Reeve Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 husker jeg så på ekstra metrealet på sesong 5 for mange år siden, og der sier, martin wood tror jeg, med EKSTREM ironisk stemme: yeah this show as enought material for atleast 10 seasons. 5 år senere ble det vist 10 sesonger, lengst gående sci-fi serier EVER nå skal jeg se de siste 9 episodene 9186414[/snapback] Pizza i dag og? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 nei, biff med fløte saus og pomfritt Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Håper bare vi får 10sesonger av atlantis også. btw, når begynner atlantis på igjen? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Håper bare vi får 10sesonger av atlantis også. btw, når begynner atlantis på igjen? 9186885[/snapback] Såvidt jeg vet har det vært to(tre?) forskjellige datoer. En i juli(obvious not), en i august(17 tror jeg), og en i september. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 har enda ikke fått seson 10 står på amazon.com at dem har sendt den da, bor kanskje ikke i verdens navle men pokker skal ta så lang tid å sende til ålesund da? vil se seson 10 no!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! It's over! hadde det ikke vært for filmene som kommer hadde jeg hoppet foran en buss. Etter jeg hadde sett ferdig sesong 9 og hørte at sesong 10 ble den siste tenkte jeg, jaja ikke SÅ farlig da sesong 9 var den dårligste sesongen, mange hakk under selv sesong 1 og 6. Men sesong 10 var en verdig SG1 sesong, egentlig utrolig hvor stort hoppet var fra 9 til 10.. Var nesten som en ny serie. mens sesong 9 hadde ingen virklig gode episoder, hadde 10 mange av dem. først bør jeg jo nevne det jeg ikke likte med 9. først måtte de inføre en helt ny fiende noe jeg rengnet med skulle bli kjedelig, slik var det jo egentlig med sesong 1 også, tar en stund før skribentene får taket på fiendene osv. Men en feil var jo at de ikke hadde noe persjonlighet, mens Apophis, anubis og ikke minst baal hadde kjempe persjonligheter var ori folka kjedelige og endimisjonelle.(noe de sliter litt med i sesong 10 også), men de innførte jo Adria som hjap noe, mens priors er fremdeles kjedelige,(samme problemt atlantis har, wraiths er kjempe kjedelige, og wraith soldatene ser jo bare kjempe dumme ut) en ting til jeg savnet var jaffa slakt, i de tidligere sesongene meide de ned jaffas i stor stil, noe som var nesten helt borte i sesong 9, men i sesong 10 kommer da ori soldater som kan bli meid ned, våpene dems er ikke like kule som staff weapons med det er bedre enn ingen ting. Vala glir også bra inn i gruppa og gjør bare serien bedre, jeg vil altid savne jack, spesielt pga. jack-daniel forholdet, men savnet er litt mindre i sesong 10 enn 9. jo nærmere slutten jeg kom jo tristere ble jeg, selv om slutten kanskje ikke var verdig SG1(de fuckings drepte Asgards jo, bastards) så har vi filmer så glede oss til. håper bare det blir skikkelige filmer som ikke varer akurrat like lenge som to vanlige episoder, 2+ timer ville være å foretrekke. De store paradokset er jo da siden sesong 10 var så bra, skulle jo serien ha fått 10 nye sesonger. hadde sci-fi channel sagt at de ville lagd 10 nye sesonger hvis jeg drepte en av dere, ville dere hatt meg på døre innen timen med en katana. ori arc'en begynnte virklig å ta seg opp og forjenter en bedre avslutting enn 90 min på en film, 3-4 sesonger til ville vært å foretrekke. Jeg vet at Carter skal over til atlantis, men jeg vil se mer av Daniel(min favoritt nå som Jack er borte) men det ser ikke ut til at man får se stort til han etter serien er over. man har jo altid håpet om at han stikker innom atlantis nå og da eller den nye serien. men det blir ikke det sammme. Daniel ble på mange måter hovedpersonen i Sesong 10 med Merlin historien som passet karakteren hans veldig bra. huff, nå er jeg mega deppa og må gjemme alle spisse gjenstander så det ikke skjer en "ulykke" Endret 1. august 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nei, nei. Eneste måten jeg hadde orka 10 sesonger til på er hvis Jack hadde kommet tilbake. Uansett så får vi heller passere fakkelen over til Atlantis. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nei, nei. Eneste måten jeg hadde orka 10 sesonger til på er hvis Jack hadde kommet tilbake. Uansett så får vi heller passere fakkelen over til Atlantis. 