Gyr0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) hahaha xD Fikk latterkrampe når Joe spencer hilste på Teal'c. Shal kek nemron. Jack : He's a barber Teal'c : i see Edit: i see ikke i'c. Spilt litt for mye t.t Endret 8. november 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 zyfah: episode? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Huff, det jeg skulle spørre om var: Fortell meg litt om handlingen(2 linjer elns). Jeg husker alle episoder og alt som skjer i dem bare jeg får vite sånn 1-2 linjer. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det er den episoden hvor stemmen bak Homer Simpson finner denne steinen som linker han til Jack O'neil. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 aha. Skal vi se. Det er en mann som heter Joe Spencer som fant en slik svart telepatisk link "stein" som han brukte til å få informasjon om sg-1. Både Joe og Jack hadde ancient genet som gjorde at de fikk brukt den. Jack hadde også sett livet til Joe i 7 år Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Å, den ancient communications stonen. Hahaha, den episoden er tøff. Spesielt når Jack sier at han har drømt om en annen persons liv og fan tdet ikke rart i det hele tatt, han syns faktisk det var beroligende. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha, det er stemmen til Homer Hører det godt når han graver i søpla og sier at Daniel er død. Hehe, ja det var morsomt Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 hahhaha, husker den episoden. Jævla morsom episode Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Jack er jo stor Homer/simpsons fan, ihvertfall i serien, så ganske bra lagt opp. Endret 8. november 2007 av Ryuk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 RDA er også STOR simpsons fan, så det er hans ekte persjonlighet som har påvirket karaktren Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hva mener dere er de beste episodene (Sg-1)? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) For meg er det lost city, Reckoning 1 & 2, Double Jeopardy, Nemesis 1 & 2 og The Fifth Race Endret 9. november 2007 av Gunfreak Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 S04e06 "WINDOW OF OPPORTUNITY" er vel en episode som kommer høyt opp på kåringer over den beste episoden. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er så deilig å komme hjem etter skolen og se Stargate SG-1 på skjermen. Storkoser meg ved hver episode. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Window of Opportunity var en veldig bra episode . Hva ville du ha gjort om du fikk 10timer på deg før du ble kastet tilbake til samme sted for 10timer siden bare at ingenting av hva du har gjort har skjedd der, men du husker enda alt du har gjort Lost city er også veldig bra Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) mhmhm, syntes dere om dagens episode? Trur de introduserte den episoden for og bli bedre kjent med hun nye doktor dama fra firefly. Men endte mer med at jeg ikke kan fordra hun, gi oss tilbkae Carson. Endret 10. november 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Tror du? Og hvem er Carlson? Jeg vil ha tilbake Carson Beckett, jeg. Denne episoden ga flere bevis på at de må ta livet av Teyla. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Synes det var en helt grei episode jeg. Virker som jeg er den eneste som liker Jewel Staite her jo Greit nok at hun ikke er noen Carson, men hun vokser på meg ihvertfall. Slutten var jo litt cliffhanger da. Enten er hun gravid, eller så mistet hun barnet i denne episoden. Litt usikker her......... Kan ikke se for meg det er noe annet hun kan ha funnet ut i sjekken hennes. Edit: Ja hun er hvis gravid ja. Her real-life pregnancy has been written into the fourth season of "Stargate Atlantis.". Endret 10. november 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå