lceman™ Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 hva er stargate horizon? aldri hørt om ;< 9341386[/snapback] Det er en fanskrevet virtuell serie som nå starter sin fjerde sesong. Stargate Horizon Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ha, hun freya tokra dama er jommen glad i å vise fram utstyret sitt Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ha, hun freya tokra dama er jommen glad i å vise fram utstyret sitt 9385211[/snapback] Ja. Var det ikke hun som kom med de armbåndene som gjorde dem supersterke? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det stemmer at det var Anise fra Tok'ra(som betyr "Imot Ra" om du lurte) som kom med de Atonieksiske armbåndene som ga brukeren overnaturlige evner ved å infisere brukeren med et virus som forandret brukerens fysiske verdier/egenskaper. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Det stemmer at det var Anise fra Tok'ra(som betyr "Imot Ra" om du lurte) som kom med de Atonieksiske armbåndene som ga brukeren overnaturlige evner ved å infisere brukeren med et virus som forandret brukerens fysiske verdier/egenskaper. 9386645[/snapback] ...Men som bare varte en liten stund, og gav brukeren en enorm matlyst EDIT: Forresten, bare rundt 1 måned til sesongstart nå! Jeg GLEDER meg! September kommer til å være den beste måneden på lenge. Smallville kommer igjen, Prison Break kommer igjen (tror jeg), Stargate Atlantis kommer igjen, Heroes kommer igjen (tror det og er i september), Crysis demo kommer, HALO 3 kommer etc. etc. Det kommer til å gå mye tid foran TVen og PCen fremover Endret 29. august 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Den ga nok ikke brukeren en direkte matlyst, men heller kom matlysten som biprodukt av kroppen som var forandret. En kropp med slike egenskaper trenger mer energi enn en vanlig kropp trenger, og den vanligste måten å få i seg energi på er mat. Min tid kommer til å gå til hm... Kickboxing, chicks og pc Du lista opp alle ynglingsseriene mine Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg tenkte at nå som det ikke er så lenge til sesongstart igjen, så kunne vi begynne å varme litt opp med å diskutere litt her på forumet om den kommende sesongen Kom med tanker, hva dere gleder dere til, hva dere tror dere ikke kommer til å like etc. Kom også gjerne med spoilere, men husk å sett dem i spoilertag *venter på tilbakemeldinger* Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kommet noen trailere eller teasere enda? Isåfall, så post de her. Gleder meg til det Stargate Atlantis begynner igjen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kommet noen trailere eller teasere enda? Isåfall, så post de her. Gleder meg til det Stargate Atlantis begynner igjen 9433403[/snapback] Det er kommet en del Det ligger noen lengre oppe i tråden her, og jeg skal se om jeg finner noen på nettet. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 La oss spekulere, hvem og hva trur dere den nye supermakta i atlantis kommer til å bli? ligget mange netter og fundert på detta. Den skal vistnok dominere wraith og alt anna den kommer over, helt til wraith og humans slår seg sammen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 La oss spekulere, hvem og hva trur dere den nye supermakta i atlantis kommer til å bli? ligget mange netter og fundert på detta. Den skal vistnok dominere wraith og alt anna den kommer over, helt til wraith og humans slår seg sammen. 9434048[/snapback] Kan dette være de dere Drifters? eller de som har blitt teknologisk aktive? Muligens også at Atlantisk Replicators er på offensiven. Men hvis det er en ny rase eller gruppe, så gleder jeg meg Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det skal visst være en rase som lever i romskip, og som på denne måten har kunnet utvikle seg teknologisk, uten inteferens fra wraith og annet faenskap. Endret 5. september 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor i følge gateway spoilere er det ikke drifterne. Drifterne har bra teknologi men lavenumbers og ikke så store ressurser. De skal vistnok også samarbeide med humans litt uti fordi de har et ancient warship de trenger hjelp for å bruke. Heller ikke replicatorne, wraith skal lære seg å kontrollere dem rimelig tidlig sier ryktene.Kan ikke være ori folka som gjør comeback? Håper værtfall ikke det, vil ha en helt ny supermakt fra en galakse helt uforska Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor i følge gateway spoilere er det ikke drifterne. Drifterne har bra teknologi men lavenumbers og ikke så store ressurser. De skal vistnok også samarbeide med humans litt uti fordi de har et ancient warship de trenger hjelp for å bruke. Heller ikke replicatorne, wraith skal lære seg å kontrollere dem rimelig tidlig sier ryktene.Kan ikke være ori folka som gjør comeback? Håper værtfall ikke det, vil ha en helt ny supermakt fra en galakse helt uforska 9435016[/snapback] Enig med det siste der Selv om ingen av oss vet hva som kommer, så hadde jeg helt klart stemt for en ny rase ja *gleder meg* Men: Skal wraith lære seg å kontrollere replicators? Vel, da blir jo Wraith nærmest uslåelige :S Replicators har jo for det første tilnærmet uendelig energi, og de er nærmest umulig å drepe. Overlever en, så kommer jo de som oftest tilbake, selv om det tar tid. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde likt å se rebel/evil Aasgard Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Drifters? .....remind me. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Drifters = SGA4 - så ingen kan "remind'e" deg :-P Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så første episoden på Viasat 4 idag. Var jo dugendes, men er det noe å se på i hele ti sesonger? Det går jo hver dag så det blir jo veldig mye på en gang. Har Stargate noe med Stargate Atlantis å gjøre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Stargate Atlantis er en spinn-off av Stargate SG1 Og JA det er verd å se ti sesonger av SG1. Jeg brukte tre og en halv uke på det selv edit: Serien blir bedre og bedre utover. De to første sesongene er ikke blandt de beste Endret 10. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 selv digger jeg sesong 2 masse gode episoder som senere får konsekvenser for hele serien. siste episode i sesong 1 har også den beste clifhangeren laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå