Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.stargateworlds.no

 

kan ikkje folk registrere der også ? er 21 medlemmer hittil, så er ikkje mange der, men kan bli morro visst fleire personer hiver seg inn der og skaper liv

 

Skal regge meg der ja

 

Men jeg skal i hvertfall begynne å se Atlantis på Tirsdager, og ikke Lørdager :p For da får jeg de i HD :thumbup:

 

EDIT: Tror ikke jeg gidder regge meg allikevel. Jeg liker rett og slett ikke rollespill, så da er det ikke vits i :)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Jeg har alltid ment at sesong en av SG-1 er den dårligste sesongen, eller i hvertfall en av de kjedeligste.

 

Men jeg har bare sett den en gang, og det var første gang jeg så SG-1, så nå var de tpå tide med gjensyn. (Jeg har sett sesong 1-10 en gang, og sesong 2-10 en gang etter det. jeg hoppet da over sesong 1) Jeg har bare sett de to første episodene nå, og er veldig positivt overrasket! Episode 1 er jo veldig god. Ingenting å klage på i den episoden syntes jeg. I tillegg, så er det jo eneste episode med Full Frontal Nudity,og man må jo få det med seg og :p

 

Episode 2 var også bra. Jeg tror at det vil være gøy å se gjennom SG-1 igjen jeg ;) Men denne gangen skal jeg ikke rushe gjennom. Jeg skal heller se når jeg har tid. Heller konsentrere meg om pågående serier, og serier jeg ikke har fått med meg enda. (Jericho, Supernatural, South Park)

Lenke til kommentar

er mange gode episoder i sesong 1, men den er en av de dåligere, selv er jeg litt ustikker på hvem som er dårligst av 1, 6 eller 9

 

tror nesten jeg må ta 9.

 

1 har mange gode episoder og har den beste cliffhangeren EVER

 

6 har også mange veldig gode episoder men savner daniel.

 

9 hadde få gode episoder og man mangler jack

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Fant forresten denne Samlerboksen med SG-1 sesong 1-10 for utrolige 279 dollar! Kjapt omregnet er ikke det mer enn rundt 1500 kroner pluss frakt. Det er mindre enn det to sesonger koster her i Norge!

 

Jeg er i hvertfall svært interresert i den boksen, og kommer nok til å kjøpe den om ikke så alt for lenge.

 

EDIT: Bilde av boksen

512gBv02etL._SS500_.jpg

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

ja jeg irriterer meg grenseløst over at jeg kjøpte sesong 1-9 for ca et år siden. Hadde vært billigere og bedre om jeg hadde ventet til alt var ferdig... men viste jo ikke at den som til å bli kansellert da.

 

 

Min favorit SG1 sesong må bli sesong 7. Utrolig mange gode episoder.

 

edit: 1500kr + frakt blir litt snaut. Husk at npr du er over 200kr grensa må du legge på 25% mva. Men det er billigere enn det jeg måtte ut med for 9 sesonger so jeg er fortsatt grenseløst irritert.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
noen som vet om SG1 kommer i HD?

 

Man kan laste ned sesong 10 i HD på nettet da, uten å fortelle hvor eller hvordan :)

 

Men Heroes er jo blitt sluppet (Sesong 1) i HD i statene, og SG-1, spesiellt sesong 10 er jo nytt nok til at det er mulig.

 

Jeg tviler egentlig på at alt ville blitt relansert i HD. Men hvis det hadde det, hadde jeg straks gått til innkjøp av en HDDVD/Blu-Ray spiller og den serieboksen :D (Kanskje de da også hadde lagt til kommentatorspor på de første sesongene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...