Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente ikke at det dukket opp noen som var som ancients, men at vi har snublet over ancients, til tross for at vi trodde at alle var borte.

 

Men det kunne jo hende det hadde dukket opp noen som hadde slått seg ned på sin egen planet og ikke hadde lyst til å være med på det masseselvmordet. Slike ting er lett å forklare bort selvom man tilsynelatende har drept alle i en tidligere historie.

 

 

Nyheter: release for Continuum er satt til Juli. Har ikke sett noe "dato" for Arc of Truth enda, men den skal jo komme før.

Lenke til kommentar
Nyheter: release for Continuum er satt til Juli. Har ikke sett noe "dato" for Arc of Truth enda, men den skal jo komme før.

 

Det skrev jeg da på forrige side et sted

*lete*

der var det ja.

 

Gateworld-linkie

 

Håper nå virkelig at folk tar til vettet og KJØPER filmene istedet for å laste dem ned, det er den eneste måten vi får flere enn de to planlagte, så jeg oppfordrer herved til masseboikott av nedlasting når det gjelder disse filmene.

Lenke til kommentar
Jeg kommer nok til å laste dem ned så fort de blir sluppet. Men jeg kommer også til å kjøpe dem etter hvert ;)

 

Word ;)

 

Eneste grunn til at jeg kommer til å laste, er fordi det sannsynligvis går lang tid før den kommer her i landet... Om den kommer (Får da ty til import)

 

Men skal uansett støtte dem ved å kjøpe DVD-en ja ;)

Lenke til kommentar
Eller det kan være som ancients. "Alle" har acendet, men vi ha da truffet noen som "ble igjenn"

 

Neppe, vi har ikke sett noe til noen søken etter en høyere mening med livet eller lignende, kun fokus på teknologi og vitenskap.

sgards hadde vært inne på tanken om Ascension, de var visst der sånn rent evolusjonært og teknologisk, men de kunne visst ikke ascende allikevel pga. all kloningen. Dette ble sagt av Thor i siste episode av SG-1.

Lenke til kommentar
sgards hadde vært inne på tanken om Ascension, de var visst der sånn rent evolusjonært og teknologisk, men de kunne visst ikke ascende allikevel pga. all kloningen. Dette ble sagt av Thor i siste episode av SG-1.

 

Ikke helt korrekt.

For det første var det Daniel som sa det i starten av siste episode.

Og det han sa var at teknologisk sett var de der. Men på grunn av at de valgte å forlenge livene sine ved vitenskap(kloning) for flere generasjoner siden så hadde de satt den fysiologiske evolusjonen som trengs for ascension ut av spill

Lenke til kommentar

http://www.tvrage.com/Stargate_Atlantis/episodes/575910/4x18

Beckett tilbake, men ikke før 22. februar 2008.

 

http://www.tvrage.com/Stargate_Atlantis/episodes/575892/4x10

Replicatior-Weir kommer tilbake tildligere, 7 desember.

 

Og jeg som så vidt klarer å vente til neste uke på episode 9, Miller's Crossing.

 

Edit:

Og jeg skjønner ikke dette snakket om at Aasgard tok kollektivt selvmord:

Their final attempt to solve the Asgard's physiological degeneration resulted in each of them developing a rapidly progressing disease leaving them only weeks to live.

Så det var ikke meninga - det at Ori stakk innom og sprengte planeten, hjalp heller sikkert ikke.

 

Nå trodde jeg endelig at man skulle kunne betale for digitale Atlantisepisoder, men nei-da - Amazon Unbox var US-only det også....

 

Finnes det ingen "varehus" som selger digitale Atlantisepisoder utenfor gode gamle USofA?

Endret av Kagee
Lenke til kommentar
As the Odyssey retreats pursued by one of the Ori ships the Asgard destroy their planet taking the other two Ori ships with them.
Der tok jeg vist feil, jeg mente det var Ori som sprengte Aasgard HQ, men det var vist motsatt. Men å ta med 2 skip av (av totalt 3 eller flere?) i galaksen symtes jeg er ett greit bytte, når du uansett bare har noen uker igjen å leve :green:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...