covah Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sendes Atlantis i HD i USA forresten? Jeg tenker å skaffe meg HDTV, men da vil jeg også se Atlantis i HD Nei, SciFi channel sender ikke i HD, men det finnes tydeligvis andre kanaler som sender Atlantis i HD (Canadisk kanal?). Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 er vel SkyOne som sender i hd. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) er vel SkyOne som sender i hd. Når sender disse i forhold til SciFi Channel? EDIT: Sjekket selv. De sender Stargate Atlantis på Onsdager klokken 9. Dvs. klokken 8 eller klokken 10 her (husker ikke hvilken ) Men sånn som det ser ut på siden, så virker det som de fortsatt holder på med sesong 3, men det må være feil. Endret 9. oktober 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Teyla blir gravid i løpet av sesong 4 http://www.movieweb.com/dvd/news/02/22902.php Fant denne artikkelen om et Stargate-program hos de gode gamle USofA http://en.wikipedia.org/wiki/Stargate_Project Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 For guds skyld, ikke gi henne mer screen-time! Blir bare irritert hver gang jeg ser henne... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Helt enig med lago... men en jeg gjerne vil se mere av er hu hawte legen som har spilt i Firefly Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Må elske Jewel Staite. Ser fram til hun blir mer inn i rollen, og den episoden med hovedsaklig henne som jeg mener å huske at Gateworld lovet oss. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Stargate Worlds Noen som vet når dette spillet slippes ut ? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Den episoden handlet om henne og Tayla Jeg ser også fram til den episoden, hun firefly skuespillern er utrolig pen og flink skuespiller. Men hva skjer når han carlson, gammle doktoren dukker opp igjen da? Det er confirma at han skal komme tilbake. Trudde hun firefly skuespillerinnen hadde en fast rolle og ikke var queststar. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Carson kommer nok ikke tilbake permanent, men vil dukke opp i noen episoder. I hvilken sammenheng kan man vel foreløpig bare gjette seg til. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 savner Carson Becket, han var en av de morsomste på atlantis. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gleder meg til episode 3 nå Jeg har jo sett episode 1, 2 og episode 4. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Gleder meg til lørdag nå ja. En av mine favoritt skuespillere dukker opp, nemlig Mark Dacascos, kjent fra filmer som Crying Freeman og Brotherhood of the Wolf. At Teal'c også har en gjesterolle i denne episoden gjør ikke akkurat at jeg gleder meg mindre det heller. Endret 11. oktober 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gleder meg til lørdag nå ja. En av mine favoritt skuespillere dukker opp, nemlig Mark Dacascos, kjent fra filmer som Crying Freeman og Brotherhood of the Wolf. At Teal'c også har en gjesterolle i denne episoden gjør ikke akkurat at jeg gleder meg mindre det heller. Har Teal'c gjesterolle? Det gjorde bare ting ENDA bedre Nå må faen meg lånekassen få ræven i gir (beklager stygt språk) Jeg vil få penger så jeg har råd til å kjøpe meg LCD TV! Bedre enn å se på PC-en Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 NEWS: http://www.gateworld.net/news/2007/10/nykl...s_renewal.shtml YES Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dagens episode var konge, likte den veldig godt. Fyfaen gleder meg til ep 17 hvor vi skal få se Tealc og Ronan sloss. Lurer veldig på hvem som er best i hand to hand combat. Selv om jeg trur Ronan tar tealc. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Dagens episode var konge, likte den veldig godt. Fyfaen gleder meg til ep 17 hvor vi skal få se Tealc og Ronan sloss. Lurer veldig på hvem som er best i hand to hand combat. Selv om jeg trur Ronan tar tealc. Enig Jeg har ikke hørt om det du skriver før nå, men selv tror jeg at Teal'c vinner Men det kommer til å vli en veldig jevn kamp! Jeg likte også dagens episode. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Jepp, dagens episode var ganske bra. Endret 13. oktober 2007 av Elensar Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 noen som vet når sesong 4 kommer for salg? atlantis... nettopp sett sesong 3 ferdig nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 De har akkurat begynt å sende den så er nok en stund til. Men jeg tror det er mulig å kjøpe nedlasting av enkeltepisoder om man er registrert i statene. Correct me if I'm wrong people... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå