ersa Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Det var siste episode av sesong 1. Så du kan da starte på sesong 2. Serien blir mye bedre fra og med sesong 2. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Det var siste episode av sesong 1. Så du kan da starte på sesong 2. Serien blir mye bedre fra og med sesong 2. 6700763[/snapback] Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 Jaja, da er dagen før... nei vent, den er over 12 Idag kommer episode 200 av Stargate SG-1 som er en milepæl siden det er da ett eller annet som har holdt på lengst eller noe sånt. Yay! May it never end! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. august 2006 Rapporter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Episode 200? Det MÅ bli bra! Endret 19. august 2006 av ersa Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Å herregud! Sitter og ser på 10x06 og holder på å dø av latter! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 beste er Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): farscape parodien Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg mener hele Stargate teamet var på ferie denne uken og barna deres lagde episoden. Makan til Filler har jeg ikke sett på lenge. Så først Atlantis å ble litt skuffet, med SG1 ble for dumt... Synes vi bør kreve en skriftlig beklagelse for den episoden! on a side note: Er ikke Dr.Who den lengstgående serien? http://imdb.com/title/tt0056751/ pluss 2 sesonger etter 2005 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Synes vi bør kreve en skriftlig beklagelse for den episoden! 6710532[/snapback] Ærlig talt, bare for 1 filler-episode? Ja, du får sette i gang. Selv storkoste jeg meg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 ja doctor Who er den lengsgående Sci-fi serien .. men SG1 er den lengst gående Sci-fi serien som ikke har hatt pauser.. og episoden er ikke tåplig .. det var en spesiall episode.. mye bedre med den enn med en episode hvor de ser tilbake på ting .. her var det ren morro ment for å være morro heldigvis er jeg en som tokk alle vitsene noe jeg ikke helt tror alle her gjorde.. men atlantis episoden var en lam sak.. hadde vert greit om de ikke hadde gjort det amme i en SG1 episode Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg mener hele Stargate teamet var på ferie denne uken og barna deres lagde episoden. Makan til Filler har jeg ikke sett på lenge. Så først Atlantis å ble litt skuffet, med SG1 ble for dumt... Synes vi bør kreve en skriftlig beklagelse for den episoden! on a side note: Er ikke Dr.Who den lengstgående serien? http://imdb.com/title/tt0056751/ pluss 2 sesonger etter 2005 6710532[/snapback] Det kan virke slik, vet ikke helt hvordan den bransjen tenker. SG-1 kommer jo i guiness world records for lengstløpende sci-fi serie. Tok tronen fra X-files. Men det kan hende at de bare overser Dr. Who siden det er en britisk serie. Eller det faktum at en britisk sesong er på langt nær så mange episoder som en amerikansk. Dr.Who har f.eks med sine 26++ "sesonger" ikke kommet opp i 200 episoder. Årets julespesial er nr 182. En annen ting er at de har byttet doktore med jevne mellomrom, så det har blitt litt som fantomet, med the first doctor, second doctor osv. Man kan se det som helt nye starter på serien. Jeg vet ikke, men det var noen tanker rundt akkurat det Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Noen som vet om O'Neill kommer tilbake på skjermen? Og vet hvorfor han forsvant ut av serien? Dét var det desidert største tapet, savner også hele det originale teamet: O'Neill, Carter, Jackson og Teal'c... Lenke til kommentar
