spise pinnekjøtt og åpne gaver, men ingen gaver i dag kommer til å slå denne filmen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...