Reeve Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) ikke sett noe fra sesong 3 enda 9554694[/snapback] Hvordan har du klart å holde deg unna? Uansett, nå gleder jeg meg! Denne høsten/vinteren kommer til å bli fin Smallville, Stargate (Atlantis og filmen), Prison Break, Heroes, Lost (begynner vel i Januar/Februar), Futurama filmen(e)! Og jeg tenker å skaffe meg Dexter sesong 1 og se denne, ettersom serien høres digg ut. Det samme gjelder Jericho, som jeg falt ut etter 3-4 episoder. EDIT: I tillegg kommer drøssevis med spill, men gidder ikke liste dette opp her i TV forumet nå Endret 27. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Om jeg ikke tar feil. Stargate Atlantis i morgen/dag! Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Sci Fi Channel sender Stargate Atlantis S04x01 fredag 28.09.07 USA/Eastern - noe som tilsvarer lørdag 29.09.07 04:00 norsk tid. Så det blir i morgen tidlig Endret 28. september 2007 av Kagee Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 argh, er borte i helga. Men det kan jo hende jeg bare må vente med å legge meg til jeg har fått sett sesongpremierer søndag kveld Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 da ble jeg ferdig med sesong 3 av atlantis i går på 2 dager. den var ok, men likte ikke at de innførte enda flere replicators, syns de hadde gjort rollen sin i SG1 at at det var på tide at de forsvant i sesong 8. blir litt antiklimaks at de kommer ENDA flere av dem. sesong 8 var så fin da den ente replicators på en god måte Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 veeel, kan vel være enig at det kan virke som om de maler på det samme, men når man tenker over det så stappet jo replicators i melkeveien, og i asgaardene sin galaxe (hva heter den?), fra Ancient teknologi. Så da er det jo logisk at det eksisterer varianter av dem de fleste steder der Ancients har vært. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du har ikke sett den før nå gunfreak? Sesong 3 altså, jeg liker replicators selv. De skal jo være supermakta i s4 som ingen greier og stoppe. Og ryktene sier at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor menneskene også har lagd sin egen replicator teknologi. Usikkert om vi greier og styre den ennå men trur vi får vite det ganske tidlig i sesong4 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Trur kanskje galaksen til asgard het ida om jeg ikke husker feil ;P Replicatorene i milkaway og ida var vel den første testen til ancient. Men så fant ancient ut at replicatorene vokste for fort og hadde ingen forståelse over godt og ondt eller noe sånt så de bestemte seg for og ødlegge replicator verdenen. Noe som funka veldig dårlig, den byen de har bygd seg opp 10.000+ år etter hendelsen med ancient er faen meg svær. Vi får se den skikkelig i første episode sesong 4 anyway det jeg gjerne ville likt og vite ang replicators er om teknologien dems stemmer 100% med ancient sin. Replicator warship virker så pinglete, og vi har hele tiden blitt fora opp med the great warships of the anicnets blabla. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du har ikke sett den før nå gunfreak? Sesong 3 altså, jeg liker replicators selv. De skal jo være supermakta i s4 som ingen greier og stoppe. Og ryktene sier at Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor menneskene også har lagd sin egen replicator teknologi. Usikkert om vi greier og styre den ennå men trur vi får vite det ganske tidlig i sesong4 9593249[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor var det ikke slik at de gikk til krig mot wraith (dette vet jo vi som har sett screenerene) men wraith finner raskt ut hvordan man kan kontrollere dem. Så kommer det en ny supermakt til stede, som selv wraith, selv med replicators på laget sitt har store problemer med å stoppe. Jeg mener det er den siste der Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er litt usikkert, den nye supermakta er på førsten værtfall replicators. Så finner wraith ut en måte og slå dem av på, men det som skjer nå er det folk driver og spekulerer litt på. Er ingen sikkre spoilere på det feltet her, noen er sikkre på at travelers eller mackay prøver og stjele teknologi fra dem når de ved et uhell slår dem på. Og det første replicators gjør er og skaffer seg immunity mot den tingen wraith har funnet som kan kontrollere dem. Andre sier at det dukker opp ei ny supermakt med teknologi som ligner ancients. Kanskje ori? håper ikke det, håper det er replicator teorien som skjer. Drita lei ori's ;P Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er litt usikkert, den nye supermakta er på førsten værtfall replicators. Så finner wraith ut en måte og slå dem av på, men det som skjer nå er det folk driver og spekulerer litt på. Er ingen sikkre spoilere på det feltet her, noen er sikkre på at travelers eller mackay prøver og stjele teknologi fra dem når de ved et uhell slår dem på. Og det første replicators gjør er og skaffer seg immunity mot den tingen wraith har funnet som kan kontrollere dem. Andre sier at det dukker opp ei ny supermakt med teknologi som ligner ancients. Kanskje ori? håper ikke det, håper det er replicator teorien som skjer. Drita lei ori's ;P 9594996[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Enig Det eneste positive var at hun som spilte Oresai vbar driiit digg Ellers var Ori kjedelig. Supergaten var litt fet da Jeg hadde likt noe helt nytt forresten Uansett, jeg gleder meg til i morgen Få se Atlantis seong 4 episode 1 med alle effekter og lyder Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ja enig, blir så godt med atlantis vær Lørdag igjen. Sjekk ut detta, Lørdag: Stargate Atlantis, Doctor Who, Las Vegas, Human Weapon,Numb3rs, Moonlight, Flash Gordon, Ghostwhisper, Beste seriedagen i uka spør du meg Selv om det er Atlantis jeg ser mest fram til så blir detta en bra dag. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja og nå er det jo lørdag. Glede seg. Noen som vet når sånn ca vi kan forvente atlantis? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja og nå er det jo lørdag. Glede seg. Noen som vet når sånn ca vi kan forvente atlantis? 9597673[/snapback] Ligger ute alt den. Fant ihvertfall noe som lignet veldig Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 http://www.gateworld.net/news/2007/09/ista...ls_ancien.shtml WTF? hadde jeg ikke hørt noe om, gode news fore meg fordi jeg elsker mmorpg's Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 StargateWorlds/Gallery <- Fine spillet - nesten god nok grunntil å kjøpe en pc som kan kjøre det S04E01 var mye bedre med lyd Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har faktisk ikke sett Atlantis S4E1 ennå. Må nesten få koblet opp anlegget først. Har nettop flyttet inn i ny leilighet, men har ikke fått meg skikkelig stereo benk enda. Venter forsåvidt og på sesong 3 som er sendt fra Amazon.com for en stund siden. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 S04E01 var bra ja. Blir spennende neste uke. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kjørte First strike før dagens episode. Litt kjipt med to be contiued, men da får de i det minste mulighet til å lage gode storyer. Gleder meg til neste uke! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som vet hva ratinga ble på denna episoden? Har hørt mange har vært litt redde for at det ikke kommer en sesong5 pga fjorårets sesong finale greide så vidt 2mill seere. Om det ikke blir en ny sesong av atlantis blir jeg skuffa ;P Blitt så avhengi av stargate universet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå