Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

ikke sett noe fra sesong 3 enda

9554694[/snapback]

 

Hvordan har du klart å holde deg unna? :D

 

Uansett, nå gleder jeg meg!

 

Denne høsten/vinteren kommer til å bli fin ;)

 

Smallville, Stargate (Atlantis og filmen), Prison Break, Heroes, Lost (begynner vel i Januar/Februar), Futurama filmen(e)!

 

Og jeg tenker å skaffe meg Dexter sesong 1 og se denne, ettersom serien høres digg ut. Det samme gjelder Jericho, som jeg falt ut etter 3-4 episoder.

 

EDIT: I tillegg kommer drøssevis med spill, men gidder ikke liste dette opp her i TV forumet nå ;)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da ble jeg ferdig med sesong 3 av atlantis i går på 2 dager.

 

den var ok, men likte ikke at de innførte enda flere replicators,

 

syns de hadde gjort rollen sin i SG1 at at det var på tide at de forsvant i sesong 8.

blir litt antiklimaks at de kommer ENDA flere av dem.

sesong 8 var så fin da den ente replicators på en god måte

Lenke til kommentar

veeel, kan vel være enig at det kan virke som om de maler på det samme, men når man tenker over det så stappet jo replicators i melkeveien, og i asgaardene sin galaxe (hva heter den?), fra Ancient teknologi. Så da er det jo logisk at det eksisterer varianter av dem de fleste steder der Ancients har vært.

Lenke til kommentar

Du har ikke sett den før nå gunfreak? Sesong 3 altså, jeg liker replicators selv. De skal jo være supermakta i s4 som ingen greier og stoppe. Og ryktene sier at

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
menneskene også har lagd sin egen replicator teknologi. Usikkert om vi greier og styre den ennå men trur vi får vite det ganske tidlig i sesong4 ;)
Lenke til kommentar

Trur kanskje galaksen til asgard het ida om jeg ikke husker feil ;P Replicatorene i milkaway og ida var vel den første testen til ancient. Men så fant ancient ut at replicatorene vokste for fort og hadde ingen forståelse over godt og ondt eller noe sånt så de bestemte seg for og ødlegge replicator verdenen. Noe som funka veldig dårlig, den byen de har bygd seg opp 10.000+ år etter hendelsen med ancient er faen meg svær. Vi får se den skikkelig i første episode sesong 4 ;) anyway det jeg gjerne ville likt og vite ang replicators er om teknologien dems stemmer 100% med ancient sin. Replicator warship virker så pinglete, og vi har hele tiden blitt fora opp med the great warships of the anicnets blabla.

Lenke til kommentar
Du har ikke sett den før nå gunfreak? Sesong 3 altså, jeg liker replicators selv. De skal jo være supermakta i s4 som ingen greier og stoppe. Og ryktene sier at
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
menneskene også har lagd sin egen replicator teknologi. Usikkert om vi greier og styre den ennå men trur vi får vite det ganske tidlig i sesong4 ;)

9593249[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
var det ikke slik at de gikk til krig mot wraith (dette vet jo vi som har sett screenerene) men wraith finner raskt ut hvordan man kan kontrollere dem.

 

Så kommer det en ny supermakt til stede, som selv wraith, selv med replicators på laget sitt har store problemer med å stoppe.

 

Jeg mener det er den siste der :hmm:

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er litt usikkert, den nye supermakta er på førsten værtfall replicators. Så finner wraith ut en måte og slå dem av på, men det som skjer nå er det folk driver og spekulerer litt på. Er ingen sikkre spoilere på det feltet her, noen er sikkre på at travelers eller mackay prøver og stjele teknologi fra dem når de ved et uhell slår dem på. Og det første replicators gjør er og skaffer seg immunity mot den tingen wraith har funnet som kan kontrollere dem. Andre sier at det dukker opp ei ny supermakt med teknologi som ligner ancients. Kanskje ori? håper ikke det, håper det er replicator teorien som skjer. Drita lei ori's ;P
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er litt usikkert, den nye supermakta er på førsten værtfall replicators. Så finner wraith ut en måte og slå dem av på, men det som skjer nå er det folk driver og spekulerer litt på. Er ingen sikkre spoilere på det feltet her, noen er sikkre på at travelers eller mackay prøver og stjele teknologi fra dem når de ved et uhell slår dem på. Og det første replicators gjør er og skaffer seg immunity mot den tingen wraith har funnet som kan kontrollere dem. Andre sier at det dukker opp ei ny supermakt med teknologi som ligner ancients. Kanskje ori? håper ikke det, håper det er replicator teorien som skjer. Drita lei ori's ;P

9594996[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Enig ;)

 

Det eneste positive var at hun som spilte Oresai vbar driiit digg :D

 

Ellers var Ori kjedelig. Supergaten var litt fet da :cool:

Jeg hadde likt noe helt nytt forresten :p

 

Uansett, jeg gleder meg til i morgen ;) Få se Atlantis seong 4 episode 1 med alle effekter og lyder :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...