9189748[/snapback] Universe må få litt fakkel også. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nei, nei. Eneste måten jeg hadde orka 10 sesonger til på er hvis Jack hadde kommet tilbake. Uansett så får vi heller passere fakkelen over til Atlantis. 9189748[/snapback] Universe må få litt fakkel også. 9189766[/snapback] Ja, stemmer jo det. Hadde glemt den i farta. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 for de som ikke fikk meg seg alle "in jokes'ene i 200, les her http://en.wikipedia.org/wiki/200_%28Stargate_SG-1%29 Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg føler med deg Gunfreak. Blir også alltid deppa når en serie jeg følger med på avsluttes. Så nylig Angel (mens jeg ventet på SG-1 10), selv om jeg visste hvordan det sluttet ble jeg fortsatt deppa. Det mangler liksom noe når jeg slutter å se på en serie. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg føler med deg Gunfreak.Blir også alltid deppa når en serie jeg følger med på avsluttes. Så nylig Angel (mens jeg ventet på SG-1 10), selv om jeg visste hvordan det sluttet ble jeg fortsatt deppa. Det mangler liksom noe når jeg slutter å se på en serie. 9190288[/snapback] Enig med dere to ja.. Jeg er ganske misunnelig på min bror jeg for jeg har endelig fått han hektet på SG-1, og han er bare så vidt kommet til sesong 8. Og selv om ikke sesong 9 er den aller beste, så har han allikevel nesten tre hele sesonger med SG-1 igjen Lucky bastard! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 kanskje jeg skal slå hode mitt hardt i veggen til å mister hukomelsen, så skal jeg ha skrevet en lapp som jeg klister på veggen der det står "se stargate SG-1" så har jeg 10 sesonger med SG-1 jeg aldri har sett før Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Husker jeg ble sjeleglad når jeg begynte å se igjennom SG-1 igjen, og kom over en episode jeg hadde klart å hoppe over! Fun fact forresten: Før Ben Browder begynte å spille i serien(men han hadde fått rollen), så satt han seg ned og så alle de tidligere sesongene i ett strekk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 hvem har ikke gjort det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 9ende oktober kommer sesong 1-10 i en pakke med 50 discer som har episodene og 4 disker med never before seen stuff Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvor mye kommer den til å ligge på? 2000kr? Jeg skalskalskal ha! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 har ikke funnet noe pris, vurderer den selv, så jeg får en sammling som passer, nå har jeg 9 sesonger i store bokser(som jeg liker bedre) og da 10 i slim pack. min store drøm hadde vært om de la til komentator spor på de 3 første sesongene, da de ikke har det på den gammle dvd'ne Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 9ende oktober kommer sesong 1-10 i en pakke med 50 discer som har episodene og 4 disker med never before seen stuff 9193753[/snapback] Nice Jeg tipper at i de få butikkene i Norge som vil selge denne, så vil den ligge på langt over 3000, hvis ikke over 4000 (ettersom en SG-1 sesong koster rundt 800 eller mer alle steder i norge) Men på f.eks. Amazon.com får du nok hele boksen til under 300 dollar (håper jeg) Jeg er i hvertfall interresert i den boksen! (jeg har ingen av Stargate sesongene på DVD) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 kanskje jeg skal slå hode mitt hardt i veggen til å mister hukomelsen, så skal jeg ha skrevet en lapp som jeg klister på veggen der det står "se stargate SG-1" så har jeg 10 sesonger med SG-1 jeg aldri har sett før 9192990[/snapback] Du kan bli utsatt for en ulykke, og få hukommelsestap i 4 uker (Det bør vel holde til å se gjennom 10 sesonger (uten kommentarspor) Men så kan det være et problem å ikke bli hektet igjen da. Det var så vidt jeg kom meg gjennom sesong 1 uten å slutte å se på serien. Eneste grunnen til at jeg tvang meg gjennom, var pga. jeg hadde sett 2 sesonger med Atlantis (det pause mellom sesong 2 og 3 da jeg oppdaget at Atlantis var Spin-Off fra SG-1) og pga. RDA var med ...Jeg er uansett veldig glad for at jeg kom meg gjennom sesong 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå