Dragen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ble ikke Moscow sprengt i SG1 920? Og nevnte de ikke at de har 2 skip i produksjon på slutten av SG1 s10? Og de "offisielle" klassenavnene er vel X303 og X304? (01 og 02 er angrepsflyene) Endret 9. desember 2007 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Og har de ikke ett sånn Ancients battle cruiser skip i tillegg? Så vidt jeg husker så har de ikke det nei Hvorfor har vi ikke sett mer til Apollo etter starten av sesong 4? Det kommer sikkert utover sesongen, vil tro apollo kommer tilbake:P Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nå finner jeg ikke noen info om Moscow. Hvor har du dette fra? Tenker du på Korolev? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Og har de ikke ett sånn Ancients battle cruiser skip i tillegg? Så vidt jeg husker så har de ikke det nei Og hva skjedde med Orion? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Vet noen av dere hvorfor det er skuespillere fra Stargate SG-1 som dukker opp igjen som andre karakterer i Stargate Atlantis? Den jeg reagerer mest på er vel han som spilte Narim (som var en semi-stor rolle i noen episoder) kom tilbake som Simon i Atlantis. Edit: Yay! 500ede posten i "TV-serier og programmer"-kategorien. Endret 9. desember 2007 av Groening Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Og har de ikke ett sånn Ancients battle cruiser skip i tillegg? Så vidt jeg husker så har de ikke det nei Og hva skjedde med Orion? Det ble knust av Wraith. De fikk ikke power til shields, og dermed var det kort prosess.. Var Korolev jeg mente jo, og jeg er klar over at det ikkr eksiterer lengre.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Så hvorfor nevne det? Diskusjonen på tidspunktet var om hvor mange skip "vi" har, ikke hadde. Odyssey Daedalus Apollo + de to som jeg mener de sa var i produksjon. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Burde få lagd noe Aurora class. De banker jo alt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vi har hatt 2 stk, tror jeg. Orion og ett til. Begge ble dasket av Wraith. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Burde få lagd noe Aurora class. De banker jo alt. hjelper ikke når de ikke vet hvordan man bygger dem Endret 9. desember 2007 av _Viper_ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vet noen av dere hvorfor det er skuespillere fra Stargate SG-1 som dukker opp igjen som andre karakterer i Stargate Atlantis?Den jeg reagerer mest på er vel han som spilte Narim (som var en semi-stor rolle i noen episoder) kom tilbake som Simon i Atlantis. Edit: Yay! 500ede posten i "TV-serier og programmer"-kategorien. Fordi det er begrenset alntall skuespillere tilgjengelig for småroller i Vancouver? Hvis du ser på flere scifi serier produsert i Vancouver ser man fort at det er mange skuespillere som går igjenn i gjesteroller i flere serier. En del kjenner man ikke igjenn fordi de gjerne har et tonn med latekssmike i trynet. Annet eksempel enn han som spiller Simon (Garwin Sanford ) er Christopher Heyerdahl som spilte Pallan i Revisions (den episoden med byen som er beskyttet av en dome som krymer. Han er han som hjelper dem). I Atlantis har han spilt Halling (en av de få av Teylas folk vi kjenner ved navn og har sett flere ganger). I tillegg har han hatt flere roller som Wraith/Wraith Man/Wraith Leader. Den siste er han de for tiden "sammarbeider" med, så vi får vel se han igjenn. (trivia: faren hans er fettern til Thor Heyerdahl) Jewl Stait har jo som kjent en tidligere rolle som Ellia (wraith jente) Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Vi har hatt 2 stk, tror jeg. Orion og ett til.Begge ble dasket av Wraith. Vel Aurora sprengte de jo selv for å komme seg unna Wraith, og the Orion var jo langt i fra å være i 100% stand. Så har du det skipet som the Ancient kom med når de tok over Atlantis igjen, men det ble vel ødelagt av Wraith. Edit: Hun Larrin har vel foresten også et Aurora skip Endret 9. desember 2007 av _Viper_ Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Og de "offisielle" klassenavnene er vel X303 og X304? (01 og 02 er angrepsflyene) Det er vel DSC-303 (Deep Space Carrier-303) og BC-304 (Battlecruiser-304) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg lurer på noe. Er Farscape en bra serie? eller burde jeg se Battlestar Galactica? Jeg må ha noe å følge med på nå som jeg har er ferdig med SG-1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Begge er bra serier. Jeg anbefaler at du begynner med BSG siden den "snart" setter igang igjen. Farscape er avsluttet edit: "Snart" er kanskje å ta litt i. Den starter vel i mars om jeg ikke husker feil Endret 9. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 BSG er *noget* bedre, men siden Farscape er avsluttet kan du få sett *alle* episodene, og bli ferdig med serien. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 BSG er drit kjedelig, alt SG1 har som gjør at jeg liker det mangler BSG Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Pytt sånn gunfreak. BSG er en mye mer seriøs serie, og kan egentlig ikke sammenlignes med SG. Synes alt i alt BSG er det beste som har vert siden Babylon 5. Men liker du den ikke så gjørd du vell ikke det. Men det er i alle fall alt annet en kjedelig. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 kommer ikke farscape tilbake igjen i webepisoder da? Driver og ser farscape for fjerde gang akuratt nå jeg, serie jeg aldri går lei. Syntes den er utrolig bra, så jeg anbefaler at du ser den. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 kommer ikke farscape tilbake igjen i webepisoder da?Driver og ser farscape for fjerde gang akuratt nå jeg, serie jeg aldri går lei. Syntes den er utrolig bra, så jeg anbefaler at du ser den. Jeg anbefaler og Farscape igjen. Ble nettop ferdig med en ny gjennomgang selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå