Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SG-1 kommer til å bli kjøpt på DVD så snart den complette pakken er ute, filmene lastet ned ASAP, og kjøpt når tilgjengelig (S2).

 

Jeg drev å surfet rundt etter noe nytt å se på, nå som SG-1 er over, og Atlantis på pause (tilbake med sesong 4 2001-07-15, kan noen bekrefte dette?) og fant

 

"Boston.com's Top 50 Science Fiction Television Shows of All Time" med Stargate SG-1 på 6' plass.

 

De neste seriene i mitt program er nå "The X-Files"(4' plass) og "The Twilight Zone" (7' plass) siden de andre enten er sett eller var ukjente (Mystery Science Theater 3000 og Sliders??)

Lenke til kommentar

BSG skulle aldri i verden vært over SG-1, BSG har 2 gode sesonger og har tapt seg kraftig i år. Ellers er vel kåringen(top10) grei sett med subjektive øyne. Nedenfor er det så mange halvblods sci-fi serier som jeg liker å kalle dem så synes kåringer blir litt feil.

 

Min liste av beste sci-fi serier(helblods sci-fi vel og merke):

1. Stargate SG-1

2. Stargate Atlantis

 

Ble lit kort :tease:

Endret av hds
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å se hele SG-1 og atlantis, samt filmen i sommerferien, i maraton. Blir dog ikke å sitte 24/7,5 :p Tenker å spre det utover to uker.

 

Man får se, hvis jeg får meg jobb(sent å søke, men kjenner folk her og der), så blir SG spredt utover hele sommerferien, men om jeg ikke får jobb så blir det spredt på 2-3 uker.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...