Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare 11 dager igjen nå =D

9513787[/snapback]

 

*gleder meg*

 

EDIT: Men jeg har jo sett de to første episodene da..

 

Uansett, det blir gøy å se de med lydeffekter og musikk :p Men jeg er nok ikke like spent som dere andre som har valgt å ikke se de screener verisjonene enda.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
GUYS GUYS a massive replicator fleet is moving away from the planet, oh it's moving to a wraith planet

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
episode 2, fyfaen for en episode ;D den likte jeg mye bedre enn episode 1. Men må si at begge episodene hadde ville effekter. Skjer med at atlantis pluttslig har pøsa på meg enorme effekter. Større budsjett eller bare en pangstart på sesongen ;)? Anyway, hadde forventa at ancient warship skulle pløye ned en earth vessel lett som bare det ;) Eller var det apollo som fikk all asgaard tech'n;)? Håper replicator warshipsa er en svak verson av hva ancientsa hadde ;D

 

Tipper det blir en vill krig mellom wraith og replicators ;P

Endret av GullApE
Lenke til kommentar
Hm, fikk forferdelig lyst til å se screenerene, men tenker jeg holder meg til "ekte vare" kommer.  :p

 

Så "First Strike" igjen for å friske litt opp før fortsettelsen.

9537057[/snapback]

 

Altså screenerne var gøy, men man føler at noe mangler :p Jeg syntes det var en liten opplevelse i seg selv å se de, for man får vite litt hva som skjer på settet etc.

 

Var jeg deg ville jeg holdt meg, og sett den når den kommer ut orginalt, med effekter osv. Men så ville jeg sett screeneren, siden det var litt morsomt å høre regissøren elns rope "shake" og så rister det :p

 

Men så har jeg aldri sett en slik screener før.

 

EDIT:

 

atlantis sesong 3 ble sent for noen dager siden fra amazon.

 

gleder meg til å se hva som skjer videre

9536104[/snapback]

 

Jeg må si meg litt misunnelig :p Du har ikke sett noe fra sesong 3 enda?

 

Uansett, jeg ville sett den serien over to, kanskje tre dager. Bestillt peppes hver dag, og hatt nok cola, og ikke minst massevis kaldt vann! (jeg liker kaldt, rent vann) og noe chips eller noe sånt.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...