Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det stemmer at det var Anise fra Tok'ra(som betyr "Imot Ra" om du lurte) som kom med de Atonieksiske armbåndene som ga brukeren overnaturlige evner ved å infisere brukeren med et virus som forandret brukerens fysiske verdier/egenskaper.

9386645[/snapback]

 

...Men som bare varte en liten stund, og gav brukeren en enorm matlyst ;)

 

EDIT: Forresten, bare rundt 1 måned til sesongstart nå!

 

Jeg GLEDER meg! September kommer til å være den beste måneden på lenge.

 

Smallville kommer igjen, Prison Break kommer igjen (tror jeg), Stargate Atlantis kommer igjen, Heroes kommer igjen (tror det og er i september), Crysis demo kommer, HALO 3 kommer etc. etc.

 

Det kommer til å gå mye tid foran TVen og PCen fremover :D

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Jeg tenkte at nå som det ikke er så lenge til sesongstart igjen, så kunne vi begynne å varme litt opp med å diskutere litt her på forumet om den kommende sesongen :D

 

Kom med tanker, hva dere gleder dere til, hva dere tror dere ikke kommer til å like etc.

 

Kom også gjerne med spoilere, men husk å sett dem i spoilertag :)

 

*venter på tilbakemeldinger*

Lenke til kommentar
La oss spekulere, hvem og hva trur dere den nye supermakta i atlantis kommer til å bli? ligget mange netter og fundert på detta. Den skal vistnok dominere wraith og alt anna den kommer over, helt til wraith og humans slår seg sammen.

9434048[/snapback]

 

Kan dette være de dere

 

 

Drifters? eller de som har blitt teknologisk aktive?

 

Muligens også at Atlantisk Replicators er på offensiven.

 

 

 

Men hvis det er en ny rase eller gruppe, så gleder jeg meg :dribble:

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
i følge gateway spoilere er det ikke drifterne. Drifterne har bra teknologi men lavenumbers og ikke så store ressurser. De skal vistnok også samarbeide med humans litt uti fordi de har et ancient warship de trenger hjelp for å bruke. Heller ikke replicatorne, wraith skal lære seg å kontrollere dem rimelig tidlig sier ryktene.

Kan ikke være ori folka som gjør comeback? Håper værtfall ikke det, vil ha en helt ny supermakt fra en galakse helt uforska

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
i følge gateway spoilere er det ikke drifterne. Drifterne har bra teknologi men lavenumbers og ikke så store ressurser. De skal vistnok også samarbeide med humans litt uti fordi de har et ancient warship de trenger hjelp for å bruke. Heller ikke replicatorne, wraith skal lære seg å kontrollere dem rimelig tidlig sier ryktene.

Kan ikke være ori folka som gjør comeback? Håper værtfall ikke det, vil ha en helt ny supermakt fra en galakse helt uforska

9435016[/snapback]

 

Enig med det siste der :D

 

 

Selv om ingen av oss vet hva som kommer, så hadde jeg helt klart stemt for en ny rase ja :D

 

*gleder meg*

 

Men:

 

 

 

Skal wraith lære seg å kontrollere replicators? Vel, da blir jo Wraith nærmest uslåelige :S Replicators har jo for det første tilnærmet uendelig energi, og de er nærmest umulig å drepe. Overlever en, så kommer jo de som oftest tilbake, selv om det tar tid.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...