Strongbow Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Får vel følge med litt til da. Men hvordan blir det å følge med på Stargate Atlantis samtidig? Det går hver fredag. Spoilere? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ja en del spoilere, selv syns jeg SG1 er langt langt bedre enn atlantis. så jeg ville valgt å bare se SG1 og liker du det, kan du heller kjøpe atlantis på dvd når du kommer til sesong 8 av sg1. det er ikke det at atlantis er en dårlig serie, den er veldig god, men i forhold til sg1 er nesten alle serier dårlige Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Driver og kjører reruns av atlantis fortiden, kom over en episode hvor de blir angrepet av et nanovirus. På slutten " mackay: It was not the wraith who made this virus, Weir: Who then? Mackay: I have no idea, but i hope they are not around anymore. " tipper det er de folka som blir nye superfienden på atlantis. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor snakkes om at det er en ny fiende som har vært kjenninger til både wraith og lanterns. Dissa folka skal vistnok slakte wraith selv om wraith også har replicatiors på sin side. Så sier litt om hvor mektige de er, de skal vistnok være spesialister på viruser osv. Var vistnok de som viste om svakheten til wraith som humans nester greide å få tak i. Var en tidligere episode ombord på et ancient warship, så kanskje det var de som lagde den sjukdommen som plaga ancient i flere århundre ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Driver og kjører reruns av atlantis fortiden, kom over en episode hvor de blir angrepet av et nanovirus. På slutten " mackay: It was not the wraith who made this virus, Weir: Who then? Mackay: I have no idea, but i hope they are not around anymore. " tipper det er de folka som blir nye superfienden på atlantis. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor snakkes om at det er en ny fiende som har vært kjenninger til både wraith og lanterns. Dissa folka skal vistnok slakte wraith selv om wraith også har replicatiors på sin side. Så sier litt om hvor mektige de er, de skal vistnok være spesialister på viruser osv. Var vistnok de som viste om svakheten til wraith som humans nester greide å få tak i. Var en tidligere episode ombord på et ancient warship, så kanskje det var de som lagde den sjukdommen som plaga ancient i flere århundre ? 9468144[/snapback] Jeg er enig med deg der Men jeg er bare så spent på hvem de er!! Jeg tror denne sesongen kommer til å bli bra Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Flere som har fått med seg at Atlantis S4.Ep1 er ute som DVDSCREENER? Ser det er en veldig SCREENER. Er hvis ikke lagt til musikk eller lydeffekter enda. Men må bare si. SATAN Å SUGEN JEG ER PÅ Å SE DEN!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvis ikke det er lagt til lydeffekter eller musikk så tror jeg at jeg venter. Men kan ikke folk gi tilbakemelding om den er se-verdig om de ser den så kanskje jeg ombestemmer meg? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skal gi en tilbakemelding når jeg har sjekket den ut. Er det skikkelig crap, så slår jeg av igjen rimelig fort Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Bildekvaliteten er helt grei. Eneste er at det mangler noen minutter midt inne. Merket jeg jo ikke før jeg allerede hadde kommet så langt. Merkelig å se den uten lyder lyd på alt, men jeg lot nyskjerrigheten ta overhånd. Anbefaler folk å vente til en ordenlig utgave kommer ( hvis ikke man er like svak som meg selvsagt ) Bilde under sier vel det meste Endret 11. september 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bildekvaliteten er helt grei. Eneste er at det mangler noen minutter midt inne. Merket jeg jo ikke før jeg allerede hadde kommet så langt. Merkelig å se den uten lyder lyd på alt, men jeg lot nyskjerrigheten ta overhånd. Anbefaler folk å vente til en ordenlig utgave kommer ( hvis ikke man er like svak som meg selvsagt ) Og hva er din review? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kul episode. Savnet selvsagt alle lydene, men mest av alt de minuttene som manglet midt på. Vent med å se, hvis ikke du er veldig veldig veldig sugen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 skal vente, selv om jeg det kun er så vidt jeg greier. Gleder meg som en 6åring på juleaften til ep1 s4 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kul episode. Savnet selvsagt alle lydene, men mest av alt de minuttene som manglet midt på. Vent med å se, hvis ikke du er veldig veldig veldig sugen 9475131[/snapback] Ja, enig Nå har jeg og sett den Og ja, jeg og vil se de minuttene med alle puddle-jumperne som spiller Asteriodes Men de effektene er sikkert ikke helt klar enda. Tipper det var derfor de manglet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 De manglende 7 minuttene av episode 1 er også tilgjengelige nå, samt screener av episode 2. IKKE TRYKK HER HVIS DU IKKE VIL HA SPOILER!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Carter dukker opp Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 De manglende 7 minuttene av episode 1 er også tilgjengelige nå, samt screener av episode 2. IKKE TRYKK HER HVIS DU IKKE VIL HA SPOILER!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Carter dukker opp 9485592[/snapback] Blitt noe mer lyd da? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 De manglende 7 minuttene av episode 1 er også tilgjengelige nå, samt screener av episode 2. IKKE TRYKK HER HVIS DU IKKE VIL HA SPOILER!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Carter dukker opp 9485592[/snapback] Blitt noe mer lyd da? 9486155[/snapback] Nok av lyd, bare litt manglende musikk å lydeffekter Lenke til kommentar
hds Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jaja da lå sesong 3 av atlantis i postkassa idag, bare å smelle igang så er vi klare til sesong 4 blir sendt ! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dæven, der mindte du meg på noe. Driver å ser vra begynnelsen nå (halveis i sesong1), men har jo faktisk glemt å bestille sesong 3 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ser man kan forhåndsbestille en samle boks med alle 10 SG.1 sesongene nå. Tror den må bestilles når det kommer litt mer penger på kontoen Har ventet på en boks med alle sesongene en stund nå. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg må si jeg liker de nye uniformene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Må si meg enig der gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå