Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil anta at Sesong 4 av Atlantis kommer for salg om ca 11 måneder eller noe slikt.

Gruer meg allerede til pausen som sikkert kommer på nyåret.

 

Enig :p

 

Men da er det i hvertfall ikke så lenge til sesong 4 av Lost. Får hpåe at den kan måle seg med sesong 1 og 3. Jeg har også planer om å "skaffe meg" hele sesong 3 og 4 da i HD og se det i vinter :p

Lenke til kommentar

Av tilfeldighet ble jeg her en fredag sittende å se på Viasat 4 da Stargate Atlantis satte i gang. Har fra før sett noen episoder av SG1, men synes ikke det var noe å rope hurra over. Hadde dermed svært få forventninger for denne serien og hadde overhodet ingen planer om å følge med på den. Men etter den ene episoden jeg så, ble jeg hektet.

Så nå den siste uken har jeg sett sesong 1, 2 og 3 og er blitt småfrelst. Synes historien her er mye mer fengende enn SG1 var, da jeg ikke likte de små magemarkene. Samtidig liker jeg rollesammensetningen i Atlantis, selv om jeg ble rimelig forbannet når Carson forsvant (Hva er liksom en Sci-fi serie uten en skotte? :roll: ). Satte helt fremst i godstolen og ventet på at Mc Kay skulle knipse i fingrene og finne en løsning, men det er vel blitt sånn i TV verden at minst en main character må bøte med livet hver sesong, dessverre.

 

Etter å ha sett slutten av sesong 3 og de 3 nye episodene av sesong 4 og synes det har tatt seg veldig opp fra noe jeg synes var en liten dødperiode i midten av sesong 3. Da de drev litt unna main storylinene, og hadde fler episoder jeg betegner som fyllepisoder. Og da spesielt de episodene de lurer inn skuespillere fra "full fart i byrådet" som det så fint heter på TV norge :p

Har store forhåpninger for sesong 4 nå og håper de fleste episoder spinner rundt Wraith?/Replicator storylinen.

 

Morsomt at noen i tråden her oppklarte hvor jeg hadde hun nye legesjefen ifra. Satt å grubla fryktelig lenge over hvor jeg hadde sett henne :)

 

Alt i alt en fantastisk serie, som jeg garantert blir å følge med på i fremtiden!

Lenke til kommentar

Men det er bra at du også har blitt glad i Stargate ;)

 

Jeg gjorde det samme som deg. Så en episodeav Atlantis, og ble hektet. De neste to ukene så jeg hele sesong 1 og sesong to og første episode av sesong 3 (der de var kommet da)

 

Etter det bare måtte jeg ha mer, så da tenkte jeg at jeg skulle sjekke ut SG-1. Sesong 1 var for det meste veldig kjedelig, og jeg måtte tvinge meg gjennom. Etter sesong 1 ble det bare bedre og bedre. Nå har jeg sett SG-1 sesong 1-10 to ganger, og Atlantis sesong 1-3 (pluss det som er kommet av sesong 4) to ganger, og skal sikkert se alt enda en gang nå i høst/vinter/vår.

Lenke til kommentar
Men det er bra at du også har blitt glad i Stargate ;)

 

 

 

Nå har jeg sett SG-1 sesong 1-10 to ganger, og Atlantis sesong 1-3 (pluss det som er kommet av sesong 4) to ganger, og skal sikkert se alt enda en gang nå i høst/vinter/vår.

 

Det må jo ta volsomt med tid? eg brukte 6mnd på sessong 1-10 til stargate og ca 3mnd på Atlantis.

Lenke til kommentar

Ja er slik med meg også. Jeg har sett alt av stargate sg-1 og atlantis, og etter jeg fikk naboen min frelst så har han på fint flyt igjennom sg-1. Han er vel på sesong 7 nå, og det hender jeg ser en episode med han innimellom, men det er for mange episoder som det blir litt kjedelig å se på nytt.

Lenke til kommentar
Veldig treigt!?! Enkelte dagar såg eg 3-6 episodar...

Sjå gjennom stargate fleire gonger er uaktuelt for meg, men enkeltepisodar går.

 

I gjennomsnitt s¨å jeg vel en tre-fire episoder hver dag ;) Som oftest så jeg en når jeg kom hjem fra skolen, og så to-tre før jeg la meg. (sånn fra klokken 10 til klokken 12)

 

Men første gang jeg så SG-1 var det visse lørdager jeg kunne se 8-12 episoder :p

 

EDIT: Til dere som ikke liker å se det på nytt: Selvsagt blir det kjedelig å se de ikke så gøye episodene gang nummer to og tre, men så lenge man begynner på sesong 1 og ser seg gjennom i kronologisk rekkefølge, så er det faktisk gøy ;)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...