Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episode 1 på itunes er vist nok episode 04 doppelganger. Den ble sendt med en feil, fordi doppelganger av en eller anna grunn skulle egentlig være første episoden de skulle sende i sesongen eller noe sånt. hvis jeg forstod det riktig, men er like greit at jeg ikke finner den. Hadde jeg greid og funnet dne ville jeg bare sett den og sikkert ødelagt handlingen i episode 3 ;P

Lenke til kommentar
Ser DOppelganger er lekket ut på nettet ja.

 

Jeg driter i det og ser den! Screenerne ødela ikke så mye for meg uansett, og selv om jeg kanskje ødelegger litt av handlingen i de 4 første episodene, så pytt pytt :cool:

9626933[/snapback]

 

Kan legge til at episode 4 var skikkelig kul synes jeg, å kvaliteten var bedre enn på de 2 første screenerene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ett av de kjente fjesene forsvinner i denne episoden
Lenke til kommentar
Kan legge til at episode 4 var skikkelig kul synes jeg, å kvaliteten var bedre enn på de 2 første screenerene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ett av de kjente fjesene forsvinner i denne episoden

9626990[/snapback]

 

Hadde tenk å holde meg borte, men da jeg leste taggen din, måtte jeg bare se den :hrm:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I Hate clowns!!

 

Kan ikke huske å ha sett den psykiatoren så ofte?

Lenke til kommentar
Kan legge til at episode 4 var skikkelig kul synes jeg, å kvaliteten var bedre enn på de 2 første screenerene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ett av de kjente fjesene forsvinner i denne episoden

9626990[/snapback]

 

Hadde tenk å holde meg borte, men da jeg leste taggen din, måtte jeg bare se den :hrm:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I Hate clowns!!

 

Kan ikke huske å ha sett den psykiatoren så ofte?

9628474[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke så veldig ofte nei, men er da ett fjes som har gått igjen å igjen. Derfor jeg skrev "ett kjent fjes" å ikke en av hovedrollene.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg begynte virkelig å lure når McKay "døde" i et minutt eller to, siden jeg leste spoileren din :p

 

Men når jeg tenkte meg om, så kunne ikke han dø egentlig, og i hvertfall ikke på en slik "uheroisk" måte. (Alle helter i TV-serier må enten forsvinne pga. noe viktigere, eller dø på en meget hederlig måte)

 

 

 

Men god episode :) Og jeg følte ikke den ødela noe for episode 3. Det virket i alle fall ikke som det var noen spoilere i forhold til episode 3 :)

Bortsett fra:

 

 

At det gikk bra med Atlantis når den landet, og at det virker som de har fikset de fleste feil

 

 

Lenke til kommentar
nei? blir ikke han forlatt på ei døde planet da?

9653774[/snapback]

 

Vennligs bruk spoiler. Selv om samtlige som leser denne tråden sansynligvis laster ned episodene så betyr det ikke at alle har sett dem enda.

 

Uansett. Første episoden var litt spenende. Nå sitter jeg bare å venter i spenning for å se hva som skjer i neste.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lurer på hvordan de skal klare å stjele noen ZPMer fra replicatorene. :hmm:
Lenke til kommentar

Dj_eLmO:

 

Det får du jo vite i episode 2, trodde du hadde sett den jeg :) Da du postet det du skrev, var den allerede ute.

 

Skjult tekst:

(Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Er litt vanskelig å forklare hvordan. I bunn og grunn gjorde de det ved hjelp av infoen de fikk fra Weir, siden hun var koblet opp mot replicatorsene, og litt pga. McKay fikk til hyperdriven til en Puddle Jumper, og anti-replicator shield til Puddle Jumperen.

 

Uansett, se episode 2 du :)

 

Sendes Atlantis i HD i USA forresten? Jeg tenker å skaffe meg HDTV, men da vil jeg også se Atlantis i HD :D

 

EDIT: Spoiler fungerer annerledes ja. Likte den gamle metoden bedre jeg :)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...