Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver og kjører reruns av atlantis fortiden, kom over en episode hvor de blir angrepet av et nanovirus. På slutten " mackay: It was not the wraith who made this virus, Weir: Who then? Mackay: I have no idea, but i hope they are not around anymore. " tipper det er de folka som blir nye superfienden på atlantis.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
snakkes om at det er en ny fiende som har vært kjenninger til både wraith og lanterns. Dissa folka skal vistnok slakte wraith selv om wraith også har replicatiors på sin side. Så sier litt om hvor mektige de er, de skal vistnok være spesialister på viruser osv. Var vistnok de som viste om svakheten til wraith som humans nester greide å få tak i. Var en tidligere episode ombord på et ancient warship, så kanskje det var de som lagde den sjukdommen som plaga ancient i flere århundre ;)?
Lenke til kommentar
Driver og kjører reruns av atlantis fortiden, kom over en episode hvor de blir angrepet av et nanovirus. På slutten " mackay: It was not the wraith who made this virus, Weir: Who then? Mackay: I have no idea, but i hope they are not around anymore. " tipper det er de folka som blir nye superfienden på atlantis.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
snakkes om at det er en ny fiende som har vært kjenninger til både wraith og lanterns. Dissa folka skal vistnok slakte wraith selv om wraith også har replicatiors på sin side. Så sier litt om hvor mektige de er, de skal vistnok være spesialister på viruser osv. Var vistnok de som viste om svakheten til wraith som humans nester greide å få tak i. Var en tidligere episode ombord på et ancient warship, så kanskje det var de som lagde den sjukdommen som plaga ancient i flere århundre ;)?

9468144[/snapback]

 

Jeg er enig med deg der :D Men jeg er bare så spent på hvem de er!!

 

Jeg tror denne sesongen kommer til å bli bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Bildekvaliteten er helt grei. Eneste er at det mangler noen minutter midt inne. Merket jeg jo ikke før jeg allerede hadde kommet så langt. Merkelig å se den uten lyder lyd på alt, men jeg lot nyskjerrigheten ta overhånd. Anbefaler folk å vente til en ordenlig utgave kommer ( hvis ikke man er like svak som meg selvsagt )

 

Bilde under sier vel det meste :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Bildekvaliteten er helt grei. Eneste er at det mangler noen minutter midt inne. Merket jeg jo ikke før jeg allerede hadde kommet så langt. Merkelig å se den uten lyder lyd på alt, men jeg lot nyskjerrigheten ta overhånd. Anbefaler folk å vente til en ordenlig utgave kommer ( hvis ikke man er like svak som meg selvsagt )

 

Og hva er din review?

Lenke til kommentar
Kul episode. Savnet selvsagt alle lydene, men mest av alt de minuttene som manglet midt på. Vent med å se, hvis ikke du er veldig veldig veldig sugen ;)

9475131[/snapback]

 

Ja, enig :p Nå har jeg og sett den :p

 

 

 

Og ja, jeg og vil se de minuttene med alle puddle-jumperne som spiller Asteriodes :D Men de effektene er sikkert ikke helt klar enda. Tipper det var derfor de manglet.

 

 

Lenke til kommentar
De manglende 7 minuttene av episode 1 er også tilgjengelige nå, samt screener av episode 2.

 

IKKE TRYKK HER HVIS DU IKKE VIL HA SPOILER!!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Carter dukker opp :)

 

vlcsnap-426609.png

9485592[/snapback]

 

Blitt noe mer lyd da?

9486155[/snapback]

 

Nok av lyd, bare litt manglende musikk å lydeffekter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...