Elensar Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg var våken klokka 4, (episodene pleier å komme mellom 5 og 9) og det var ikke før 7 jeg oppdaget av ep9 var utsatt. lurt å sjekke det ut på imdb.com Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, sånt var veldig kjipt når jeg sov everyman, pleide og se alt av serier fra 04.00 og utover Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 lurt å sjekke det ut på imdb.com TVRage.com Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 lurt å sjekke det ut på imdb.com TVRage.com Eller myepisodes.com Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 http://www.gateworld.net - nok et alternativ Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 http://next-episode.net/show/32/overview.html Der, nå tror jeg opplistingen kan stoppe Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 ooooo, jeg vil også. tv.com =D Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Noen som vet om en side som for eksempel myepisodes.com som funker på japanske tv serier? Edit: I ettertid ser jeg at dette kanskje ikke var det optimale stedet å poste... Endret 25. november 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Vel, http://next-episode.net fungerer i alle fall med Bleach. Så akkurat "The Torment of Tantalus" (SG-1, ep 10). Jeg syntes så synd på den stakkars gamle mannen når han sier "Does this mean we're not going home?" "Thor was an alien?" Hva er kraftkilden til DHD'et? Jeg trodde det var en ZPM, og at når SGC samlet inn ørten (32?) gates for å lage Pegasus-broen ville de hatt en drøss med ZPM's? Endret 26. november 2007 av Kagee Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Vi vet ikke hva slags kraftkilde som sitter i DHDene, men det er nok neppe ZPMs, da hadde vi visst om det mye tidligere . Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 De får strøm fra krystaller og selve stargaten. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Aaaahhh... Det hørte jeg jo i dag.... Sam så noe om at Stargaten "trekker til seg strøm fra alle kilder, varme, bevegelse, elektrisitet, krystaller" Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 De får strøm fra krystaller og selve stargaten. Det er DHD som forsyner gaten med strøm til "utgående samtaler", mye mulig at de lades opp av "innkommende samtaler". Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 DHD kan bare ringe så så mange ganger (det sier Sam i en Sg-1 episode sesong 5 eller 6). "Earth gate" får kraften sin fra el-nettet og der derfor dyr å ha i drift. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det ikke slik at det er den store røde krystallen som er power source i DHD'ene. Slik jeg forsto det i alle fall. Synes å huske en episode der den krystallen var ødelagt å sam sa noe som The power source is broken. Eller noe sånn Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja det er denne "main" krystallen som gir strøm til stargaten for utgående ormehull. Den går tom for energi etterhvert, men vi snakker flere millioner år. Den eneste som SG-1 har funnet som har vært tom for energi, var den eldste gaten som ble funnet, den i Antarktis om jeg ikke husker feil. Den var flere millioner år gammel, og DHDen var tom for strøm. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det kan også ha noe med at den ikke har vært i bruk på en god stund... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det kan også ha noe med at den ikke har vært i bruk på en god stund... batterier virker som regel lengre hvis man ikke bruker dem Så fremt krystallen ikke lades ved bruk på noen måte... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du må huske på at energi kan ikke holdes for evig, det som inneholder energien vil alltid "lekke". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå