Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SkyOne ja, på Sci-fi står der 28. September. JEg holder meg til den datoen :p

9306948[/snapback]

SkyOne sendte andre halvdel av sesong 3 lenge før de gikk på Sci-Fi så det er ikke noe grunn til å tro at det ikke er tilfelle at episoder kommer til å være tigjengelig før de har gått på Sci-fi.

Lenke til kommentar
Hvordan får man tak i sci fi og skyone?

9311250[/snapback]

Skal man få tak i de kanalene må man nok skaffe seg parabolantenne, men jeg vet ikke om verken Canal Digital eller Viasat har noen av disse kanalene i sine pakker, men når man kjøper parabol, så får man jo inn mange ukrypterte kanaler.

(selv om jeg tviler på at verken Sci-Fi eller SkyOne sendes ukryptert. Du må kanskje få tak i noe parabol fra et utenlandsk selskap som leverer kanalen)

Lenke til kommentar
Hvordan får man tak i sci fi og skyone?

9311250[/snapback]

Skal man få tak i de kanalene må man nok skaffe seg parabolantenne, men jeg vet ikke om verken Canal Digital eller Viasat har noen av disse kanalene i sine pakker, men når man kjøper parabol, så får man jo inn mange ukrypterte kanaler.

(selv om jeg tviler på at verken Sci-Fi eller SkyOne sendes ukryptert. Du må kanskje få tak i noe parabol fra et utenlandsk selskap som leverer kanalen)

9311454[/snapback]

Jeg bor på en studenthybel, og får kabeltv inkludert i husleia.

So, parabol er det eneste som gjelder?

Lenke til kommentar
Jeg bor på en studenthybel, og får kabeltv inkludert i husleia.

So, parabol er det eneste som gjelder?

9311851[/snapback]

Den amerikanske Sci-fi Channel er umulig å få via parabol i europa. Den britiske Sci-fi channel (som også sendte i Skandinavia på 90-tallet) er ikke det samme.

Sky One abon. selges BARE i Storbritania, til kunder med britisk adresse. De kjører også et rimelig kraftig krypteringssystem som ikke er lett å knekke. Så selv om det ikke er vanskelig å motta signalene til Sky One (sendes vel over en av Astra satelittene), er det vanskelig å dekryptere signalene.

Lenke til kommentar
menneh, dirrekte tvsending er jo ikke den eneste måten å få tak i tvserier som ikke går på norsksendte kanaler da. Uten å utdype noe mer.

9312530[/snapback]

Neida :D

Men jeg tror trådstarter var litt ute etter å få kanalen ;) Men for all del, den mest brukte metoden er nok en litt annerledes en ja...

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å mislike daniel litt. Er på sesong 3

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
der shari dør

Og med hun kira. Han blir skikkelig dust, nesten så han hater de andre på sg-1.

Håper han slutter med det greiene der, lyst til å løpe inn i skjermen og ta et skikkelig karatespark midt i bakhue på'n. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å mislike daniel litt. Er på sesong 3
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
der shari dør

Og med hun kira. Han blir skikkelig dust, nesten så han hater de andre på sg-1.

Håper han slutter med det greiene der, lyst til å løpe inn i skjermen og ta et skikkelig karatespark midt i bakhue på'n. :ermm:

9316825[/snapback]

Ja det blir bedre :thumbup:

Jeg liker han veldig godt nå, men så har jeg sett alle episodene da. Det som er best er nok duoen med O'Neill og Jackson :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...