Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
se sesong 1-8 av SG1 så kan du se sesong 1 av atlantis

9284375[/snapback]

 

Jeg stemmer også for dette. Andre gang jeg så gjennom så jeg sesong 1-7, for så annenhver episode av SG-1 sesong 8 og Atlantis seson 1, men det ble bare stress. Like greit å bare se annenhver sesong. De henger ikke så veldig mye sammen uansett.

 

(Utenom den episoden der SG-1 skal finne en ZPM)

Lenke til kommentar

Greit å se sesong 8 før atlantis, men det er noe eget ved å se Lost City 1 & 2 (SG1) og gå rett over på Rising 1 & 2(Atlantis). En av de virkelig gode grunnene til å se disse samlet er at Lost City var i utgangspunktet tiltenkt film-format. Så når man først hadde lagt opp til en såpass storslagen overgang kunne man ikke akkurat sluntre unna med starten på Atlantis. Så disse 4 episodene har et helt annet budsjett en en standard Stargate Episode. Så er det ikke å forakte å sette seg ned en kveld med 3 timer uavbrudt Martin Wood regi :)

Lenke til kommentar

Kommer selvsagt til å savne serien, men det er bedre at de sluttet nå enn at det tynes til den har så lavt seertall at den blir kansellert. Og da gjerne etter at siste episode er spilt inn så man ikke får skikkelig slutt.

 

Er jo en del som var litt skuffet over slutten i SG1 også, men så bør man også tenke over at de allerede hadde kontrakt på filmene når denne episoden ble spilt inn. Så det var nok mye av sesongslutten som ble skrevet sånn for å lage en slutt som egentlig ikke er en slutt. Derav Unending ;)

 

edit:leif

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...