Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

"Citizen Joe" er en min e favoritter, priceless når Jack finner ut av har drømt om livet til Joe og ikke reagerer på det :!: Drømme om bowling ol i mange år var jo helt normalt.. :)

 

Det som er fint med clipshowene til SG-1 er at dem har en relativt bra historie rundt clipsa, mange som går i fella og har alt for mye clips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jack er ikke helt god nei, rart at noen tørr å gi han et våpen

 

får latter krampe på slutten av New Order 2, når jack får vite at han blir general

 

"I've spent my whole life stickin it to the man, I don't think I can be the man"

8459085[/snapback]

 

For ikke å glemme oppsigelsen hans i Zero Hour.

 

"Never mind"

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vil sette Citizen Joe på toppen av clip showene, den er bare gjennomført herlig.

8457913[/snapback]

 

Pluss at Dan Castelanetta er med :D (vet ikke helt hvordan man uttaler det) men personen bak stemmene til bl.a. Homer, Abe Simpson, Major Quimby, Groundskeeper Willie, Krusty, Kent Brockman etc. etc. Dyktig mann etter min mening :p

Lenke til kommentar
Er vel egentlig nokså vanskelig å finne noen du virkelig ikke liker i Stargate :p

8487989[/snapback]

Du har nok rett der, men jeg mener teal'c er en av de bedre karakterene i serien

8488008[/snapback]

Jack er helt klart best, med Teal'c på en god andreplass. Men de er aller best sammen egentlig. Sammen er de dynamitt :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...