Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sesong 8-10 er jo tatt opp med HD camera så det hadde jo blitt fet på HD tv

 

Det hadde også kommentatorspor på de første sesongene vært ;)

 

Litt OT, men hva er den serien med best kommentatorspor som du har sett? Selv har jeg bare sett Furutrama og Simpsons, og her syntes jeg Futurama er best. hvordan er SG-1?

Lenke til kommentar

futurama er mye bedre enn Simpsons, mye mer liv og OT snakk.

 

SG1 har noen kjedelige komentator spor, mens andre er drit kule,

 

alle spor med Peter Deluise er hystersike, mye prompe humor og tullball, han gjør mye av seg.

 

man får også vite masse film triks og snakk, masse "billig" triks man ikke merker når man ser på episodene. mye å lære.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er jeg positiv, men det har liksom vært usikkerhet hvert år om de skal fornye eller ikke. Og man har som regel fått beskjeden rett før (tidligst) eller en stund etter sesongslutt. Synst bare det var litt rart at det kom så tidlig.

Men det er jo bare bra. Kanskje dem bruker litt lengre tid på å produsere nå, slik at de kan øke kvaliteten slik at flere vil se på det.

Lenke til kommentar
Jeg likte atlantis episode, travelers folka virka som en kul gjeng. Håper de dukker opp igjen med samma dama som leder, hun og John hadde en veldig fin dynamikk sammen på settet. Også er hun sinnsjukt hot ;)

 

ja var en skikkelig god episode det der. Og ja hadde ikke sakt nei takk til henne.

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg også ble overraska når vi fikk vite at det kommer en sesong5 allerede. Litt rart med tanke på at seertallene bare synker og synker. Håper de håver inn masse penger på filmene og mmorpg spillet den gang det kommer. Hadde ikke gjort meg noe om stargate universet bare forsatte og gå, er den beste sci-fi serien etter min mening.

starta for ikke så lenge siden og lese http://sg-universe.net/sgd/s1/ veldig mange talentfulle folk der og spennede episoder, men også mye crap ;P

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke så overrasket. Når SG1 ble kuttet var det raskt snakk om en spinoff og sjefen på SciFi mente bestemt at konseptet har en fremtid. Dette er vel et forsøk på å ha litt is i magen i forhold til hva man har "bestemt seg for" for under et halvt år siden. De må gi Atlantis minst en sesong til hvis de skal ha noe å bygge videre på. Stargate (både sg1 og atlantis) har vel en dårlig historie hva gjelder seertall i sesongstarten, så de har vel tro på at det skal ta seg opp.

Lenke til kommentar

Nå er det slik at tvserier blir produsert på bestilling fra et tv-selskap. I ettertid kan produksjonsselskapet selge serien til andre kanaler (syndication) og gi den ut på dvd. Dette tjener jo ikke tvselskapet noe på så de basserer seg på seertallene som er inntektkilden dems.

 

Så når seertallene synker så kan vi få slike situasjoner som for SG1 der scifi velger å ikke bestille flere episoder, men siden serien har vært populær på dvd satser MGM på at en serie med "rett-på-dvd"-filmer vil gjøre det bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...