Patrick de Maar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 L4r5: Klar over at det er endel ja, men hvis det er så mye som 14, så skal jeg se til at det blir spredt ett par uker til. vil ha rundt maks 10 timer dagen, selv om det også er mye. får se hvordan jeg gjør det, men vet bare at jeg skal se hele SG i sommerferien. Noen sesong å anbefale meg nå? Fra 6 og bakover, og ikke sesong 1. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Vil du kaste vekk sommarferien på ein tv-serie når du i tilleg har sett det frå før?! Endret 14. mai 2007 av Elensar Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Til vanlig ville jeg ikke det, men denne sommerferien er litt annerledes, men, jeg trenger ikke å forklare meg for deg. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 @PatrickM, jeg vil personelig anbefale deg sesong 2. Det er en del gode episoder i den (The 5th race f.eks.). Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 @PatrickM, jeg vil personelig anbefale deg sesong 2. Det er en del gode episoder i den (The 5th race f.eks.). 8614748[/snapback] You are on god way to becoming... the fifth... race *gåsehud* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 5th race er en av de episodene jeg har sett flest ganger, den er også vikig i archen siden man kommer tilbake til det som skjer mange ganger i løpet av serien, helt opp til 7. det er det jeg liker med SG-1, en episode som virker som en egen episode. feks. når Carter og jack havner i antarktis, virker ikke så viktig, men det har konsekvenser mange sesonger senere(store konsikvenser) eller episoden learingcurve, det de får Naqahdah generator som blir med i mange mange episoder Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Siden det er så mange SG.1 fanatikere her inne. Har kost meg med noen av favoritt episodene mine idag. Kan noen fortelle meg hvem som kommer med denne geniale uttalesen: Miracle of birth my ass. Tell you what a miracle is. A birth control that works En av favoritt skuespillerene mine som kommer med den. Synd han ikke var med i flere episoder. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Colonel Dave Dixon aka Adam Baldwin. Måtte lete litt etter skuespiller/karakter. Men Heroes er favoritten min og de peisodene jeg har sett flest ganger så sitatet var ikke vanskelig å plassere. Ble litt overrasket når jeg fant ut hvem som spilte han. Jeg henger meg skjeldet opp i skuespillere i småroller hvis ikke jeg nylig har sett de i noe annet. Gjør faktisk mye for historien at man bare ser karakteren og ikke skuespilleren. Han har jo faktsik gjort mange gjesteoppredner og gjentagende roller i serier jeg har sett på, men aldri bitt meg fast i det. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 I hvilken episode er det Jack og Teal'c blir fanget i tiden? Slik at de opplever den samme dagen hele tiden. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Sesong 4, episode 6: Window of Opportunity Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Sesong 4, episode 6: Window of Opportunity 8628910[/snapback] Takker. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Sesong 4, episode 6: Window of Opportunity 8628910[/snapback] Takker. 8628931[/snapback] Det er digg episode Nå holder jeg som sagt på å se gjennom SG-1/Atlantis. Har kommet til sesognavslutningen på Atlantis sesong2. Jeg så akkurat sesongavslutningen til SG-1 sesong 9, når Ori skipene kommer! Egentlig gøy episode siden det er litt mer sånn "klassisk" Sci-Fi eller dvs. hva jeg tenker på når jeg hører Sci-Fi (krig i verdensrommet med masse stilige eksplosjoner, lyder som forplanter seg gjennom det tomme verdensrommet etc ) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 8587151[/snapback] LOL David Hewlett gjør mye på Youtube om dagen. Er også ganske bra. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Gateworld har spyttet ut noen heller intressante spoilere for episode 11, sesong 4 av Atlantis: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor he Atlantis team has allied themselves with a captured Wraith, a scientist who wants to help them against a common enemy. Under heavy guard, the Wraith helps McKay in his science lab. The Daedalus and Apollo, two of Earth's battlecruisers, orbit the planet over Atlantis. On board the Daedalus, Colonel Carter is working at the Asgard Hermiod's former work station. As she reviews some recent modifications to the ship, Colonel Caldwell engages her in conversation. The two talk about her new command of the Atlantis base, which Sam tells him is going well ... though she didn't realize how much she would miss being out in the field on an SG team. John Sheppard, Teyla, and Ronon Dex are joined by their new Wraith friend on a mission to make contact with the Wraith fleet. But when they arrive on a hive ship the Wraith stun them, in orer to speak with the Wraith privately. Later, on board their Puddle Jumper in space, Sheppard wakes up to find himself with the Wraith. Ronon and Teyla are there, too, but still unconscious. After returning his missing sidearm, the Wraith tells Sheppard that seven hive ships have been convinced to join their fight. It is not as many as they were hoping for, but a good start. A war is brewing. Tanker: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Carter tar over Atlantis, hva skjer med Elizabeth? Skal de alliere seg med The Wraith igjen får vi håpe det går bedre enn sist. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Begynte å lese, men ga meg etter å ha lest et par linjer. Vil ikke spoiles! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 :!:. Satt å så på episoden "1969" nå. De har blitt tatt av de som jobber i Cheyenne Mountain nå, og er sperret inne på et rom. Så kommer tre offiserer inn. Han ene stiller dette spørsmålet på russisk: "Er dere sovjetiske spioner?" Daniel: Njet! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 :!:. Satt å så på episoden "1969" nå. De har blitt tatt av de som jobber i Cheyenne Mountain nå, og er sperret inne på et rom. Så kommer tre offiserer inn. Han ene stiller dette spørsmålet på russisk: "Er dere sovjetiske spioner?" Daniel: Njet! 8674601[/snapback] Så den selv nettop. Lo godt jeg og. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 :!:. Satt å så på episoden "1969" nå. De har blitt tatt av de som jobber i Cheyenne Mountain nå, og er sperret inne på et rom. Så kommer tre offiserer inn. Han ene stiller dette spørsmålet på russisk: "Er dere sovjetiske spioner?" Daniel: Njet! 8674601[/snapback] Så den selv nettop. Lo godt jeg og. 8676119[/snapback] Hehe Lo godt jeg og, men er en stund siden jeg så den Vel, nå er det SG:A S03E 5 jeg skal se... Så er det SG-1 S10E06, eller "200" som de fleste kjenner den som. Ser annenhver episode nå. Synd at jeg nesten har sett gjennom de for andre gang Vel, forventer at jeg kommer til å se gjennom de igjen en gang på høsten eller når SG:A Sesong 4 har sånn pause i midten. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Anbefaler stargate fans å sjekke denne serien ut: http://www.sanctuaryforall.com Blant annet med amanda tapping i en av hovedrollene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Anbefaler stargate fans å sjekke denne serien ut: http://www.sanctuaryforall.com Blant annet med amanda tapping i en av hovedrollene. 8712166[/snapback] Er den begynt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå