Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens episode var ikke så veldig gøy. Jeg hadde håpet på den syke cliffhangeren jeg :p Det eneste vi fikk vite, var jo at å gå mot replicators i krig er ikke ren riktige fremgangsmåten. Jeg ser heller ikke at dette kan lede til en spennende sesongavslutning, ettersom det vil værer dumt om de skal klare å slå så mange replicatorskip, pluss, det ville vært dumt å kvitte seg med replicators allerede, og la den eneste fienden være wraith.

Lenke til kommentar

Vel, slutten håper jo for en hel haug med forskjellige spekulasjoner. Og kanskje et lite gap, hvor du spør deg selv. Hvordan i helvete skal det være mulig og stoppe en supermakt som replicators. Kanskje den aller værste finden human har møtt på til nå. Jeg ser på replicators fra pegasus galaksen som en større trussel enn ori.

Nå fikk vi også virkelig vite hvorfor de fikk navnet replicatoRs;P

Lenke til kommentar
Han sier noe slikt "We have a enemy far worse then the gou'uld, in our homegalaxy" og en annen/samme episode kaller han dem "replicators". Tror det var i "Fair Game" eller "Nemsis".

 

Men så er det snakk om to forskjellige replicators da. Det er ikke samme type i Melkeveien, osm i Pegasus galaksen.

Lenke til kommentar

Tenkte mer på navnet replicators, ikke sant vi har tidligere fått vite at de heter replicators fordi de hovedoppgaven dems er ta over teknologi og replikere. " milkaway galaxy replicators " Greit nok, vi har sett at de har tatt over sg1 hovedbasen og replikert seg fort som faen. Men nå fikk vi liksom se at når de fikk frietøyler så replikerte de seg fra en planet til flere hundre. Det bildet vi så, var liksom hele pegasus galaksen og på slutten fikk vi se BARE RØDT som var replicators og den lyden forsatte og poppe opp ;P Ancients hadde fader meg blitt mektige om de hadde perfektert replicator " Asuran " som de heter i pegasus galaksen. Håper ikke krigen ender med at Mackay slår de av fra en computer, vil se noen skikkelig brutale spacebatttles med wraith og humans som samarbeider ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...