Gyr0 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvordan har det seg sånn at man bare kan snike seg inn på et skip ved bruk av ringene. Skulle jo tro at det fantes en kode, eller en slags alarm når uvedkomne brukte den. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dagens episode var ikke så veldig gøy. Jeg hadde håpet på den syke cliffhangeren jeg Det eneste vi fikk vite, var jo at å gå mot replicators i krig er ikke ren riktige fremgangsmåten. Jeg ser heller ikke at dette kan lede til en spennende sesongavslutning, ettersom det vil værer dumt om de skal klare å slå så mange replicatorskip, pluss, det ville vært dumt å kvitte seg med replicators allerede, og la den eneste fienden være wraith. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men det er faktisk ikke så lenge til neste episode da Hvis man ser på det, så er det 4 uker til i dag. Dvs. ikke noe Atlantis de tre neste lørdagene, men den fjærde, ja da vil det komme ny Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vel, slutten håper jo for en hel haug med forskjellige spekulasjoner. Og kanskje et lite gap, hvor du spør deg selv. Hvordan i helvete skal det være mulig og stoppe en supermakt som replicators. Kanskje den aller værste finden human har møtt på til nå. Jeg ser på replicators fra pegasus galaksen som en større trussel enn ori. Nå fikk vi også virkelig vite hvorfor de fikk navnet replicatoRs;P Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 ÅÅååh. Jeg så nettop siste episode i sesong 10. Begynte nesten å gråte jo Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Var ikke så mye cliffhanger nei. Satt og ventet de siste minuttene på noe som skulle skje, men det eneste var jo at vi fikk vite hvor mange skip repilcatorene hadde. GullApE: Hva mener du med Nå fikk vi også virkelig vite hvorfor de fikk navnet replicatoRs? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Thor sier det. Altså er det et navn Asgard eller Ancient har gitt dem. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men det er jo noe vi har visst fra før? Han sier vi får vite hvorfor nå. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Han sier noe slikt "We have a enemy far worse then the gou'uld, in our homegalaxy" og en annen/samme episode kaller han dem "replicators". Tror det var i "Fair Game" eller "Nemsis". Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ah, nå tok jeg den GullApE. Tok sin tid. Du mener at de heter replicatoRs fordi de "replicated" mennesker med tanker og alt? At de etterlinger ting ikke kopierer (selv om de kopierer seg selv også)? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Han sier noe slikt "We have a enemy far worse then the gou'uld, in our homegalaxy" og en annen/samme episode kaller han dem "replicators". Tror det var i "Fair Game" eller "Nemsis". Men så er det snakk om to forskjellige replicators da. Det er ikke samme type i Melkeveien, osm i Pegasus galaksen. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Replicators heter det fordi de replikerer seg. Dette er de som er(var) i melkeveien. De som er i Pegasus er egentlig nanites, eller nanitter(nanonitter?) på norsk, om du vil. De har bare fått replicators som et klengenavn. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 De heter vel egentlig Asuran i Pegasus gjør de ikke det da? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tenkte mer på navnet replicators, ikke sant vi har tidligere fått vite at de heter replicators fordi de hovedoppgaven dems er ta over teknologi og replikere. " milkaway galaxy replicators " Greit nok, vi har sett at de har tatt over sg1 hovedbasen og replikert seg fort som faen. Men nå fikk vi liksom se at når de fikk frietøyler så replikerte de seg fra en planet til flere hundre. Det bildet vi så, var liksom hele pegasus galaksen og på slutten fikk vi se BARE RØDT som var replicators og den lyden forsatte og poppe opp ;P Ancients hadde fader meg blitt mektige om de hadde perfektert replicator " Asuran " som de heter i pegasus galaksen. Håper ikke krigen ender med at Mackay slår de av fra en computer, vil se noen skikkelig brutale spacebatttles med wraith og humans som samarbeider ;P Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Problemet er jo bare at flåten til terrans er ikke eksisterende. Eller har de bygd noen skip jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis vi regner med at det ikke dukket opp flere skip etter de site vi hørte under crediten, så er det 38 replikator skip i galaksen... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er vel rundt 5-10 Prometheus-class skip nå. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er vel rundt 5-10 Prometheus-class skip nå. hvor henter du de tallene fra? eller er det bare gjetting? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vel, vi vet at de har minst 3, og de er pressa til å lage fler. Så de har vel minimum 5 nå. Og har de ikke ett sånn Ancients battle cruiser skip i tillegg? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ble aldri bygd flere Prometheus-class skip, etter at Prmetheus gikk til helvete. Deadelus-class derimot. Er tho ikke mer enn 4. Moscow, Odessy, Deadelus og apollo. Hvorfor har vi ikke sett mer til Apollo etter starten av sesong 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå