Ancistrus84 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ahhh... STARGATE! Har ikke sett denne tråden før nå. Fint å se det er flere som følger denne serien. Selv har jeg alle utgitte DVD-sett for Stargate SG-1 og har sett alle episoder som er laget av begge serier. Kan aldri få nok! Jeg synes det er utrolig at SG-1 har holdt på så lenge som de har og håper de holder på lenge. Blir morsomt å se episoden "200" som kommer om ikke lenge, gjensyn med RDA blir trivelig. Det som irriterer meg er, hvorfor i svarte natta sluttet TV3 å sende Stargate SG-1? De sendte en sesong, og avsluttet med cliffhangeren Serpents Lair fra sesong 1? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ahhh... STARGATE! Har ikke sett denne tråden før nå. Fint å se det er flere som følger denne serien. Selv har jeg alle utgitte DVD-sett for Stargate SG-1 og har sett alle episoder som er laget av begge serier. Kan aldri få nok! Jeg synes det er utrolig at SG-1 har holdt på så lenge som de har og håper de holder på lenge. Blir morsomt å se episoden "200" som kommer om ikke lenge, gjensyn med RDA blir trivelig. Det som irriterer meg er, hvorfor i svarte natta sluttet TV3 å sende Stargate SG-1? De sendte en sesong, og avsluttet med cliffhangeren Serpents Lair fra sesong 1? 6604631[/snapback] Det er rett og slett ikke nok Sci-fi interesserte i Norge Men hvis vi er heldig en dag så får vi se Battlestar Galactica på norske tv skjermer, da dette er absolutt også for ikke-nerder Heller SG-1/Atlantis/BSG enn re-runs av hotel caesar utenom såpesongen. Eller cheesy familieprogrammer Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Blir morsomt å se episoden "200" som kommer om ikke lenge, gjensyn med RDA blir trivelig. For ikke å glemme et gjensyn med Wormhole X-Treme, DET blir bare konge. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Wormhole X-Treme har vært en av mine favoritt episoder, den var morsom. Og har TV3 sendt SG1?! Det visste jeg ikke. menmen... *Glede seg til lørdag* Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Spoiler til "200" Man skal vist få se "The Furlings" i "200", hvis det som står på Gateworld.net stemmer. I så fall, så kommer jeg til å pisse på meg. Har ventet på dette siden "The 5th race" i sessong 2. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Stemmer nok det, men lurer på hvordan de skal flette inn det i storylinen som det er satt opp til... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 JA! måtte jo komme frem nå som det er myyye shitt Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det store spørsmålet nå er vel om furlings er snille eller slemme? ^^ Tre av de Fire store rasene har hittil vært snille mot menneskene... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 det sier seg vel selv husk at de skal alle være snille er det som er meningen.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Og har TV3 sendt SG1?! Det visste jeg ikke. menmen... *Glede seg til lørdag* 6606615[/snapback] Var vel strengt tatt Viasat+ som sendte det? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Og har TV3 sendt SG1?! Det visste jeg ikke. menmen... *Glede seg til lørdag* 6606615[/snapback] Var vel strengt tatt Viasat+ som sendte det? 6610616[/snapback] Nei TV3 sendte endel av SG-1 sesong 1 i 1997 da det ble introdusert Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Og har TV3 sendt SG1?! Det visste jeg ikke. menmen... *Glede seg til lørdag* 6606615[/snapback] Var vel strengt tatt Viasat+ som sendte det? 6610616[/snapback] Nei TV3 sendte endel av SG-1 sesong 1 i 1997 da det ble introdusert 6610813[/snapback] Aaah, stemmer, kjenner det selvfølgelig kun fra den stunden det ble sendt i reprise på Viasat+ i 2000, var for ung til å verdsette det i '97. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det som er litt snodig er at det er norsk teksting på DVD-settene helt opp til sesong 4. Virker litt rart om teksting ble kun laget for DVD . Man kunne jo skrevet inn til TV3, TV2 eller TVNorge og spurt om de ville vurdert SG-1, de kan ikke si at det ikke er en suksessfull serie. Jeg kan heller ikke tenke meg at det er en spesielt dyr serie å kjøpe senderettigheter til. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det som er litt snodig er at det er norsk teksting på DVD-settene helt opp til sesong 4. Virker litt rart om teksting ble kun laget for DVD . Man kunne jo skrevet inn til TV3, TV2 eller TVNorge og spurt om de ville vurdert SG-1, de kan ikke si at det ikke er en suksessfull serie. Jeg kan heller ikke tenke meg at det er en spesielt dyr serie å kjøpe senderettigheter til. 6612582[/snapback] hvorfor er det rart .. får norsk tekst på serier som aldri er vist i norge Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Da var dagens episoder unnagjort. Begge to veldig bra, Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Var interesant og se alle flashbackene til Ronon i Atlantis episoden. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Skal se Atlantis i kveld, hadde SG-1 10x04 til frokost i dag. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Måtte le godt da generalen og CDI-mannen sto og pratet. "I heard you got another set of Baal's. :!: (eller noe i den duren Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Likte best scenen i SG1 der Mitchell og Carter kommer ut av Stargaten og møter Mitchell. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Mitchell: "Two strikes, three Baal's" Walter: "Thats clever sir." Carter: "He was thinking that the whooole way home." Mitchell: "Yep, whole three seconds" Carter: "Three point two." Walter: "Well that tides you with SG12, they came in with two more about an hour ago." Mitchell: "Damn!" Carter: "It's not a competition!" Mitchell: Says you..." Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 En god episode! Fint å se at SGC-settet ikke står og støver . And all the "balls"!. Må si jeg liker Vala bedre og bedre, hun kommer til å bli en flott karakter i sesongen her. I LOVE HER! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Må si jeg liker Vala bedre og bedre, hun kommer til å bli en flott karakter i sesongen her. I LOVE HER! 6619098[/snapback] Jeg også Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Var jo genialt på Atlantis når McKay ble skutt med pilen. Vedder på de kommer til å nevne og le av det flere ganger fremover Lenke til kommentar
W Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 "-We only have 4 devices left. - Hm, and we need two, so no, let me just do the math" "- Looks like this is one of those days when one nuke is not enough" Episode 3 i sesong 10 av SG-1 var genial! Likte slutten veldig godt. Artig å se SG-1 folka i Atlantis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå