Gunfreak Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 om du kommer til å like Atlantis like godt som SG-1 er ikke sikkert, men liker du SG-1 vil du også like atlantis Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Angående Atlantis e17s03 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faen, dør carson?:ODet kan jo ikke skje! :( Endret 18. juli 2007 av zyfah Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 tenkte jeg skulle kjøte meg atlantis.. noen som vet hvor mange sesonger der er? og noen som har en side der dem selger sesong 1 til did dem har kommet? f.eks. sesong 1 til sesong 5 pakkepris Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Det er 3 sesonger, du ser bare kjente ansikt fra Sg-1 i en 3-4 episoder, men i sesong 4 vil det være 14 episoder med Carter =D Endret 20. juli 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Angående Atlantis e17s03 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faen, dør carson?:ODet kan jo ikke skje! :( 9098839[/snapback] Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Ja, det gjør han, men han skal komme tilbake i minst en episode i sesong 4. Ikke som et tilbakeblikk, og ikke som et hologram. Jeg tipper som en ancient, uten å være sikker. Eller egentlig vet jeg ikke, men det er det eneste som gir mening for meg. Kanskje Oma Desala har hjulpet han. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Angående Atlantis e17s03 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faen, dør carson?:ODet kan jo ikke skje! :( 9098839[/snapback] Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Ja, det gjør han, men han skal komme tilbake i minst en episode i sesong 4. Ikke som et tilbakeblikk, og ikke som et hologram. Jeg tipper som en ancient, uten å være sikker. Eller egentlig vet jeg ikke, men det er det eneste som gir mening for meg. Kanskje Oma Desala har hjulpet han. 9112496[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oma Desala er jo i en evig strid med Anubis. Hun kan ikke vinne over han, men hun kan heller ikke tape, og for å holde han i sjakk er det kun ètt alternativ: en evig strid. Jeg gir opp, Den siste spoileren er min, selvom den er inni quoten. Endret 21. juli 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Du har et poeng der, det tenkte jeg ikke på... Uansett, han kommer tilbake i minst en episode i sesong 4, og det er ikke i en flashback episode, og han kommker ikke tilbake som et hologram, så det begrenser mulighetene litt... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 De kan jo snuble over noen quantum-speil og møte en AU-Carson. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Du har et poeng der, det tenkte jeg ikke på... Uansett, han kommer tilbake i minst en episode i sesong 4, og det er ikke i en flashback episode, og han kommker ikke tilbake som et hologram, så det begrenser mulighetene litt... 9113569[/snapback] Hvor har du fått vite det der? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når jeg tenker meg om, så kan det godt stemme at han kommer tilbake som en ancient. Med tanke på at han hadde ancient genet helt fra starten. Hm, kult, kansje han har "ascended" OT: Xell, siggen din eier :!: Endret 21. juli 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Uansett, han kommer tilbake i minst en episode i sesong 4, og det er ikke i en flashback episode, og han kommker ikke tilbake som et hologram, så det begrenser mulighetene litt... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når jeg tenker meg om, så kan det godt stemme at han kommer tilbake som en ancient. Med tanke på at han hadde ancient genet helt fra starten. Hm, kult, kansje han har "ascended" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Carson har ikke virket som en person som bruker mye tid på meditasjon (når jeg tenker på det, ikke Daniael heller ) Men er det ikke så at Atlantierne utviklet tidsreiseteknologi en gang, og en av SG-1 filmene skulle hande om dette? Endret 22. juli 2007 av Kagee Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Carson har ikke virket som en person som bruker mye tid på meditasjon (når jeg tenker på det, ikke Daniael heller ) Men er det ikke så at Atlantierne utviklet tidsreiseteknologi en gang, og en av SG-1 filmene skulle hande om dette? 9121617[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja det tenkte jeg også på! Men den puddlejumpern som hadde den teknologien i seg ble jo ødelagt. Og sånn egentlig så var ikke det prosjektet med tidsreiser særlig verdsatt av de andre atlantierne. så jeg tror ingen andre lagde no tidsreisemaskin.Kansje det fins en til Oo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) faen i helvete, nå har de utsatt sesong 10 til 10/8 det er lenge til. Endret 25. juli 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 faen i helvete, nå har de utsatt sesong 10 til 10/8 det er lenge til. 9140028[/snapback] Jeg fikk mail fra Amazon igår om at det er pakke på vei til meg. SG-1 10 La også merke til at det er en senere dato på nettsidene deres. Får håpe at den kommer straks. Lenke til kommentar
hds Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hatt SG-1 Sesong 10 i over en uke nå jeg, fra dvdstrax.com Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 faen i helvete, nå har de utsatt sesong 10 til 10/8 det er lenge til. 9140028[/snapback] Har du egentlig sett sesong 10? Jeg mener å ha plukket opp et sted at du ikke liker å laste ned, at du heller vil vente til du har DVDen, så du kan se alle i strekk med subtitles (ikke at du trenger det, og det er jo ikke norske, men er behagelig å se Stargate med engelske subtitles). I tillegg til ekstramateriell da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 venter på dvd'ne ja, pleier å se en 20 episoders sesong på 2 dager. bruker ikke subtitles. men når jeg har sett den gjennom en gang ser jeg den gjennom igjen med komentator spor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Yesssssssssssssssssss det ble vist ikke noe utsetting på SG1 10 alikavel, den ble sent nå, og for godt under 200kr også Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Yesssssssssssssssssss det ble vist ikke noe utsetting på SG1 10 alikavel, den ble sent nå, og for godt under 200kr også 9149529[/snapback] Vel, gled deg Det er en del gode episoder der, selv om jeg personlig ikke likte siste episode noe særlig, men jeg skal ikke røpe noe EDIT: Siden du virker som en som virkelig får med seg detaljer i episodene osv. Kanskje du kan komme med et lite sammendrag her i tråden om hva du liker/ikke liker, etter du har sett gjennom hele sesongen? Endret 29. juli 2007 av Farnsworth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå