Akidon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det kan også ha noe med at den ikke har vært i bruk på en god stund... batterier virker som regel lengre hvis man ikke bruker dem Så fremt krystallen ikke lades ved bruk på noen måte... Tja litium battarier bør brukes en gang i blandt for at det ikke skal bli ødelagt. Kanskje det er det de har brukt ^^ Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Akidon: slike batterier har jo "celler", når disse cellen går helt tom for strøm, er de tikke mulig å vekke dem igjen. En krystall fungerer overhodet ikke på samme måte, men jeg ser morsomheten i innlegget ditt tho. *spoiling all the fun* Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Du må huske på at energi kan ikke holdes for evig, det som inneholder energien vil alltid "lekke". Sikkert sant det, men så snakker vi om Stargate da, en Sci-Fi serie I Stargate universet har jo minst en rase hatt uendelige energikilder (The Tollan) Endret 26. november 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Sikkert sant det, men så snakker vi om Stargate da, en Sci-Fi serie I Stargate universet har jo minst en rase hatt uendelige energikilder (The Tollan) Det kan ikke jeg huske at det hadde. Kult Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du må huske på at energi kan ikke holdes for evig, det som inneholder energien vil alltid "lekke". Sikkert sant det, men så snakker vi om Stargate da, en Sci-Fi serie I Stargate universet har jo minst en rase hatt uendelige energikilder (The Tollan) Kan ikke jeg heller huske. ZPM Skal i teorien vare evig, men fordi beholderen ikke er helt tett, kan en bruke den opp. At tollan overgikk ancients på det feltet har jeg liten tro på. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) At tollan overgikk ancients på det feltet har jeg liten tro på. Hvorfor ikke? De har hatt 10000 år på å videreutvikle teknologien. Man har sikkert hør det engelske uttrykket "dwarfs standing on the soulders of giants" (latin: nanos gigantium humeris insidentes). Det henviser til at om man ser mer og lenger, kommer det ikke av ens egene evner, men at man ble løftet opp av de som kom før en. Det som er vår cutting edge teknologi er basert på det de som kom før oss oppdaget. Tollan cutting edge teknologi er abasert på alt de har lært om teknlogien Ancients la igjen. Endret 27. november 2007 av Xell Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har du noen referanse til denne kraft kilden du snakker om? En episode eller noe? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har du noen referanse til denne kraft kilden du snakker om? En episode eller noe? Den første episoden der vi møter The Tollan. Han "sjefen" for de som ble reddet', sier at planeten deres ble ustabil pga. de gav en uendelig energikilde til naboplaneten som også var bebodd, men mye "yngre" teknologisk sett. Etter et døgn, klarte de å sprenge sin egen planet pga. denne kraftkilden. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Litt trailere for de kommende Stargate filmene. Continuum-Trailer: Ark of Truth-Trailer: Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Den Ark of Truth traileren var jo ikke annet enn en samling klipp fra SG-1 sesong 9 og 10, men den var uansett bra Gleder meg til filmene! Jeg gleder meg mer til Ark of Truth enn Continuum i hvertfall, selv om jeg tror og håper at begge blir bra Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Den Ark of Truth traileren var jo ikke annet enn en samling klipp fra SG-1 sesong 9 og 10, men den var uansett bra Samling av klipp fra sesong 9 å 10 ja, men også med endel fra selv Ark of Truth traileren, som i mine øyne er for kort. Derfor jeg la inn denne som er litt lengre. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De er ikke lagt ut noen steder i bedre kvalitet vel? Er i prinsipp i mot å se noe så bra, i kvalitet som bare kan beskrives som rass. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kjøp DVDene. Eller se på Viasat4 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Denne "Farscape" parodien fra Stargate sin 200'ende episode fikk meg også til å smile litt. For folk som ikke har sett Farscape derimot, er den nok rimelig meningsløs. Jeg skjønte ihvertfall ikke noe når jeg så denne Stargate episoden, men etter å ha sett Farscape også så må jeg le litt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kjøp DVDene.Eller se på Viasat4 Tror han snakket om trailerne som JimRamse la ut her for noen poster siden, ikke serien Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De ligger på sesong 10 settet Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ja, bare trailerene. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Flott episode, fikk vi kanskje se en litt mørkere side av Sheppard? Har sett noe lignende når han drepte en wraith. Husker jeg riktig så lå wraith'n nede uten noe våpen, og sheppard skjøt han flere ganger. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Enig der Gullape Men det var bare en fill episode, men jeg likte den uansett Vi må jo ha noen av de og. Nå gleder jeg meg bare til neste episode, da den er første episoden i en dobbeltepisode! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du gleder deg vel til pausa også du? Var deilig at Teyla ikke var i episoden, ble mye bedre med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå