Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Nja. Michael Shanks har nå bare noen få ansikt. Den tenke/gruble posituren og den greia han gjør med munnen hele tida. Bare ser fjollete ut.

Christopher Judge og Ben Browder er flinke. Ben Browder var også knall i Farscape og det er tydelig at han kan tilpasse seg andre roller, selv om karakterene er nokså like sånn sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og da O'Neill øser ut sin frustrasjon over å måtte gjennomgå den samme dagen om og om igjen til Teal'c mens han tegner et tryne av ketchup of sennep på tallerkenen. 

 

"If we don't find a way out of this soon, I'm gonna lose it. Lose it.  I means 'go crazy', 'nuts', 'insane', 'bonzo', 'no longer in possession of ones faculties', 'three fries short of a Happy Meal', 'WHACKO!"  (nei, jeg kan den ikke utenat.  enda.  ;) )

 

Ler meg ihjel hver gang.  :!:

8439603[/snapback]

 

Haha :D Enig, like morsomt hver gang ;)

 

Også enig i at Michael Shanks spiller utrolig bra i LifeBoat. Så den episoden for noen dager siden, og er imponerende ;)

Lenke til kommentar

wow. Borte en uke også så mye aktivitet :wow:

 

Er enig i at Chris Judge ruler. Når man hhar sett han i en del behind the scenes ting så kan man se hvor fundamentalt han bryter med sin egen personlighet og det er beundringsverdig. Man har også en del episoder hvor man ser teal'c på et litt mer personlig plan og Judge gjør en utrolig bra jobb.

 

Min personlige favoritt er Shanks/Daniel (muligens påvirket litt av: hmmm jummy :dribble::blush: ) Karakteren/personligheten er blandt de som har utviklet seg mest i løpet av serien og shanks har gjort dette på en god måte. Shanks er vel også den skuespilleren i serien som har flest "alternative" roller. Lifeboat er nevt og hvis man tenker over at han hadde noe sånt som 4 dager å sette seg inn i manuset og bestemme hvordan han ville portrettere de forskjellige karkterene i den episoden er det intet annet enn imponerende. Andre episoder som er verdt å nevne er Holiday, Absolut Power og Moebius. Sikkert flere men kommer ikke på i farta. Også må man ikke glemme stemmen til Thor :D Gleder meg til å se han i 24 og skulle ønske noen av de "made for tv" filmene han har vært med i i det siste var litt lettere tiljengelig for oss ikke-amerikanere/kanadiere.

 

Digger også Ben Browder som skuespiller, men kan ikke si jeg har sett han bryte karakter veldig mye selvom jeg har sett han i noen filmer i tillegg til Stargate og Farscape. Men jeg liker John Crichton bedre enn Cameron Mitchell.

 

David Hewlett er ogå en genial skuespiller men har desverre ikke så mange dimensjoner i Atlantis annet enn arrogant og "ufrivillig" morsom. Liker derfor de episodene som går inn på personen veldig godt.

 

Gleder meg til å se Amanda i Atlantis s4 og David i de få episodene han skal være med på (foreløpig) i Sanctuary.

 

Av skuespillere jeg definitivt kan styre meg for er Rachel Luttrell :thumbdown: hun går meg virkelig på nervene.

 

Og sist men ikke minst: favorit bad guy: Baal :thumbs:

Lenke til kommentar

Ba'al: You dare mock me?

Jack: Ba'al, come on. You should know. Of course, I dare mock you.

 

 

Så tar vi med en av mine andre Jack-favoritter:

Her'ak: You will soon know what my master's power is made of!

Jack O'Neill: You ended a sentence in a preposition, you bastard!

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Lo godt når Teal'c skulle fortelle en Jaffa vits :D Når han har fortalt den, ler han kraftig, så stopper han opp, ser at ingen andre ler, og hever øyenbrynet :D

8451205[/snapback]

 

Fant den, tror jeg.

 

"A Serpent Guard, a Horus Guard and a Setesh Guard meet on a neutral planet. It is a tense moment! The Serpent Guard's eyes glow, the Horus Guard's beak glistens, the Setesh Guard's nose drips!"

 

Sikkert kjempemorsom om man er Jaffa. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...