hds Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Skjønner ikke folk som klager på SG-1 episoden, den er jo ikke ment for noe annet enn underholdning siden det er en spesial episode. Greit at det er MAD-TV sin jobb å gjøre narr av Star Trek og ikke Stargate, men synes de gjorde en bedre jobb. Selv syntes jeg episoden var utrolig bra forutenom de siste 5 min. Atlantis episoden derimot var rett og slett dårlig. Når jeg startet episoden så sa jeg til meg selv etter 10 sek: "Ikke si dette er en slik episode hvor hovedpersonen kun har drømt elns alt det som har skjedd". Andre episoden atlantis hermer etter et/flere show på rad, får håpe forfatterne ikke fortsetter slik. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Tenkte akkurat det samme om Atlantis-episoden, husker f.eks en Star Trek: TNG-episode der Riker gjennomgikk nesten helt det samme. Men det er vel ikke alltid like lett å komme opp med noe helt originalt, forsåvidt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Sannsynligvis ville de ha en episode for Dr. Weir. Ronon fikk en tidligere, og det trengtes. Sheppard og McKay har alltid fått boltret seg mye. Forfatterne ønsker muligens å gi litt oppmerksomhet til andre karakterer også. Et annet moment kan være at Ronon-episoden var dyr... så dyr at de må lage en del billigere episoder. Forøvrig synes jeg siste delen av 200-episoden kunne vært bedre (fant ikke intervjuene særlig morsomme), men i det store og hele var den herlig. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg mener hele Stargate teamet var på ferie denne uken og barna deres lagde episoden. Makan til Filler har jeg ikke sett på lenge. Så først Atlantis å ble litt skuffet, med SG1 ble for dumt... Synes vi bør kreve en skriftlig beklagelse for den episoden! Du må være utrolig tett i pappen. Har du ikke skjønt at dette var en spesiell "fest"-episode? Det var faktisk episode 200. Du kan umulig være en Stargate-fan. Jeg gremmes. Jeg derimot lo så jeg sprakk. Alle inside-jokes, alle parodiene.. akk.. alt! FENOMENALT! Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) men så kan du da heller ikke forvente at alle skal syns det er morsomt heller venter på subs til episodene jeg så ligger en uke bak USA, mao. så har jeg ikke sett episoden enda har derimot lest meg igjennom drøyt 8 sider her i tråden og kan for the life of me ikke fatte å begripe hvordan noen av dere kan rakke ned på S01 - som kanskje er den sesongen i sin helhet det er mest interessant å se på, siden det faktisk er utforsking og ikke som det mer eller mindre blir fra S03 og utover, krig og atter krig og hvordan overvinne fienden - savner mer utforsking og "problemløsning". Selv om den kanskje mest underholdende (og beste?) episoden av SG-1 er nok S03 sin "Urgo" - den er helt knall Endret 21. august 2006 av DaChronix Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Atlantis eppisoden skremte meg i begynelsen. Jeg tenker på når Jack kom for å prate med Elisabeth, og hodet hans "ristet". Det var bare helt uventet. SG-1 eppisodet overasket meg først negativt, før jeg skønte tegninga. Da tenker jeg selvfølgelig på "The Furlings". Jeg ble så sinnsykt skuffet når dem var bamser. Men så viste det seg å være i fra Martin Loyds film. @DaChronix Er det norske tekster du venter på? Hvis det er det, og det ikke er i fra en ikke-lovelig side. Kan du gi meg link? Endret 21. august 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 @DaChronix Er det norske tekster du venter på? Hvis det er det, og det ikke er i fra en ikke-lovelig side. Kan du gi meg link? 6715766[/snapback] nopp, engelske vet ikke om noen norske tekster på nett, dessuten så syns jeg engelsk teksting er å foretrekke uansett Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Jeg lurer på om det med at "The movie is back on" på slutten av SG-1 er ett hint til at det kommer en Stargate film. Alle har sikkert hørt ryktente, kanskje dette bekrefter det? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Jeg lurer på om det med at "The movie is back on" på slutten av SG-1 er ett hint til at det kommer en Stargate film. Alle har sikkert hørt ryktente, kanskje dette bekrefter det? 6716350[/snapback] Jeg kom også til å tenke på at det var et slags hint, det med "The movie is back on". Forhåpentligvis kommer det en, kanskje to nye stargate filmer. Men det jeg lurer mest på er hva de skal handle om. Jeg blir litt skuffa vist det er om Ra, eller en eller annen Goa'Uld. jeg håper det blir noe om "The Aincents", eller om aliansen mellom Asgard, Furlings, Aincents og Nox. Historien, eller temaet til filmene er vel mer eller mindre klart. Det er vel bare opp til MGM å godkjenne dem så vidt jeg vet. Endret 21. august 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå