Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om dette er sagt før men

 

 

Jeg sjekket litt på imdb nå, og det ser ut til at Christopher Heyerdahl, som spiller den wraithen som samarbeidet med Sheppard, skal være med i episode 10 og episode 11. Det vil si mer samarbeid mellom Atlantis og han. Siden de episodene er etter hverandre, kanskje det blir en dobbeltepisode?

 

 

 

EDIT: Jeg har aldri syntes Teyla var noe spesiellt digg, men jeg syntes hun var digg på dette bildet :p

attachment=191085:Untitled.jpg

 

 

x10 og x11 er alltid sammenhengende episoder.

 

 

Teyla er kvalmende. Skulle ønske de tok livet av henne snart.

Lenke til kommentar
Var det ikke det greiene med at de hadde klonet seg for mange ganger til å klone seg flere ganger som ble Aasgards bane da ?

 

Joda de hadde jo dauet uansett, og siden de viste at det ikke var noe løsning tok de likegreit og knertet seg selv.

 

Tja de sloss jo en del mot de ja, men så ga de opp tok kollektivt selvmord og overlot hele greiene til terrans.

Dette er jo feil. Replicators ble slått i sesong 8, og Asgard tok ikke kollektivt selvmord før sesong 10. Du må tilbake på skolebenken og lære din stargate!

 

Replikators slått? Mener bestemt at det var litt av dem som slapp unna. Anyway det jeg mente var at det ga opp kampen med å holde seg selv i live. Ikke kampen mot replikators. var nok litt klønete formulert.

 

Hva mener du med sesong 10, har aldri sakt at det tok kollektivt selvmord før sesong 10.

Lenke til kommentar

Asgards lever forhåpentligvis forsatt livet gjennom all den hightech de ga humans på slutten av s10. De kunne jo clone seg selv og lagre bevistheten på en eller anna måte. så de sitter sikkert bare og venter på at humans skal finne en måte og clone på. Det trur i allefall jeg, nekter og tro at asgards er en utryddet rase.

Lenke til kommentar
Var det ikke det greiene med at de hadde klonet seg for mange ganger til å klone seg flere ganger som ble Aasgards bane da ?

 

Joda de hadde jo dauet uansett, og siden de viste at det ikke var noe løsning tok de likegreit og knertet seg selv.

 

 

De hadde jo også fått det viruset, eller sykdommen eller hva det var som smittet raskt, derfor de tok selvmord

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...