Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
grunnen til at SG1 blir sluppet så tidlg er så folk kan få den før filmene slippet mot jul.

 

mens atlantis slippes ikke før mot slutten av året, som er den tiden stargate sesonger blir sluppet

8787089[/snapback]

 

Du har vel ikke peiling på når sesong 4 av Stargate Atlantis begynner? Jeg har sjekket på bl.a. tv.com uten hell.

8788475[/snapback]

 

Hmm.... 3 svar .. I følge eztv begynner Stargate Atlantis Sesong 4 15.07.2007

Lenke til kommentar
grunnen til at SG1 blir sluppet så tidlg er så folk kan få den før filmene slippet mot jul.

 

mens atlantis slippes ikke før mot slutten av året, som er den tiden stargate sesonger blir sluppet

8787089[/snapback]

 

Du har vel ikke peiling på når sesong 4 av Stargate Atlantis begynner? Jeg har sjekket på bl.a. tv.com uten hell.

8788475[/snapback]

 

Hmm.... 3 svar .. I følge eztv begynner Stargate Atlantis Sesong 4 15.07.2007

8796746[/snapback]

 

Hvis det er riktig er det bare rett over en måned til :D Gleder meg

Lenke til kommentar
Med tanke på hvordan det sluttet er det noe som sier meg at det kan bli litt problemer skaffe en zpm.

 

 

 

Spesielt med tanke på navnet på føste episode "Adrift"

 

 

8813413[/snapback]

Men en form for energikilde må de jo finne. Hvis ikke er de fort doomed! Lenge siden jeg så First strike, men skal se den før jeg ser første episode av sesong 4.

Lenke til kommentar
veeeel....

 

 

 

Episode nr2 heter Lifeline. Så "noe" kommer vel or redder dem.

 

 

8813581[/snapback]

 

 

 

Vel, det må de jo :p Eller de må bli reddet, men det burde alle vite. Er liksom ikke så bra sesongstart hvis de begynner med å drepe alle skuespillerne og ødelegge en stor del av konseptet til serien (Atlantis) :p

 

 

Lenke til kommentar
Går byen til helvette må de jo gi serien nytt navn: Stargate: Nothing

8818229[/snapback]

 

Ja :D

 

Vel, det kunne jo faktisk skjedd. Så løser det seg med at de på en eller annen måte stjeler en ny by fra Ancient Replicators :p

 

Og vips! et par daedalus turer etterpå, eller et par episoder, så er alt tilbake til normalen igjen ;)

 

Nei, fra spøk til alvor:

 

 

Etter å dømme fra episodenavnene, så ødelgges neppe byen, og de blir reddet. Ikke spør meg hvordan :p

 

 

Lenke til kommentar
Executive producers Joseph Mallozzi and Paul Mullie discuss the fourth season of Stargate Atlantis.

 

http://stargate.mgm.com/video.php?id=62

8831493[/snapback]

 

Gleder meg :p

 

 

 

Hvordan tror dere Amanda Tapping tar over rollen som lederen for Atlantis? Og hva skjer med Tori Higginson? Skal hun dø, eller bare reise hjem til jorden igjen eller andre ting?

 

Og tror dere Carter har noe med redningsaksjonen til Atlantis å gjøre? det kan være måten hun kommer inn i serien da.

 

 

 

Lenke til kommentar
Executive producers Joseph Mallozzi and Paul Mullie discuss the fourth season of Stargate Atlantis.

 

http://stargate.mgm.com/video.php?id=62

8831493[/snapback]

 

Gleder meg :p

 

 

 

Hvordan tror dere Amanda Tapping tar over rollen som lederen for Atlantis? Og hva skjer med Tori Higginson? Skal hun dø, eller bare reise hjem til jorden igjen eller andre ting?

 

Og tror dere Carter har noe med redningsaksjonen til Atlantis å gjøre? det kan være måten hun kommer inn i serien da.

 

 

 

8843305[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kanskje Atlantis klarer å tilkalle jorden, og Carter kommer å redder dem med skipet sitt, hadde vært nice :) tror nok hun klarer den rollen bra siden hun både kan gå på missions og hjelpe med McKay osv. Tror nok det blir en genial sesong :D
Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Executive producers Joseph Mallozzi and Paul Mullie discuss the fourth season of Stargate Atlantis.

 

http://stargate.mgm.com/video.php?id=62

8831493[/snapback]

 

Gleder meg :p

 

 

 

Hvordan tror dere Amanda Tapping tar over rollen som lederen for Atlantis? Og hva skjer med Tori Higginson? Skal hun dø, eller bare reise hjem til jorden igjen eller andre ting?

 

Og tror dere Carter har noe med redningsaksjonen til Atlantis å gjøre? det kan være måten hun kommer inn i serien da.

 

 

 

8843305[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kanskje Atlantis klarer å tilkalle jorden, og Carter kommer å redder dem med skipet sitt, hadde vært nice :) tror nok hun klarer den rollen bra siden hun både kan gå på missions og hjelpe med McKay osv. Tror nok det blir en genial sesong :D

8843730[/snapback]

 

Enig med det siste der :D

 

 

 

Duoen McKay og Carter er jo bare pen :D

 

Uansett, skipet til Carter? Mener du det X-304 skipet med alle de Asgard teknologiene? (Asgard's Legacy)

 

 

Lenke til kommentar

 

Duoen McKay og Carter er jo bare pen :D

 

Uansett, skipet til Carter? Mener du det X-304 skipet med alle de Asgard teknologiene? (Asgard's Legacy)

 

 

8843848[/snapback]

Vel, er vel ikke hennes skip, mente at hun var kaptein eller noe, ikke vet jeg. Men når du sier det.. det Asgard skipet kan jo godt ha noe med saken og gjøre. Noe teknologi der som kan hjelpe Atlantis muligens?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...