Xell Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 SkyOne skal begynne å sende sesong 4 9.oktober Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 SkyOne ja, på Sci-fi står der 28. September. JEg holder meg til den datoen Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 SkyOne sender i HD. Tror jeg venter til da grunnet kjøp av HDprojector. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 SkyOne ja, på Sci-fi står der 28. September. JEg holder meg til den datoen 9306948[/snapback] SkyOne sendte andre halvdel av sesong 3 lenge før de gikk på Sci-Fi så det er ikke noe grunn til å tro at det ikke er tilfelle at episoder kommer til å være tigjengelig før de har gått på Sci-fi. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan får man tak i sci fi og skyone? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan får man tak i sci fi og skyone? 9311250[/snapback] Skal man få tak i de kanalene må man nok skaffe seg parabolantenne, men jeg vet ikke om verken Canal Digital eller Viasat har noen av disse kanalene i sine pakker, men når man kjøper parabol, så får man jo inn mange ukrypterte kanaler. (selv om jeg tviler på at verken Sci-Fi eller SkyOne sendes ukryptert. Du må kanskje få tak i noe parabol fra et utenlandsk selskap som leverer kanalen) Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan får man tak i sci fi og skyone? 9311250[/snapback] Skal man få tak i de kanalene må man nok skaffe seg parabolantenne, men jeg vet ikke om verken Canal Digital eller Viasat har noen av disse kanalene i sine pakker, men når man kjøper parabol, så får man jo inn mange ukrypterte kanaler. (selv om jeg tviler på at verken Sci-Fi eller SkyOne sendes ukryptert. Du må kanskje få tak i noe parabol fra et utenlandsk selskap som leverer kanalen) 9311454[/snapback] Jeg bor på en studenthybel, og får kabeltv inkludert i husleia. So, parabol er det eneste som gjelder? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 menneh, dirrekte tvsending er jo ikke den eneste måten å få tak i tvserier som ikke går på norsksendte kanaler da. Uten å utdype noe mer. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg bor på en studenthybel, og får kabeltv inkludert i husleia.So, parabol er det eneste som gjelder? 9311851[/snapback] Den amerikanske Sci-fi Channel er umulig å få via parabol i europa. Den britiske Sci-fi channel (som også sendte i Skandinavia på 90-tallet) er ikke det samme. Sky One abon. selges BARE i Storbritania, til kunder med britisk adresse. De kjører også et rimelig kraftig krypteringssystem som ikke er lett å knekke. Så selv om det ikke er vanskelig å motta signalene til Sky One (sendes vel over en av Astra satelittene), er det vanskelig å dekryptere signalene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 menneh, dirrekte tvsending er jo ikke den eneste måten å få tak i tvserier som ikke går på norsksendte kanaler da. Uten å utdype noe mer. 9312530[/snapback] Neida Men jeg tror trådstarter var litt ute etter å få kanalen Men for all del, den mest brukte metoden er nok en litt annerledes en ja... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg får vel se på alien programmer på national geographic isteden, siden det blir sendt døgnet rundt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg har begynt å mislike daniel litt. Er på sesong 3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor der shari dør Og med hun kira. Han blir skikkelig dust, nesten så han hater de andre på sg-1. Håper han slutter med det greiene der, lyst til å løpe inn i skjermen og ta et skikkelig karatespark midt i bakhue på'n. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg har begynt å mislike daniel litt. Er på sesong 3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor der shari dør Og med hun kira. Han blir skikkelig dust, nesten så han hater de andre på sg-1. Håper han slutter med det greiene der, lyst til å løpe inn i skjermen og ta et skikkelig karatespark midt i bakhue på'n. 9316825[/snapback] Ja det blir bedre Jeg liker han veldig godt nå, men så har jeg sett alle episodene da. Det som er best er nok duoen med O'Neill og Jackson Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Det er bra å høre/se Edit: Høre eller se? Endret 20. august 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg har spurt før, men spør igjen: Når er sesongstart på Stargate Atlantis Sesong 4? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ganske sikker på at det er 28 September. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Spoiler for Horizon: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da er det klart at Horizon ikke blir totalt separert i fra de andre seriene. Serien bygges rundt rollen Dr. Daniel Jackson Artikkelen sier ingen ting om hvorvidt Michael Shanks Fortsatt skal spille Daniel. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hva er stargate horizon? aldri hørt om ;< Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 SG-Atlantis Season 4 Trailer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå