Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting man ikke må glemme er at dette kun er en så kalt recuring rolle. Hun er ikke en permanent del av cast. Men kommer vel til å bli det hvis hun fortsatt lever til neste år.
Hah, liker måten du tenker på! ;) Husker jeg var trist når Janet Fraiser døde. Jeg fikk heller aldri med meg hva som hendte med "datteren" hennes.

 

Også savner jeg Daniel Jackson mye, kunne ønske han tok over i stedet for Samantha.

 

Tror jeg lever meg litt for mye inn i serier og karakterer.

Endret av akarno
Lenke til kommentar

heheh ja, han er kul. Men hva trur dere den replicator warshipet som ødela atlantis var for noe, kan det være replicators som ødelegger atlantis? jeg trur det er det, men ser mange på gateworld som spekulerer i at det antagligvis er den lenge etterlenga return av de orginale Ancients som ødela byen til Replicators :o Trur det bare er så enkelt som det så ut som jeg, atlantis kommer under attack av replicators.

Lenke til kommentar

Likte denne episoden - en passe blanding av biologi, teknologi, spirituelt og action.

 

Håper det fortsetter slik. Jeg må innrømme at jeg rundt midten av episoden lurte på om dette kom til å bli en dobbeltepisode(syntes de gikk litt sakte framover), og jeg syntes fortsatt avslutningen ble litt snurt.

Lenke til kommentar
But wait ... is this a writer’s trick? Will fans get to see a hologram, or alternate universe Beckett, or an alien impersonation? "When he returns for the two-parter, it will be Carson Beckett in the flesh," Mallozzi assured fans. "Late in Season Three, we discussed the manner in which the character had been written out and the possible ways in which he could be brought back. I threw out an idea that not only brought Carson back, but answered a very big question I had concerning a late-season arc.

 

"In order to lay the groundwork for his possible return, we threaded a subtle hint into one of the late Season Three episodes. So, if fans want to know how we plan on bringing the good doctor back from the dead, they should seek out the hidden clue when the back half of Season Three returns to SCI FI this Friday, April 13th."

 

The return appearance will also leave open the door for Beckett’s potential return in a fifth season of Atlantis, he said.

 

Han kommer i alle fall ikke tilbake som et hologram, noe som antagelig ville vært enklest.

 

Gjett om jeg skal fin-se siste halvdel av sesong 3 nå :blink:

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg rundt midten av episoden lurte på om dette kom til å bli en dobbeltepisode(syntes de gikk litt sakte framover), og jeg syntes fortsatt avslutningen ble litt snurt.

 

enig. Satt og lurte på om jeg hadde blingset på sendeplanen og at dette var midseasn-finalen. Men vi får nok en dobbeltepisode med cliffhanger neste uke i godt sesongpause-stil. Lurer påom jeg skal drøye å se den så jeg slipper å vente så lenge til fortsettelsen.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette er sagt før men

 

 

Jeg sjekket litt på imdb nå, og det ser ut til at Christopher Heyerdahl, som spiller den wraithen som samarbeidet med Sheppard, skal være med i episode 10 og episode 11. Det vil si mer samarbeid mellom Atlantis og han. Siden de episodene er etter hverandre, kanskje det blir en dobbeltepisode?

 

 

 

EDIT: Jeg har aldri syntes Teyla var noe spesiellt digg, men jeg syntes hun var digg på dette bildet :p

 

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Hei...

 

Skal kjøpe en dvd sesong av SG-1 pga. jeg har lyst å høre commentary tracks. Noen som vet om en spesielt bra commentary sesong? En med mye RDA hadde vært morro kansje?

 

Lurer på hvordan dei skal lure Carson tilbake :p Og om han kommer til å være med mer enn en episode, savner en skotte...

Var så trist når han døde, akkurat slik som når Janet Fraiser døde.. hvorfor må det gå ut over dei snille dr.?

 

Teyla er snasen ho, serlig i det stramme skinntøyet :D

Endret av Liestöl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...