Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

tror ikke salget blir noe problem, SG sesongene selger som hakka møkk virker det som, en serie med så stor fan skare vil nok aldri ha problem med salg.

alle slike nærde serier selg godt. startrek var en av de første seriene som var ute med å bli gitt ut på dvd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SG-1 kommer til å bli kjøpt på DVD så snart den complette pakken er ute, filmene lastet ned ASAP, og kjøpt når tilgjengelig (S2).

Jeg drev å surfet rundt etter noe nytt å se på, nå som SG-1 er over, og Atlantis på pause (tilbake med sesong 4 2001-07-15, kan noen bekrefte dette?) og fant

"Boston.com's Top 50 Science Fiction Television Shows of All Time" med Stargate SG-1 på 6' plass.

De neste seriene i mitt program er nå "The X-Files"(4' plass) og "The Twilight Zone" (7' plass) siden de andre enten er sett eller var ukjente (Mystery Science Theater 3000 og Sliders??)

Lenke til kommentar

SG1 skulle være på første plass med TNG på andre.

syns det er teit å drive å sette helt nye serier på lister som dette. samme med serier som lost of prison break. en serie som bare har holdt på i 1-2 sesonger kan ikke måles med en som har holdt på i 5-10 år

Lenke til kommentar

BSG skulle aldri i verden vært over SG-1, BSG har 2 gode sesonger og har tapt seg kraftig i år. Ellers er vel kåringen(top10) grei sett med subjektive øyne. Nedenfor er det så mange halvblods sci-fi serier som jeg liker å kalle dem så synes kåringer blir litt feil.

Min liste av beste sci-fi serier(helblods sci-fi vel og merke):

1. Stargate SG-1

2. Stargate Atlantis

Ble lit kort :tease:

Endret av hds
Lenke til kommentar
Kor lang tid brukte du? Sett Atlantis og?

8612484[/snapback]

Begynte 18.april. Nei denne gangen har jeg ikke sett Atlantis. Hadde de ikke og det var begrenset med plass på harddisken ;)

Har sett hele Atlantis tidligere da.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å se hele SG-1 og atlantis, samt filmen i sommerferien, i maraton. Blir dog ikke å sitte 24/7,5 :p Tenker å spre det utover to uker.

Man får se, hvis jeg får meg jobb(sent å søke, men kjenner folk her og der), så blir SG spredt utover hele sommerferien, men om jeg ikke får jobb så blir det spredt på 2-3 uker.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...